OOTD: Rochia cu volanase si umeri goi.

by - duminică, noiembrie 26, 2017

In ultima zi de weekend inca n-am iesit din casa. Vremea nu ma incanta deloc, nu cand afara se resimt mai putin de 10 grade Celsius (intuiesc). Astept cu nerabdare o geaca groasa prin care sper ca frigul sa pastreze limitele decentei.
Desi n-am renuntat la rochii, observ ca inca m-am ferit de raceala. Am inceput totusi sa colectionez pulovere, care de care mai frumoase.


Totusi, rochii de sezon mi-au acaparat sufletul. Mi-am dorit de multe ori niste rochii tricotate sau mai groase, cu modele mai speciale.
Una am gasit-o pe Zaful cand, gandurile mele incalcite au pus in cos nu una, ci doua astfel de rochii. Si asa cum spuneam, una din ele o voi adauga la giveaway-ul pe care as vrea sa-l public saptamana viitoare (la unul dintre ele).

Unii stiu deja despre ce rochie este vorba. Dar pentru cei care inca n-au aflat e o rochie roz pal, extrem de draguta si simpla, dar cu cateva detalii ce o scot din anonimat.
Este dintr-un material elastic, moale, si are o lungime perfecta pana deasupra genunchilor. Umerii goi, inconjurati de acele volane, mi se pare a fi un detaliu grozav de sexi.
Chiar daca anotimpul este destul de prietenos eu am purtat-o cu un palton negru si o pereche de cizne peste genunchi. Tinuta a fost de mare efect si nu mi-a fost frig chiar deloc. Daca ar mai fi fost si rosie, ar fi mers cu siguranta pentru sarbatorile de iarna. Insa, chiar si asa, pentru cei care nu cred in superstitii, eu o vad ca o rochie usor eleganta ce se poate integra cu usurinta intr-o tinuta de toamna-iarna.


Cel mai dragut accesoriu pe care i l-am adaugat a fost o geanta rose gold de pe Sammydress. M-am indragostit de ea inca de la bun inceput, cand am vazut-o pe site.
E o geanta micuta si extrem de eleganta, iar acum ca incerc sa-mi fac o garderoba extrem de colorata, se incadreaza perfect acolo unde e o pata de rosu/roz.

Ce parere aveti de elementele din tinuta de azi? Unde v-ar placea sa dau startul la concursul cu rochita aceasta?




You May Also Like

1 comments