Smokers Pearl Drops - Îngrijirea corespunzătoare pentru dantura fumătorilor

Trebuie să încep acest articol, în primul rând, prin a vă mulțumim pentru toată susținerea voastră, a celor care mă urmăriți pe rețelele de socializare.
În ultima vreme, având în vedere că la evenimentul din iunie, ce s-a ținut la Suceava, am avut foarte mulți sponsori, și volumul de articole a fost pe măsură. Ar mai fi doar câteva de spus despre câteva produse.
Am observat că articolele vi s-au părut interesante și sper că și de folos și sper că în drumul vostru, dacă vă veți întâlni cu ele, pe baza micilor mele impresii sper că veți lua decizia cea mai bună. Nu uitați însă că fiecare dintre noi suntem diferiți, așa că unele dintre ele ar putea să funcționeze sau nu, în aceeași manieră ca și în cazul meu.

Dacă vă mai amintiți, din câteva articole anterioare, vă povesteam că unul din cei mai darnic sponsori a fost Grupul Sarantis care, deține o legătură cu multe dintre produse și nume renumite. Printre ele se află și Pearl Drops, un brand ce produce paste de dinți și pe care sunt convinsă că-l cunoașteți.

Într-o mică manieră, Grupul Sarantis ne-a oferit șansa de a testa și produse Peals Drops. Zic "mică" deoarece s-au distribuit predominant pastă de dinți pentru consumătoarele de cafea, iar primul venit a fost primul servit pentru cele 2-3 paste de dinți disponibile pentru persoanele fumătoare. Nu că n-ar fi deranjat în vreun fel să o încerc pe aceea.


Din păcate da. Am acest viciu. De când mă știu nu am crezut niciodată în om fără viciiv motiv pentru care n-am judecat și nu o să judec acest aspect niciodată. Dacă nu e fumatul, atunci e alcoolul, dulciurile, grăsimile, fast-food și lista poate continua. Nu încerc să scuz dependența mea însă, față de alte vicii, alcoolul spre exemplu, noi, fumătorii, măcar suntem conștienți de faptele care le facem. Pe când persoanele alcoolice nu. Și sunt convinsă că știți că nu doar alcoolicii sunt afectați, ci și familiile lor, oamenii necunoscuți, prieteni, etc. care pot păți diverse din cauza agresivității pe care o poate manifesta persoana alcoolică.
Dar mai bine lăsăm teoriile acestea și trecem la subiect.

Impresii Smokers Whitening Pearl Drops

Această pastă de dinți a fost creată special pentru dinții fumătorilor, la fel ca și cea pentru consumatorii de cafea. Fiecare viciu are impact mai mult sau mai puțin dezastruos asupra danturii iar Pearl Drops este recunoscut drept unul dintre cele mai eficace branduri de produse pentru o îngrijire dentară corespunzătoare. Există o gamă variată de paste de dinți Pearl Drops pentru fiecare dintre noi, chiar dacă avem sau nu, aceste vicii în rutină.

Știți deja că am un corp "minunat" sensibil și mofturos la orice produs de îngrijire. Să nu credeți că în ceea ce privește o simplă pastă de dinți e altfel.
Viciile sensibilizează dantura și mai mult, pe lăngă mirosul neplăcut pe care îl provoacă, apariția precoce a cariilor, îngălbenirea dinților.
În general sunt foarte multe paste de dinți pe care eu nu le suport folosi în special dimineața, imediat ce m-am trezit. Mi se face rău, îmi provoacă greață și îmi vine să urinez pe mine. Îmi este puțin rușine să recunosc acest aspect foarte ciudat, pe care nu mi-l pot explica, dar am înțeles că acest lucru se mai întâmplă și la alte persoane. Din cauza acestui fapt nu rezonez cu multe paste de dinți sau evitam uneori spălatul pe dinți înainte de cafea, ceea ce nu e întocmai ok pentru că pasta de dinți, pe lăngă eliminarea bacteriilor ce se acumulează pe parcursul nopții în cavitatea bucală, ar trebui să asigure și o oarecare protecție înaintea consumului produselor dăunătoare.

Totuși, am găsit câteva paste de dinți, puțin mai scumpe, adevărat, dar cu care nu am problemele acestea și prin intermediul cărora îmi pot menține cât de cât sănătatea dentară (nu că ar fi prea strălucită).
Printre ele este și această pastă de dinți. Nu, nu o zic doar de impresie, de dragul unei recenzii pozitive. Nu-mi stă în caracter.


Îmi place în primul rând pentru că nu e foarte mentolată ca alte paste de dinți. După spălarea dinților nu-mi arde gura și nici nu rămâne o senzație din aceea de arsură cauzată de un conținut ridicat de menntol. Împrospătează respirația îndelungat fără a oferi disconfort din punctul ăsta de vedere.
Curăță dinții foarte bine și am observat că peliculă aceea de la consumul alimentelor, ce ne oferă senzația de dinți murdari, nu se depune la fel de ușor. Dinții rămân mai curați o perioadă mai îndelungată, chiar ore foarte bune, mai bine de o jumătate de zi. Nu zic că nu se depune ceva, dar redus considerabil față de atunci când foloseam pasta de dinți anterioară.

E o pastă destinată albirii dinților fumătorilor, dar dinții mei sunt cam galbeni de fel așa că nu sunt convinsă în ce manieră a funcționat acest efect la mine. Acum ceva vreme, când am încercat o altă pastă de dinți de la ei am observat efecte de albire cam după o lună-o lună jumătate de utilizare.
Însă, se zice că produsele pentru albit dinții pot sensibiliza și ataca smalțul dinților, făcându-i mai sensibili și mai predispuși la cariile dentare. Din acest punct de vedere nu am avut nici cea mai mică problemă. Nu mă dor dinți și n-am remarcat sensibilitate asupra lor sau asupra gingiilor, ca în alte experiențe. Oricum eu evit băuturile/alimentele foarte reci sau fierbinți. Dar am consumat fără grijă înghețată vara asta, destul de multă chiar.

Da sau ba?
Pot spune că eu rezonez 100% cu această pastă de dinți. Curățță bine, nu irită cavitatea bucală sau dantura și mă scapă de acele "fenomene" rușinoase. Eu personal o recomand nu doar pentru fumători ci și pentru cei care vor o pastă de dinți ce albește dinții treptat fără să atace sau să sensibilizeze în vreun fel.

Comentarii

Postări populare