Vopsea Loncolor de la Pentru Corpul Tău: Blond perlă ca la salon, în tendințe pentru începutul de toamnă

by - vineri, august 31, 2018

Pentru unii începutul de toamnă vine cu gândul la rechizite, ghiozdane, tot ceea ce înseamnă pregătirile de școală. Alții văd începutul de toamnă drept o nouă oportunitate. Unele doamne încep serviciu, altele își doresc să se mențină în tendințe însă fără a cheltui foarte mult.


În urmă cu puțin timp am profitat de noua colaborare pe care o am cu cei de la Pentru Corpul Tău pentru a-mi achiziționa o serie de noi produse utile. Trebuie să menționez de la bun început că asta nu-mi va influența în niciun fel părerea despre produsele primite.
Pentru Corpul Tău este un magazin online foarte divers, cu produse pentru întreaga familie, acoperind un domeniu foarte vast de pe piață și diferențiindu-se de alte magazine competitoare prin prețul mult mai accesibil și chiar mai mic față de magazinele fizice. Adevărat, pentru o valoare mai mică a comenzii este necesară și plată transportului.
Însă, din punctul meu de vedere sunt grozavi, atât drept colaboratori, cât și drept vânzători.

După cum spuneam, am ales câteva produse, printre care și o vopsea de la Loncolor pentru maică-mea.

Review vopsea de păr blond perlă de la Loncolor

Cochetez de fiecare dată cu Loncolor atunci când vine vorba de vopsele de păr și produse de îngrijire. Folosesc de la ei inclusiv șampoanele nuanțatoare, balsamul, uleiul și loțiunea de păr, care sunt foarte eficiente în cazul meu și al mamei mele, oferindu-ne un păr mătăsos, strălucitor, mai puține fire degradate de păr și o rezistență mai mare.
Când vine vorba de vopsele, la fel ca și în cazul acesteia, Loncolor are niște texturi predominant cremoase care se întind ușor, nu atacă firul de păr ca alte mărci, nu face multă mizerie(sau deloc) și oferă o culoare uniformă. Singurul dezavantaj pe care l-am remarcat în cazul acestei vopsele este mirosul înțepător de amoniac care mi se pare totuși destul de clasic pentru majoritatea vopselelor.


Am aplicat vopseaua de păr în nuanța 8.12 blond perlă pe părul mamei cu ajutorul unei pensule de vopsit întaiîla rădăcini, după care am aplicat restul de vopsea pe tot părul, uniformizând tot capul cu ajutorul unui pieptene cu dinți rari, respectiv prin masaj.
După circa 40-45 minute mama s-a spălat și a aplicat balsamul protector cu ulei de măsline ce vine la pachet.
Pentru că eu sunt cea care o coafează, am putut observa că culoarea a ieșit destul de uniformă, nuanța fiind un fel de caramel. Părul a avut o textură fină, pe când părul mamei este unul problematic, foarte uscat.


Așa cum am fost eu învățată, am aplicat și loțiunea fără clătire de la Loncolor care i-a dat un plus de suplețe și hidratare fără să-i încarce firul de păr.
Prețul unei vopsele a fost puțin peste 11 lei, pe când în magazin ajunge la minim 14-15 lei.

Noi suntem mulțumite de rezultat și de faptul că am achiziționat o vopsea ieftină, care oferă o colorare perfectă a părului fără să-l degradeze în profunzime.
Voi cochetați cu Loncolor? Dar cu cei de la Pentru Corpul Tău?

You May Also Like

1 comments