Terapii convenționale pentru îngrijirea corpului - Ayurveda Tesori D'Oriente

Frecvent remarcat în călătoriile mele, Tesori D'Oriente mi se pare a fi singurul brand de produse de îngrijire mai special. Produsele lor se disting printr-o combinație aparte de îngrediente, astfel că de fiecare dată, fiecare parfum sau gel de duș, au un miros divers față de toate celelalte branduri de pe piață.


Nici pe partea de design nu mi s-au părut a fi mai prejos. Dintotdeauna fiecare gamă nou lansată a arătat foarte sofisticat și tradiția încă se menține.
La evenimentul de la Suceava m-am simțit chiar onorată să primesc un pachet de PR din partea acestora, respectiv noua lor gamă ayurveda cu ulei de amla și patchiuli.

Gama ayurveda Tesori D'Oriente

Noua gamă are de inspirație motivele indiene. În mitologia indiană, Ayurveda înseamnă sănătatea dobândită de-a lungul timpului din textele sacre, aducând bunăstare și eficiență pentru cei ce folosesc medicina indiană.


Referitor la această gamă și la produsele primite, pe lângă ambalajul superb și luxuriant, acestea miros extrem de bine. De fel sunt atrasă de parfumurile ce conțin amla și patchiuli, frecvent întâlnite în cazul parfumurilor bărbătești care, am observat că au o persistență foarte ridicată.
Gama constă într-o apă de toaletă de 100 ml, o cremă de baie de 500 ml și un gel spumant de 250 ml.
Gama se deschide prin note ușor masculine și misterioase care, pe parcurs, se transformă într-o combinație inedită fructat-lemnoasă dată de lemnul de cedru și de esența de portocală.


Crema de baie și gelul de duș sunt intens hidratante și acel miros induce o stare de relaxare, ca și cum ai transforma ritualul de îngrijire într-o terapie ayurvedică pentru trup și suflet.
Pe pielea mea mirosul gelului de duș nu a persistat foarte mult ca în cazul familiei mele (a se consemna mică mea problemă cu persistența parfumurilor), dar apa de toaletă are o persistență foarte ridicată iar notele sunt mai pronunțate și mai plăcute în prezența unui aer rece.


Ador? Recomand noua gamă?
Cu siguranță! Are un aer elegant, asigură echilibrarea pH-ului pielii și la hidratarea acesteia, învăluindu-ți corpul într-un parfum unic și revitalizant. În plus, produsele lor au un preț foarte bun.

Voi ați încercat noua gamă?

Comentarii

Postări populare