Items for a successfull home decor

by - miercuri, noiembrie 08, 2017

Ei bine, pentru cele care nu v-ati dat deja seama, astazi vorbim putin despre decoratiuni. Detest ideea unor renovari masive, care totusi sunt un bine, caci asta inseamna un nou design, o oportunitate de a redecora casa cu chestii moderne, noi, dar si placute. Ceea ce nu-mi place mie de fapt e partea aia cu daramatul peretilor si chestii de genul, care necesita foarte mult timp si energie.

Set perna si patura/ Pillow and blanket set: https://goo.gl/dpavfC


Dar azi nu vorbim despre asemenea redecorari "masive", ci de ideea simplistica a decoratiunilor, acel tip de moment in care simti ca anumite decoratiini din magazine ar arata mai bine in casa ta/pe patul tau.

Incerc sa mai diversific si comenzile pe care le fac in ultima vreme si ma indepartez oarecum de articole vestimentare si accesorii.
Chiar in urma cu doua saptamani, cand am facut comanda Rosegal, am gasit un astfel de obiect simpatic si amuzant, care mi s-a parut a se potrivi perfect cu stilul meu de a fi si cu patul meu cel drag.
Probabil ca deja v-ati dat seama ca vorbim despre noua mea perna haioasa de la Rosegal. Mi s-a parut o perna super simpatica si avand in vedere ca voi pleca din tara in curand, m-am gandit ca nu mi-ar strica sa am asa ceva la mine.


De fapt, nu e doar o perna, ci un set complet, alcatuit din perna si o paturica pufoasa, pentru o persoana.
A sosit prin DHL, alaturi de o alta rochie pe care o sa v-o arat curand. Binenteles, am platit si cateva taxe, insa partea buna este ca a ajuns in doar o saptamana.

Cu siguranta n-as putea scrie un roman despre o perna. Va pot spune doar ca imi doream ca perna sa fie mare, ceea ce nu speram, dar totusi este o perna destul de mare (dupa cum bine vedeti), extrem de pufoasa si confortabila. Este disponibila in mai multe culori si cu diferite animalute.

Este un set potrivit pentru un drum lung, cu siguranta pentru un copil si chiar un cadou simpatic pentru persoanele copilaroase. Asadar, ca tot vin sarbatorile, sunt de parere ca n-ar trebui sa ocoliti acest set si sa-l treceti pe lista de dorinte.

Merita o sansa cu siguranta si va fi extrem de adorat!
Voua cum vi se pare?





You May Also Like

1 comments