B.U. - Irezistibilă sau pasională? Tu ce alegi?

O mare parte din fete și din populație în general au mare dreptate în legătură cu un lucru: o întâlnire indiferent de natura ei se poate termina prost chiar și atunci când machiajul și ținuta sunt impecabile.
Există întodeauna un element sau o situație neplăcută care poate strica totul, cum ar fi și... transpirația.
Chiar dacă vorbim de o transpirație cu sau fără miros, ideea că se întâmplă ne facem să ne simțim incomfortabil. Adevărul e că deși trăim într-o lume în care există zeci de antiperspirante și deodorante, găsirea celu perfect este întotdeauna o nouă provocare. Chiar și în cazul meu.


B.U. România a fost destul de drăguț încât să ne ofere nouă, celor participante la blogmeet-ul de la Suceava, un cadou generos alcătuit din două game distincte, având la bază aceste produse ce luptă împotriva transpirației.
Le-am testat o bună perioadă și astăzi vă voi împărtăși și părerea mea.


  • B.U. In Action

Trebuie să menționez înainte de toate că nu doar părul meu și tenul sunt foarte speciale, sensibile și greu de "scos la capăt". Până și antiperspirantele îmi dau uneori bătăi de cap.
Gama B.U. In Action nu conține aluminiu și alcool, fiind în primul rând un produs ideal după depilare. În acest caz, pielea nu este iritată în niciun fel și nu provoacă usturime. Este primul deodorant pe care îl pot folosi cu încredere atunci când mă epilez la subraț.
Are un parfum dulce, floral, foarte plăcut. Textura acestuia pare foarte ușoară și volatilă față d acele deodorante cu alcool.
În termenii eficacității acestuia, conform experienței mele, aș putea spune că în zilele toride sau atunci când merg repede/alerg, transpirația apare chiar și la scurt timp. Din păcate am observat că pățesc acest lucru cam cu toate tipurile de deodorante pe care le folosesc (toxina prea mare din corp, bănuiesc). Însă, partea bună este că transpirația mea nu mai miroase urât. Și au fost momente în care făceam baie/duș, mă dădeam cu deodorant și în 5 minute maxim eu deja aveam un miros neplăcut.
Deci, chiar dacă transpirația nu poate fi eatompată total, partea bună e că mirosul neplăcut dispare pentru cel puțin 10 ore, ceea ce e grozav din punctul meu de vedere.
Gama B.U.  In Action conține și un roll-on pe care nu l-am încercat (însă care cred că e la fel ca și varianta spray) și care mi se pare potrivit pentru călătorii, sală și pentru orice geantă pregătită întotdeauna să combată genul acesta de situații neplăcute.



  • B.U. Passion

Această gamă este alcătuită dintr-un deodorant spray și o apă de toaletă.
Trebuie să recunosc că deodorantul a fost cel mai folosit, nu pentru că nu mi-ar plăcea, ci pentru că m-am învârtit în jurul a zeci de parfumuri în ultima perioadă și când am dat de el era prea târziu.
Însă, gama asta este și preferata mea din punct de vedere olfactiv, nu că aș fi împotriva celeilalte sau că i-ar fi superioară în vreun fel. Are un parfum pe care eu îl asociez cu căpșunile, ducându-de în sfera aceea romantică. Știm de unde și denumirea acestora, nu-i așa?
Ei bine, spre deosebire de celălalt deodorant, acesta din păcate, folosit imediat după epilare, produce senzația de usturime. Partea bună e că, totuși, nu irită pielea, ceea ce e foarte bine. Ba chiar aș zice că ajută într-un fel la prevenirea apariției acelor bubițe și a mâncărimii.
Parfumul acestei game e unul foarte dulce și mult mai intens decât al celeilalte, parfumând totul în jur. Mirosul poate tinde să fie ceva mai greu pentru unii, motiv pentru care aș recomanda folosirea deodorantului Passion în încăperi mari, aerisite, evitând astfel o influență a "tăriei" sale.

În termenii eficacității, se pare că pielea mea se simte ceva mai bine cu el. Îngreunează apariția transpirației și nu am observat să lase niciun fel de urme pe haine, la fel cum nu am observat în cazul deodorantului In Action.

Din punctul meu de vedere, cele două deodorante sunt cele mai eficiente produse spray împotriva transpirației pe care le-am încercat în ultima vreme.
B.U. România are oricum o gamă foarte variată de deodorante sau ape de toaletă cu mirosuri senzaționale care mi se par a avea un raport calitate-preț excelent.
Eu personal văd prima gamă la sală, la un interviu, într-o zi obișnuită în care simți nevoia de încredere în tine însuți, făcându-te o persoană Irezistibilă chiar și impotriva transpirației.
Cea de-a doua, o asociez foarte mult cu întâlnirile de cuplu, momentele acelea când ai o stare de senzualitate și emani pasiune prin toți porii.

Tu ce alegi?

Comentarii

Postări populare