OOTD: Hai din nou in vara!

by - marți, noiembrie 21, 2017

Buna, draga mea! Azi iti fac o propunere tentanta: hai sa dam timpul inapoi cu cateva luni, sa ne teleportam undeva prin mijlocul verii. Ce spui?

Parca nicio geaca de iarna nu mai face fata frigului si iarna inca n-a inceput. Si eu am inceput sa renunt usor, usor, la peisajul extern, caci, din cate se pare, nici peisajul nu mai are acel contrast frumos de poze. Sincer si eu am o perioada destul de incarcata, de aceea si prezentarile, postarile sau outfiturile le postez putin mai greu.

Dar sa nu lungim vorba, si pentru ca tot iti spuneam de vara, tinuta despre care vreau sa-ti vorbesc astazi este fix o tinuta lejera, casual, pe care abia astept sa o port la vara. Mai mult vreau sa-ti povestesc despre o noua pereche de pantaloni perfecti pentru sezonul cald, pe care ii recomand celor care le plac outfiturile simple, lejere si racoroase.


Pantaloni/Pants: https://goo.gl/L5fJ1Q

Mi-au sosit multe comenzi in ultima vreme si una dintre ele e cea de pe Zaful (una din ele), care s-a despartit in doua colete, ce au ajuns separat, la posta de cartier. Primul pachet continea acea rochita roz cu umeri decupati, despre care spuneam la un moment dat ca am gresit adaugandu-mi in cos 2 rochii identice. N-am uitat, nu m-am razgandit in privinta giveaway-ului propus. Doar ca mai am nevoie de ceva timp sa ma organizez, caci imi doresc sa fac un concurs aici, unul pe Facebook si unul pe Instagram, bineinteles, cu premii diferite.

Pe langa rochie mi-a sosit si acest set alcatuit din tus si rimel, extrem de accesibil. Chiar am fost surprinsa de acest set. Tusul are o pensula mica si flexibila. Este usor de manevrat si imi pot face rapid o codita de pisica foarte simpatica.
Si rimelul are perii foarte desi si ofera volum genelor. Ambele sunt de un negru intens, oferind expresivitate privirii pentru intreaga zi.
N-am observat nicio reactie adveraa, iar machiajul cu aceste doua produse rezista extrem de bine de dimineata pana seara. La 4$ fac mai mult decat m-as fi asteptat.


In cel de-al doilea pachet mi-au sosit si acea pereche de pantaloni de care spuneam. Sunt o pereche de pantaloni extrem de lejeri, larguti, ce mi se potrivesc perfect ca si marime (S), cu talie inalta, dintr-un material subrire si vaporos.
Dungile verticale alungesc silueta si un alt "accesoriu dragut" e acea funda din talie si acele incretituri. Sunt usor de asortat la un maieu, un tricou si o pereche confortabila de papuci.
Singurul lucru care nu mi-a placut la acestia e faptul ca sunt o pereche de pantaloni trei-sferturi. Ma asteptam sa fie lungi, ceea ce mi-ar fi placut mult mai mult, caci nu prea obisnuiesc de fel sa port astfel de pantaloni 3/4. Totusi, cred ca sunt putini cam scumpi, dar sunt convinsa ca la vara ii voi purta grozav de mult.

Voi ce parere aveti de tinuta de azi?




You May Also Like

0 comments