Rochii de ocazie de la Sassymyprom

by - joi, noiembrie 23, 2017

In vara n-am avut o experienta intocmai placuta cu Sassymyprom. Am convenit, pentru cea de-a doua colaborare, sa incerc ceva diferit si de ce nu, poate sa "corectam" primele impresii/erori pe care mi le-a lasat in amintire acest magazin online chinezesc de imbracaminte.


Preturile sunt relativ ok pentru modelele lor. Banuiesc ca depinde si de noroc pentru a nimeri ceva de calitate.

De data asta eu mi-am ales o rochie ceva mai deosebita, de culoare mov. Mai precis, o rochie de ocazie tip babydoll, cu tul si inchidere de tip corset.
Nuanta este foarte placuta si este o rochie care se aseaza foarte frumos. Este in principiu o rochie pentru domnisoarele de onoare. Mi-am dat seama de acest fapt datorita trandafirului cu panglica din satin, realizat pentru a fi legat la mana. Trebuoe sa recunosc faptul ca mi s-a parut tare ingenioasa ideea, iar trandafirul mi se pare extraordinar de frumos.


Rochia se aseaza extrem de bine. Nu este deloc transparenta iar tulul este destul de bogat. Corsetul este foarte bine realizat si are o structura aparent solida, confortabila, ceea ce face rochia foarte purtabila la un eveniment, mai ales ca la astfel de ocazii se danseaza din plin. Nu este necesara purtarea unui sutien, caci corsetul se ajusteaza exact cat este nevoie, evitand acel aspect inestetic al bretelelor si mentinand maximul de confort, precum si aparientele unei tinute elegante.


Singurul minus ar fi transportul care a durat destul de mult, undeva la 2 luni. Pachetul a sosit la posta locala unde nu am fost nevoita sa platesc taxe suplimentare, caci cei de la Sammymyprom trec o valoare foarte mica pe colet.

Voi ce parere aveti de aceasta rochita?







You May Also Like

0 comments