LMA: Noua mea colectie de incaltaminte Newchic

by - marți, august 08, 2017

In perioada 8-10 August Newchic aniverseaza 3 ani de activitate. Pentru a sarbatori acest lucru ei si-au propus din timp o lista cu promotii, oferte si vouchere, ba chiar au si o categorie in care cel mai votat produs va fi la un pret special, iar seara de 11 August se va incheia cu o selectie de produse la doar 0,01$. Va las si doua categorii de asa zise "concursuri" pe care le-au pregatit, insa pe blog veti gasi numeroase detalii despre planurile lor: aici si aici.

Eu i-am descoperit recent pe cei de la Newchic iar zilele trecute am primit cea de-a doua comanda. M-am gandit ca acesta ar fi un bn prilej sa va povestesc despre produsele care mi-au atras atentia si cum sunt ele in realitate. Sa incepem!

Colectia mea de incaltaminte Newchic

Ma pot lauda cu o colectie imensa de papuci, insa nu neaparat si comfortabili. La partea asta stau foarte prost, asa ca am luat site-ul la "purificat", m-am gandit la feedback-urile gratuite ale populatiei, am analizat produsele si mi-am ales 3 perechi de incaltaminte aparent destul de ochioase.


1. UGG-urile unicorn: https://goo.gl/uBb7JH

E prima mea pereche de UGG-uri. In mod obisnuit nu sunt fan, dar am auzit atat de multe mentiuni legate de confortul acestora, plus modelul acesta mai "fashion" si am comis-o. Adevarat. Chiar sunt comode!

Desi in mod obisnuit nu ma iau dupa descrierile produselor, de data asta am aruncat un ochi prin mentiunile acestei perechi de ghete scurte. Ei spun sa-ti alegi o marime mai mare fata de cea obisnuita, caci marimile la acest model sunt decalate. Daca in mod normal port 37 la incaltamintea cu blana, am ales un 38 conform sugestiei lor, fiind de altfel si singura pereche disponibila (chiar si in prezent). Se potrivesc perfect!


Imi doream foarte mult perechea pe gri, insa nefiind in stoc, m-am multumit cu acestea care iti acapareaza privirea instant datorita reflexiilor multicolore ale sclipiciului.
Au avut un pret bun, in jur la 14$, pe cand in alte locuri ele se gasesc si la 90 lire (mult, enorm de mult). Insa, desi sunt comode, blana e moale si calduroasa, au un mic defect as spune eu: "naparlesc". Am observat ca atunci cand ating blanita sau cand ma incalt, cad bucati mici de puf, prin urmare nu stiu cat va rezista. Daca stiti un remediu pentru a rezolva problema, fiti generosi, va rog!



2. Espadrilele colorate: https://goo.gl/tCoFn4 

Am tot vazut ca se poarta acest stil de incaltaminte si am inteles a fi comod. Newchic este singurul loc unde am gasit acest model in marimea mea (36). Le-am mai vazut si in alte pari insa la un pret dublu, chiar triplu, dar nu aveau marimea mea. Asa ca m-am bucurat enorm cand le-am vazut aici, si in oferta, caci au fost in jur la 12$.


Arata fix ca in poze, poate chiar mai frumoase, insa dupa ce le incalt ma jeneaza putin panza de deasupra degetelor, pe care sunt prinse detaliile multicolore. In timp, piciorul meu am observat ca se adapteaza si nu mai am aceasta problema si fata de alte perechi de papuci, dupa cateva ore nu ma ustura calcaile si nici nu ma dor picioarele.


3. Balerinii albi stiletto: https://goo.gl/FymaK1

Nu doar ca au avut si acestia un pret foarte bun, insa mi sau parut foarte draguti si potriviti pentru rochii, fuste sau pantaloni. Am preferat perechea pe alb, care sa mearga la rochiile mele albe.
Sunt mai frumosi ca in poze, mai usor decat imi imaginam si putin flexibili. 


Insa si ei au 2 defecte. In zona talpii au o margina verde subtire (lipiciul banuiesc), care binenteles nu se observa nici in poze si nici atunci cand sunt purtate. Un alt dezavantaj si nu cred ca este neaparat vina lor, caci s-a vazut clar ce am ales si ele sunt destul de flexibile si usoare, ar fi faptul ca dupa putin timp ma dor degetele. Eu am talpile foarte late, motiv pentru care nu este indicat sa aleg incaltamintea stiletto. Insa chiar si asa imi plac mult, au o talpa comoda si ma descurc cu ei pentru cateva ore. 




Tin sa va mai precizez faptul ca Newchic percepe costul de transport in functie de greutatea produselor, asa ca nu uitati sa verificati costul total inainte de plasarea efectiva a comenzii.
Produsele de astazi probabil nu sunt cele mai reusite, insa nici cele mai groaznice (sau sunt generoasa?!), dar macar au avut un pret relativ ok si cu siguranta sunt purtabile chiar daca pentru o perioada mai scurta de timp.

Cum vi se par? Voi ati comandat de aici? Cum a fost experienta voastra?

You May Also Like

10 comments

  1. Ce faini sunt,sunt perfecți și comozi ,cred

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoase , daca le-ar vedea fiica mea pe loc le-ar indragi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt inedite .nu intalnesti peste tot.sunt foarte frumoase.as purta cu siguranta

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoase si deosebite,nu le găsești oriunde de asta îmi plac magazinele online

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoasa perechea de ghete scurte

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoasi!! 😍😍😍

    RăspundețiȘtergere
  7. Am auzit de site-ul respectiv, au fost numai recenzii buna, pe mine m-ai convins ca sa fac o comanda.

    RăspundețiȘtergere