Când războinicii se înghesuie pentru Wu Xing...

Toamna târzie, rece și weekend. Cerul e mohorât și parcă dă să plângă. E precum un copil încăpățânat: oricât te-ai ruga de el, nici vorbă să se înveselească, să-i mai scape o rază de soare, ceva... Și cum să ții pe loc o grămadă de oameni dornici de relaxare și de distracție, dacă plimbările în parc și cutreieratul străzilor nu pare suficient de satisfăcător? Dacă posibilitatea de aventură emancipată în exterior nu e o soluție, de ce n-am trăi aventura vieții la interior?
Așadar, mi-am invitat toți prietenii apropiați, trei la număr, la o cină care, teoretic, ar trebui să ne destindă și să ne facă seara mai faină.

Ne-am adunat în număr mare și am pregătit o seară de film, dar nu înainte de a face o comandă în grup de 12 cutii cu specialități Wu Xing, ce vin însoțite de 8 perechi de bețișoare chinezești, pentru o experiență culinară desăvârșită.
Numele probabil vine din vremea războinicilor care au reinventat tradiția gastronomică chinezească. Fiecare cutie conține un meniu magic cu mâncare chinezească: urechi de lemn, furnici în copac, legume Sichuan, pui Gong, etc. Chineză la propriu și la figurat, și pe creier, și pe papilele gustative.

O seară monotonă de film? Nici vorbă! Întâi am plănuit să ne umplem burțile copios, în timp ce ne pierdeam în lumea plină de suspans a filmului Dragon Blade. Bineînțeles, filmul a fost ales în grup, ținând cont de preferințele fiecăruia. Misterul e întotdeauna acceptat!
Într-un imperiu televizat, aventura este de 10 ori mai intensă ca realitatea. Așa că ne-am lăsat duși de val, de aventurierul Jackie Chan. Dar să ne mai și desprindem de ea, zic!
Orice început are un sfârșit, precum și filmul nostru. Dar de ce să nu-i oferim noi o continuare? Seara abia începea.

Și cum joaca nu are vârstă, mai ales când imaginația e în floare și nu impune limite, tocmai ce descoperisem o provocare grozavă. Ne-am pus pe treabă. Cutiile goale și bețele chinezești ne îndemnau la joacă, o posibilitate de divertisment și relaxare ce putea fi premiată.


Ne-am pus cu toții imaginația la joacă și mână de la mână, am creat împreună doi războinici. N-am apucat să punem mâna pe bețe, să-i mai decorăm cu mustăți, stegulețe, că războinicii noștri au prins viață și au dat naștere unui imperiu uriaș.

"- Supuneți-vă! Eu sunt conducătorul absolut.", spune unul dintre războinici.
"- Ba eu sunt conducătorul!", zise al doilea.
"- Eu sunt marele Kong Long, maestrul dragonului Long, înviat din cenușă, care a cucerit imperiul în doar 3 ani. "
- Nene (zic eu), ne pare rău, însă ești doar ce a rămas dintr-o serie Wu Xing. Și ești doar o....
"- Îndrăznești să ne pui autoritatea în discuție? Ne vom lupta și cel ce va câștiga urechea, va câștiga imperiul și pe voi, ca supușii noștri."

Uitasem să-ți spun că undeva, pe o farfurie, uitasem o bucată din porția cu urechi de lemn. Au dăbarat pe bețe și s-au luptat cu patimă și foc, până ca unul să ajungă la acea bucată. Zburau bucățile de hârtie și tot ce era pe masă ca niște fulgii de zăpadă antrenați de o vijelie nemiloasă. Noi încremenisem. Eram blocați și captivați de tărâmul aventurier ce a luat naștere pe masa din sufragerie.
În cele din urmă, "războiul" a luat sfârșit. Cel mai puternic avea să câștige. Dar ce avea să se întâmple cu noi?

"- Voi, supușilor, ne vom antrena pentru luptă!
- Ce luptă, mai nene?
- Regatul sudic Share&Play ne declară război! Dacă nu ne antrenam constant, vom pierde bătălia și străinii vor pune stăpânire pe toate urechile, furnicile și pe toată dragoniada.
- Împărate, dar tu știi despre provocarea celor de la Wu Xing?
- Împăratul știe tot.
- Deștept mai ești...!
- Nu există provocare! Există destin. Iar destinul nostru este să câștigăm.  Din cutii am fost făcut, prin cutii o să mă renasc. Voi fi nemuritor, voi cuceri lumea! Muhahahaha!"


Să vezi și să nu crezi! Mi-a smuncit telefonul din mână, a intrat în aplicație și a mai comandat 12 cutii. Cică cu plata pe "pensia" lui. Și bătălia se anunță că va continua până pe 15 decembrie.
Așa că, până atunci, să ne tot revedem cu familia și prietenii, la o sesiune de distracție și aventură live, pe bune, mai ceva ca în filmele chinezești și în jocurile de societate.

Fără a încălca ultima dorință a celui dintâi războinic, m-a pus să promit pe numele lui de urecheat că voi da vestea mai departe, ca imperiul să prospere și să fie din ce în ce mai grandios. Așadar, pe această cale, te anunț oficial ca WU XING te invită să dai play creativității și să îndeplinești una din provocările disponibile, după ce ți-ai pus burta la cale și ai savurat sortimentele preferate, comandând online, telefonic sau din aplicație, meniul favorit. Joacă-te cu cutiile și bețele chinezești, gfotografiază-le, apoi înscrie poza în concursul Share and Play, unde poți câștiga premii săptămânale constând în vouchere, pentru a-ți stăpâni pofta, fie marele premiu un smartphone Huawei P10Lite. Te bagi?
Share the food. Play the game. Take the prize.

Articol scris pentru SuperBlog 2017.

Comentarii

Postări populare