Wishlist: Rosegal 5th Anniversary

by - marți, iulie 10, 2018

După cum probabil v-ați dat seama deja, în perioada aceasta se sărbătorește Rosegal 5th anniversary sau a 5-a aniversare Rosegal. Au pregătit multe jocuri, cupoane de reducere și puncte pentru a vă bucura de produsele favorite la prețuri mult mai mici.
Ce-i drept, site-ul este disponibil de foarte mult timp iar colecția mea de articole vestimentare și pentru casă a crescut simțitor. De ceva vreme găsesc articole care mai de care mai deosebite, de calitate, unele mai unice altele mai simple.
Astfel de aniversări sunt numai bune pentru a face noi compromisuri deoarece au oferte foarte bune și reduceri substanțiale.

În ceea ce privește îmbrăcămintea, deși site-urile chinezești impun multe dubii, eu am fost pe ansamblu foarte mulțumită și recomand acest site deoarece consider că este foarte divers în articole unice, la prețuri ok și care permite inclusiv să adopți un stil de vedetă aș spune, fără a investi enorm de mulți bani precum o fac vedetele.
La capitolul vestimentar m-am oprit la bluze și blugi.

Ruffles white top: http://bit.ly/2u7FVhf


Am găsit o bluză interesantă, din păcate disponibilă doar într-o mărime mai mare, pe care m-am decis să risc. Este un model nou, recent apărut, căci nu prea am găsit poze reale cu fete purtând-o sau să o văd prin alte părți. Am mai avut articole similare în mărimi mai mari care s-au așezat bine pe corp iar asta îmi dă o mică speranță. Mi se pare elegantă și are niște detalii pe gustul meu și chiar n-am vrut să dispară de pe stoc fără măcar s-o încerc.

La fel de tare mi-au atras atenția și o pereche de blugi cu perle. Sunt moderni, au talie înaltă, cu niște rupturi nu foarte adânci, exact ce căutăm și exact pe gustul meu. Și aceștia se regăsesc în ofertă, de obicei acest model având un preț mult mai mare și de obicei dispar foarte repede de pe stoc. Abia aștept să-mi încerc.

Beaded ripped jeans: http://bit.ly/2zne0yY


Dacă restul articolelor vestimentare prezente la ei nu mi-au mai atras atenția în mod deosebit, m-am gândit și de această dată să arunc un ochi prin articolele de casă.
Aici am avut parte de o adevărată surpriză! Am găsit două seturi de ceramică, unul pentru ceai și altul pentru depozitarea alimentelor, inspirate din cultura japoneză. Seturile conțin 7, respectiv 3 piese, dar comparând modelul cu numărul de piese și cu frumusețea lor cred că sunt o achiziție perfectă pentru propria locuință sau pentru a le oferi cadou. Nu știu încă pe care din ele îl voi alege, însă ambele îmi plac foarte mult și cu siguranță le voi achiziționa pe rând.

Tea cup set: http://bit.ly/2ui2XkP


Ceramic sakura bowls set: http://bit.ly/2N4iEDW



Iar pentru voi, dacă vă plac aceste selecții sau dacă ați găsit alte lucruri promițătoare și pe stilul vostru, am acest cupon - RGCara, pe care îl puteți introduce în cutia de discound și care vă va oferi o reducere suplimentară de 15%.

Cum vi se par selecțiile de astăzi? Voi ce ați surprins drăguț?

You May Also Like

1 comments

  1. Valeria Chertes10 iulie 2018 la 20:00

    Imi place, foarte frumoase lucruri, multumim pentru codul de reducere.

    RăspundețiȘtergere