Apidava - Cosmetice românești din ingrediente naturale la prețuri accesibile

Bună, draga mea! Știi cât de mult îmi place să revin cu impresii despre cele mai bune și cele mai accesibile cosmetice. În prezent sunt foarte multe branduri ce ne-au arătat că frumusețea nu înseamnă neapărat mult și scump. Apidava este singurul brand românesc ce deține cosmetice naturale, realizate din ingrediente apicole de cea mai bună calitate, prietenoase cu pielea și cu nevoile noastre. Astfel de cosmetice sunt de obicei cele mai scumpe, însă Apidava promovează frumusețea româncelor prin prețuri accesibile tuturor.


Noua campanie de testare de la Brander mi-a permis să testez în premieră două dintre produsele cosmetice Apidava, preferate de către românce, ce nu trebuie să lipsească din rutina ta de îngrijire. Mierea este cunoscută încă din Antichitate pentru rolul antiseptic, antibacterian, hidratând și cicatrizând zonele problematice, atunci când este folosită în cosmetică.



  • Cosmetice naturale românești cu miere


Crema de mâini Apidava, îmbogățită cu miere, propolis și ceară de albine, are un parfum floral, dulce, care mă duce cu gândul la aromele avangardiste ale celor mai scumpe branduri. Este un deliciu pentru pielea uscată și pentru mâinile care iau contact cu apa dură și detergenții tari.
O atingere face minuni! Hidratează mâinile în profunzime încă din primele secunde și se absoarbe în totalitate cu mare ușurință. Nu încarcă pielea și nu oferă o senzație uleioasă, lipicioasă. Lasă mâinile catifelate precum o atingere de cașmir, mai fine ca niciodată, încă de la prima aplicare. Totodată ajută și la repararea țesuturilor afectate, ce semnalează usturime și prezența unor răni.


De cealaltă parte am testat și săpunul vegetal cu miere și ceară de albine care, mă duce cu gândul la o zi de început de primăvară. Am resimțit un miros fresh de uleiuri esențiale, predominant de portocale, fiind principalul ingredient din compoziție.
Am constatat că mierea, în combinație cu celelalte uleiuri eșențiale, ajută eficient la îndepărtarea impurităților. Deși în mod obișnuit pielea mea se usucă în contact cu săpunurile solide, motiv pentru care aleg săpunurile lichide, acesta m-a surprins plăcut. L-am utilizat atât pentru curățarea tenului cât și pentru cea a mâinilor.
Am observat că săpunul Apidava a îndepărtat eficient resturile de machiaj și poluarea de pe ten. Totodată coșurile înflamate au început să se diminueze, pe alocuri chiar au dispărut complet.
Urmele oboselii au dispărut de îndată, lăsându-mi tenul luminos și perfect hidratat, învăluit în prospețimea de durată a culturilor de portocale.


Iată, așadar, o serie de cosmetice perfecte pentru îngrijirea zilnică, ce te vor învălui în prospețime și care lucrează în permanență cu natura pentru a răspunde nevoilor noastre, ale româncelor de pretutindeni. Tu ai încercat (aceste) produse cosmetice Apidava?

Comentarii

Postări populare