Banggood Wishlist: Cum arata o geanta securizata

by - luni, august 28, 2017

In urma cu o saptamana, un "binevoitor" a decis ca-mi este mai bine fara acte. Asa ca a profitat de cele doua colete pe care le tineam intr-o mana si de agomeratia din autobuz. Asa ca el, dragul de el, si-a strecurat mana usor la mine in geanta si dus a fost, cu acte cu tot. Cei 10 lei cu siguranta nu i-au adus mare fericire, insa in ciuda experientei tragice m-am simtit oarecum si usurata ca nu am mai avut grija actelor. Problema este ca fara ele esti cam legat la maini oriice ai vrea sa faci, asa ca am inceput nebunia dupa altele.

Deja e a X-a oara cand mi se intampla acest fapt, asa ca m-am decis sa iau treaba ceva mai in serios pentru a preintampina nenorocirile viitoare. "Domnul" hot s-a ales cu un portofel destul de dragut, foarte compartimentat, achizitionat anul trecut de pe un site chinezesc - Banggood. Mi-a placut destul de mult portofelul acela si chiar am avut mult spor la facut bani.

Geanta/Bag: https://goo.gl/S1NwdG

Cand zic de geanta securizata, imi este clar ca si hotul este precum un copil: atunci cand el vrea o inghetata, el recurge la toate metodele posibile pana face rost de o inghetata pe placul sau. Metode in arta furtului sunt o groaza si din ce in ce mai inventive. Si daca mi-a mers bine cu acel portofel, m-am gandit sa caut tot pe Banggood ceva pe placul meu.

Intamplator am dat de niste genti-portofel destul de interesante, extrem de compartimentate, inchidere cu curea si magnet, ceva care pare mult mai serios decat o geanta, un portofel obisnuit. In siuatiile astea pe mine ma face sa cred ca hotul se va gandi de minim doua ori la manevra pe care sa o faca, pentru a-si duce planul la bun sfarsit. Plus ca mai are si toarta pe unn umar, sa o poti aseza tip postas, incat sa fie cat mai aproape de corp si la vedere.
Pentru ca am inceput sa-mi strang inapoi actele, de data asta mi-am zis ferm ca o sa-mi iau o geanta incapatoare, un astfel de portofel securizat pentru acte si valuta, un portmoneu separat pentru cardul cu bani si unul pentru maruntisul care o sa stea deasupra la toate, in caz de un alt incident.

Si pe partea astea de securitate sa stii ca multe genti din afara tarii au un fermoar ceva mai rigid, se deschide mai greu si e zgomotos. E aproape imposibil sa nu simti/auzi daca sunt "abonati" nepoftiti la bunurile tale.

Geanta/Bag: https://goo.gl/jKigev


In prezent cei de la Banggood aniverseaza 11 ani de activitate, motiv pentru care au si numeroase promotii. Au patru mari sectiuni de oferte: Flash deal, main value si fashion deal/beauty deal, pentru astia ca mine, de cauta chestii interessante, nebunesti, iesite din comun.
Astfel ne putem cumpara o gramada de chestii la preturi mai reduse, ca sa tot umplem cosul.

Voi aveti o geanta securizata?

You May Also Like

1 comments