Haul incaltaminte noiembrie

by - marți, noiembrie 28, 2017

Buna, draga mea!
Chiar daca vremea rece nu este intocmai jumatatea mea preferata, partea buna e ca piemii fulgi de zapada au inceput sa apara. Sper ca in curand se va face acel peisaj feeric care sa-mi permita sa revin cu noi tinute mai frumoase, caci multe asteapta sa fie pozate.

Pentru astazi m-am gandit sa va prezint un mic haul cu produsele primite in ultima vreme, marea majoritate fiind reprezentata de incaltaminte, de data aceasta.
Am primit foarte multe comenzi de pe site-urile chinezesti cu care colaborez si o parte din acestea au continut predominant incaltaminte.

Am ales de pe Sammydress trei perechi de incaltaminte, toate sub 10$ de care am fost chiar impresionata.
Am luat de aici tot o pereche de botine scurte cu exteriorul sin imitatie de piele intoarsa, captusite. Am luat marimea mea obisnuita, insa din pacate ma strang putin. Cred ca ar fi fost indicata o marime mai mare.
Urmatoarele doua perechi sunt preferatele mele absolute din ultima vreme.




Mi-am ales in sfarsit o pereche de bocanci clasici, negri, care sunt imblaniti atat interior si au inclusiv un detaliu de blana bej la glezna. A fost disponibila doar marimea 38 si m-am riscat chiar daca ma asteptam sa-mi fie mari. Norocul a fost de partea mea caci bocancii astia imi vin de minune si i-am purtat aproape zilnic. Sunt extrem de comozi, caldurosi si versatili... nu mai zic.

Probabil ca preferatele mele sunt aceste botine gri cu ciucurei. Imi plac atat ca culoare, cat si cum se aseaza pe picior si cum se integreaza intr-o tinuta. Sunt elegante, comode si au si captuseala la interior. Din pacate, dintre toate perechile de incaltaminte pe care vi le prezint astazi, doar acestea mai sunt disponibile, insa chiar vi le recomand.


Tot in comanda Sammydress mi-am mai adaugat si o valiza mega cute pentru cosmetice. Obisnuiesc frecvent sa ratacesc cosmeticele, avand in vedere ca ma impart intre casa si facultate. Mi-am dorit sa am o chestie care sa tina esentialele la un loc. Mini-valiza asta mi se pare perfecta! Este destul de incapatoare, solida, are si oglinda si imi incap toate produsele pe care le folosesc in mod frecvent. De asemenea si pretul ei a fost tot sub 10$ si la fel, mi se pare o achizitie extrem de utila si inspirata.



Voi ce parere aveti despre colectia lui noiembrie? Care sunt preferatele voastre? Voi ce v-ati mai luat nou?

You May Also Like

0 comments