Noul an "universitar" SuperBlog

by - luni, octombrie 01, 2018

S-au deschis porțile celei mai creative "universități" din țară: SuperBlog.
Este o ediție aniversară, ce va cuprinde, la fel ca în fiecare an, multe probe creative, sponsori misterioși care își caută "studenții" cei mai buni, acei studenți care să le ia premiile și să le pună zâmbetul pe buze.

Prima probă deja a început și ai 7 zile la dispoziție pentru înscrieri. Dar înainte de toate, trebuie să scrii un astfel de articol de "intenție" prin care să-ți anunți participarea.


  • De ce particip la SuperBlog

Am participat câțiva ani la rând și SuperBlog m-a învățat să-mi depășesc limitele imaginației. Pentru mine, orice competiție este o nouă provocare.  Am râs, am plâns, am câștigat premii. Este o modalitate plăcută prin care îmi pot petrece timpul liber și prin care pot afla cât mă țin puterile.


  • De ce continui să particip și de ce ar trebui s-o faci și tu

Dacă ți-ai plăcut provocările dintotdeauna, la fel de mult cum îmi plac și mie, SuperBlog e pentru noi. Te ajută să faci primii pași în domeniul bloggingul și să-ți deschizi noi orizonturi, fie că intenționezi să-ți deschizi acum un blog sau că dorești să-l promovezi pe cel existent, poate mic.
SuperBlog te învață să respecți termene limită și să fii prompt în relația cu acele companii participante și nu numai. Dacă te-ai gândit să creezi o legătură cu o companie favorită sau să afli cum poți câștiga din blog, această e o nouă oportunitate pentru tine.
Poți câștiga premii individuale și nu numai, poți face cunoștință live cu bloggeri tăi favoriți, pe care îi stimezi. Poți afla dacă bloggingul este sau nu ceea ce lipsește din viața mea.
Acestea sunt principalele motive pentru care SuperBlog a devenit o obișnuință pentru mine, la fiecare ediție. Este o competiție în care rezultatul final depinde doar de noi.
Tu ce zici? Te bagi?

Cu acest articol mă înscriu în competiția SuperBlog 2018.

You May Also Like

0 comments