Wishlist: Noutatile Banggood si oferte de Halloween

Zilele trecute ti-am povestit despre cele mai noi si cele mai inteligente achizitii primite de pe Banggood, un magazin online chinezesc.
Sarbatorile renumite sau cele mai putin sarbatorite de catre noi, aduc un motiv de bucurie pentru cei tentati sa incerce chestii noi sau pentru cei obsedati de shopping. Not me!😂

Pe zi ce trece Banggood evolueaza si observ ca-si imbunataseste gama de produse. Daca tot a fost Halloween-ul, acestia au recurs la magica aparitie a reducerilor, asa cum se intampla la astfel de sarbatori mai mult sau mai putin atipice. Eu n-am sarbatorit, insa, m-am tot ratacit prin portofoliul lor si am gasit zeci de produse aflate la reduceri destul de consistente.
Daca reducerea nu ne prea convinge (caci stim noi cum merge manevra pe piata vanzarilor), produsele descoperite mi s-au parut totusi faine, unele chiar frumoase, altele foarte interesante.

Bluza cu volane: https://goo.gl/b9jdHF



Am cotrobait in aceste sectoare de oferte speciale si am gasit urmatoarele chestii, pe care ti le arat si tie azi.
Dintre toate, cea mai inedita descoperre mi se pare a fi masca electrica. N-am stat prea mult sa deslusesc cum functioneaza, insa mi se pare un concept interesant si banuiesc ca ar trebui sa detina numeroase beneficii pentru ten, intr-o singura masca reutilizabila. Bineinteles, pretul acesteia este pe masura.





Trecand pe partea de moda, am gasit cateva accesorii, precum seturile de inele disponibile in mai multe nuante. Am inceput sa-mi achizitionez si eu cateva astfel de seturi caci dau foarte bine la pozele despre manichiura. Mi-au atras atentia si o pereche de pantofi barbatesti, extrem de eleganti, precum si o geaca groasa, lunga, perfecta pentru vremea rece de afara. Acestea sunt si ele disponibile in mai multe culori, astfel incat sa se potriveasca fiecarui gust.





Pe partea de decor am fugit direct la stickere fluorescente. Am avut si in trecut o groaza de accesprii si abtipilduri dluorescente, asa ca alegerea aceasta nu e o noutate nici pentru mine si cu siguranta nici pentru voi. Setul de stelute cu luna inclusa, ideal pentru camera copilului sau pentru un decor atipic varstei adultilor, mi se pare o alegere dragalasa, dar si placuta. Efectul este unul senzational!

Figurine de pereti fluorescente: https://goo.gl/dGdzZ4




Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare