Pasionați de esențe, nu de etichete. Alegerea Infinite Love care mă caracterizează.

by - duminică, octombrie 28, 2018

Felicitări! Dacă ai ajuns până aici înseamnă că meriți un parfum pe cinste. Astăzi te voi învăța cum să-l alegi.
Maria este o fană înfocată a brandurilor renumite, în timp ce Ana, mizează pe esență și persistență. Ambele iubesc parfumurile și alegerile înțelepte, dar fiecare au concepte diferite de a percepe calitatea. Maria mizează pe aspectul elegant și pe numele popular, pe etichetă, în timp ce Ana mizează întotdeauna pe caracteristicile unei esențe care îi reflectă personalitatea.


Într-o zi, Ana a provocat-o pe Maria să renunțe la tabuuri și să aleagă Infinite Love. El, proclamat până în prezent un mare guru al parfumurilor, s-a ferchezuit la patru ace și a lansat în văzul tuturor o linie de peste 200 de esențe, replici calitatea A, izbitor de similare cu parfumurile brandurilor renumite.
S-a concentrat pe ideea că nici prețul și nici aspectul nu redau calitatea. Astfel, parfumurile Infinite Love fac parte dintr-o franciză internațională și sunt alegerea adevăraților pasionați de esențe. Sunt alegerea perfectă în domeniul cadourilor și a iubitorilor de parfumuri excepționale, de calitate, ce se ascund sub un design cât se poate de minimalist. Ține minte! Lucrurile cu adevărat calitative nu au nevoie de promovare în exces și probabil rareori le vei vedea în reclame pompoase.

Cum îți dai seama de esența care ți se potrivește. De ce să alegi Infinite Love.

Când am intrat pentru prima dată într-o parfumerie de renume am crezul că-l prind pe Dumnezeu de picioare. Mi-am zis că valoarea mea nu se măsoară în cei peste 300 lei, cât costa un parfum înfocat, de firmă, care-mi întorcea privirea pe strada la zecile de purtătoare. Am comis-o! Mai târziu am înțeles cât de tragică a fost alegerea, după ce buzunarul mi-a scrâșnit disperat după finanțe vreo două luni. Dar faptul era consumat!
Erau primii mei bani de buzunar pe care eu îi risipisem pe un parfum, o esență pe care o puteam găsi mai ieftin, în altă parte. De ce risipă? Pentru că oamenii inteligenți gândesc de zece ori până să-și gestioneze bugetul eficient și să-și îndeplinească visurile lăsând apariențele la o parte.
Ce n-am știut eu e că cucoanele de pe stradă, care emanau eșențe atât de intense, n-ar fi cheltuit nici în ruptul capului atâta avere pentru un astfel de parfum, ci ar fi căutat o alternativă, de elită, care face înconjurul Cosmosului prin esențe similare, la prețuri accesibile.


Ulterior am descoperit acest brand, Infinite Love, care avea multe parfumuri la ofertă. Cantitatea era mai mare decât în cazul parfumului scump pe care l-am achiziționat, care la momentul cu pricina era terminat de mult. Prețul era de 6 ori mai mic. De 6 ori!
După ce am răsfoit portofoliul pe categorii de sex, note, timp și anotimp, am ales un parfum puternic, pentru firea tăioasă și bărbătoasă din mine, dar și pentru că pielea mea e greu de mulțumit în termenii unei persistențe de durată. Bogota m-a convins datorită esențelor florale care se îmbinau între notele intense de patchiuli, cu smirna în top.

De un scepticism mai ceva ca-n Vestul Sălbatic, am zis că nu-i o mare pierdere. Ce-o fi, o fi! L-am comandat și mi-a ajuns acasă după 24 ore, ambalat de zor, ca un fel de comoară a Piraților din Caraibe.
Feromonii se alineaseră la rând și băteau din pumni și din picioare, așteptând să descopere dacă esența li se potrivește. Începea războiul!
Omul cât trăiește, învață! Din experiența asta am învățat cât de importantă și surprinzătoare e distanța de un click Infinite.

Parfumul spune despre mine că sunt o persoana total atipică și unică. E genul acela de parfum care nu cunoaște limite și e infinit de persistent. Sunt o pasăre de noapte. Lucrul ăsta se evidențiază foarte clar prin tăria parfumului. Nici nu-mi plac jumătățile de măsură!  Pe principiul "o dată și bun", nu adorm cu degetul pe pulverizator, căutând o rețetă care să mă facă remarcabilă în mulțime. Trei puf-uri sunt suficiente pentru următoarele (minim) 12 ore.
Sunt consecventă și îmi place să evoluez sau măcar să mă mențin sus, pe poziții. Parfumul ales e la fel! În nici trei luni am consumat doar un deget prin utilizare zilnică. Hormonii meu caută cele mai puternice senzații. E de la sine înțeles că parfumul ales cum se cuvine, a stabilit foarte clar stilul ferm, pe poziții, clar și coincis, cu care mă pronunț asupra deciziilor.
Nu-mi place iarna, dar îmi place zăpada și parfumul de fum ce iese pe hornul caselor pitorești, motivul pentru care nu mai este un secret de ce am ales un parfum de iarnă, care se evidențiază și mai pronunțător în mreaja aerului înghețat și proaspăt. Mirosul cojilor de mandarine și portocal, așternute pe soba casei, sunt doar o remarcă a cât de mult îmi plac citricele în sezonul rece. Și parfumurile, și Bogota!

La fel ca și moda, parfumurile spun o poveste despre tine, despre noi. Iubitorii nu se caută după etichetă, ci după esență, pH și stare de spirit.
După ce l-am ales și eu, am înțeles de ce Ana deține un raft plin cu esențe Infinite. Brandul îți propune o selecție vastă de parfumuri care se remarcă pe piață printr-o persistență de durată, un parfum unic pentru fiecare personalitate remarcabilă. Le găsești la punctele fizice de reprezentanță din București, Târgul-Jiu, Craiova, Ploiești, Constanța, Galați, Brăila, Focșani sau Vâlcea, fie mai simplu, le poți lua acasă prin curier rapid, cum am făcut-o și eu.

Ce spune parfumul tău despre tine? Ești infinit de seducătoare și provocatoare sau la fel de sensibilă și gingașă precum un ghiocel?

You May Also Like

0 comments