OOTD: Wine red Zaful jacket outfit

by - miercuri, septembrie 27, 2017

Hello, hello! Astazi titlul spune tot. Vorbim despre noua mea geaca Zaful pe care am purtat-o aproape zilnic de cand a sosit.


Foarte multe lucruri n-am de zis. Imi place la nebunie! Are exact aceeasi croiala ca cea galbena, geaca Zara, pe care am achizitionat-o in trecut tot de pe Zaful la un pret similar. Da, ai auzit bine!
Zaful comercializeaza si unele produse de firma sau cel putin asa indica eticheta. Asta imi da de gandit legat de articolele care se vand la noi in tara la un pret chiar dublu.

Si materialul este identic, detaliile, absolut totul este similar cu geaca galbena. Difera eticheta, pe care nu scrie Zara sau alta firma, insa nu-i ceva sa ma deranjeze. Nu pun pret pe eticheta, ci pe modul cum arata un articol vestimentar si cum se aseaza pe mine.
Este din aceeasi imitatie putin mai groasa, mai rigida fata de gecile pe care le vezi pretutindeni prin standurile de la noi.

E perfecta si atat! Am vazut ca mai au si pe alte culori si m-ar tenta sa mai adaug o astfel de geaca la colectie.
Pe scurt, daca sunteti in cautarea unei geci de calitate, croita perfect pe corp, eu va recomand magazinul Zaful.















You May Also Like

1 comments