Wishlist: What's new on Zaful

by - luni, septembrie 25, 2017

Si cam atat a fost si cu vara! Frigul si-a intrat in drepturi, eu am inceput colectia de articole pentru minunata vreme. Ma consolez cu gecile de piele si cu gandul la acele cizme fabuloase care trebuie sa-mi soseasca. Am inceput sa-mi caut pulovere - long sweatshirt, si paltoane, bocanci si mi-am propus sa incerc sa port in sezonul rece mai multe fuste si rochii.

Partea buna a sezonului rece e ca ne mai rasfatam cu tot felul de pufosenii si chestii pe care am asteptat un timp indelungat sa le scoatem din cutii.
Nu a trecut mult timp de la ultima comanda Zaful, insa mi-am clatit din nou ochii prin portofoliul de produse.

Daca tot ziceam de pulovere, am tras cu ochiul pe acolo. Am gasit cateva modele dragute, pufoase si calduroase, perfecte pentru vremea urata ce se instaleaza tot mai repede.
Acest magain are atat pulovere lungi, cat si scurt, care pot fi combinate extrem de usor si sunt excelente pentru toamna, dar si pentru iarna.
Cel lung mi se pare ideal pentru acele momente in care te sauri de pantaloni. Ii poti adauga o pereche de cisme peste genunchi, o geaca mai lunga si esti gata de drum.

Sweatshirt: https://goo.gl/65nQpZ


Am gasi si cateva scurte cu imprimeu foarte interesant si simpatic. Preferatul meu este cel alb, care nu doar ca este trendy, insa va reprezenta orice fashionista.

Patch sweatshirt: https://goo.gl/6zro6S



Despre modelul leopard pot sa spun ca este extrem de cautat. Nu stiu cum de nu am un astfel de articol vestimentar in garderoba. Dar niciodata nu-i prea tarziu! Este pur si simplu fashion, chic si adorabil.

Leopard sweatshirt: https://goo.gl/Fi3c22

Parca ziceam ceva de fuste si rochii, nu? Ei bine nu, n-am renuntat la idee, insa inainte de toate am fost si pe la raionul cu pantaloni si blugi. Am inceput sa prind drag din blugii de piele, insa nu genul acela de piele provocatoare si dusa la exrem, asemanatoare cu latexul. Am gasit totusi o pereche de astfel de pantaloni simpli, eleganti. Mi-i doresc foarte mult in colectie, asa ca nu ma voi gandi de 2 ori daca sa-i cumpar sau nu.

Leather jeans: https://goo.gl/rWECCF



Am dat si de rochia perfecta. O rochie gri, de un stil elegant-office as zice eu, pe care mi-o imaginez la cizmele din catifea si un palton dintr-un material fin.
Tu ce ai mai ochit? Care sunt favoritele tale?




Want to be the more fancy in this summer? Just do it!
Discover our newest summer arrivals!
Surprise code: ZFEN

You May Also Like

0 comments