Wishlist: A perfect Valentine's day with Rosegal gifts

by - sâmbătă, ianuarie 20, 2018

Rosegal nu doar ca ne intampina zilele astea cu un design foarte simpatic si romantic, insa au si reduceri speciale cu ocazia Rosegal best valentine gift 2018. Au chiar si un joculet prin care se pot castiga vouchere de reduceri suplimentare reducerilor deja existente la multe dintre produsele de pe site. Au si promotii de genul cumperi o rochie si primesti doua bijuterii cadou. Deci, multe, multe oferte.

Asa cum si spuneam in listele anterioare cu dorinte, ca de fiecare data eu ma concentrez pe lucruri utile, chiar daca ar fi sa sarbatoresc astfel de zi. Nu-i de mirare de ce Rosegal vrea sa fie unul dintre cei mai buni "parteneri" pentru cumparaturi in aceasta perioada. Din gama variata eu mi-am ales deja cateva produse care n-au ajuns doar pe lista de dorinte, ci direct in cosul de cumparaturi.



Mi-am ales in primul rand doua rochii. Stiu ca sezonul nu indica sa purtam rochii, insa e posibil sa ma mut in afara tarii pentru o perioadasi ma gandesc ca poate sezonul acolo va fi mai bland incat sa-mi permita in scurt timp sa port si rochii. Rochia galbena am vazut-o deja la doua dintre bloggeritele mele preferate si o aveam de mult timp in wishlist. Ce m-a atras la ea sunt volanele de pe partea dreapta, un detaliu pe care il urmaresc si il cumpar frecvent.



Cea de-a doua rochie aleasa este iarasi o rochie pe care o stiu de ceva vreme. Imi plac la nebunie rochiile maxi iar aceasta este romantica din privinta trandafirilor ce se afla pe fusta in dungi. Motivul pentru care am ales-o in special sunt buzunarele. Imi plac articolele care au buzunare, avand in vedere ca e un detaliu ce pare ca lipseste tot mai mult chiar si de la pantaloni.

O oarecare ultima alegere este reprezentata de o geanta. Nici nu se putea sa nu-mi achizitionez fie o geanta, fie niste incaltaminte. De data asta am mizat pe geanta rosie din catifea ce pare sa imite un brand renumit.


Cum vi se par aceste selectii?

You May Also Like

0 comments