Rosegal Wishlist: The the most beautiful things of the moment, from the entire world

by - luni, aprilie 16, 2018

Imi vine din ce in ce mai greu sa fac astfel de liste cu dorinte si comenzi pe Rosegal. In ultima vreme au adus in portofoliu niste lucruri atat de deosebite, incat iti e practic imposibil sa te decizi.
A durat ore interminabile pana sa pot gasi cele mai frumoase lucruri ale momentului. Cu mare dificultate, am gasit cateva produse care imi plac la nebunie si pe care le-am "abordat" in cosul de cumparaturi.

Prima selectie de pe Rosegal se incadreaza perfect in topul celor mai deosebite articole din intreaga mea garderoba. Este vorba despre un kimono, teoretic un halat din satin, de seara, cu model asiatic. Acesta este de fapt si lucrul ce m-a determinat sa-l pun in cos pentru a doua oara. Am cateva produse asiatice de care sunt mai mult decat indragostita si cum am si o prietena la fel de fan infocat, am decis sa iau unul pentru mine si unul cadou, pentru ea. Initial l-am luat pe albastru si sunt in dubii daca sa aleg si varianta pe alb. Sper ca pana la sfarsitul acestui wishlist sa iau o decizie inteleapta.



Tot in acelas stil, am gasit si o pereche de cercei de inspiratie asiatica, ce cred ca se vor asorta de minune. Sincer,, oricum m-as imbraca aici, atrag atentia in mod constant, asa ca ma tenteaza enorm sa fac un experiment si sa nu tin frumusetea kimonoului de mai sus doar pentru mine, ci sa-l port ca atare, pe strada. Ce ziceti, merge?
Cerceii mi s-au parut foarte simpatici si cred ca-i voi cumpara in ambele nuante, pentru a-i asorta divers cu hainele mele asiatice.



Pe langa aceste doua selectii deosebite, care poate nu sunt chiar pe placul si pe idealul tuturor, am mai gasit si doua rochii aparent mai obisnuite. Totusi, si acestea atrag atentia prin modelul deosebit sau prin croiala.

Rochia rosie se deosebeste prin acele volane, un detaliu pe care stiti ca eu il ador. Mai am o rochie asemanatoare de la ei, iar aceasta pare sa fie din acelasi tipar, acelasi material dur si aceeasi croiala, ceea ce-mi place. Adevarat, nu este o alegere pe care toata lumea sa o agreeze.

Ruffle dress: http://bit.ly/2HBEf4Y


Flowers Printed Dress: http://bit.ly/2ENwXs1


O alegere mai subtila, mai de primavara-vara, o reprezinta rochia verde cu multe flori si dantela. Sincer, nu mi se pare a fi deloc de inspiratie vintage asa cum sustin ei, insa mi se pare foarte draguta si in armonie cu sezonul. Adu-mi aminte: de cate ori n-am zis ca nu mai cumpar haine? De fiecare data o comit...
Pe langa aceste selectii proprii sunt zeci de articole si promotii faine pe acest site. Spre exemplu, acum sunt promotii Rosegal costume de baie, pe care iarasi, le puteti chiar si integra in tinute, daca alegeti un body.

Car sunt preferintele voastre?

You May Also Like

0 comments