Parfumurile remake sunt o alegere potrivită? Hai să aflăm împreună!

Trebuie să fim mai zâmbitori și mai fericiți că, acum, ne aflăm în fața unui ecran care ne pune atâtea oportunități la picioare. Spre exemplu, nu mai e nevoie să pierzi ore în șir în oraș, în căutarea cadoului perfect, când, la fel de bine l-ai putea găsi online și să-ți vină acasă.

La fel e când vine vorba de parfumuri, cea mai rară și mai selectă idee de cadou. Alegerea parfumului potrivit întotdeauna a fost o provocare. Ne simțim legați de ideea de originalitate când, prețul devine o barieră năucitoare.


"Parfumurile de calitate sunt parfumuri scumpe, deci parfumurile scumpe sunt originale."
Nimic mai fals, din punctul meu de vedere. Și îți spun asta pentru că am îndrăznit să mă las cândva înduplecată la portofel de prețul unei esențe dintr-o parfumerie. Parfumul avea o persistență de circa 8 ore și, alternându-l cu altele, s-a terminat în circa un an. Nu spun că aceste parfumuri nu sunt de calitate, potrivite, dar nu e cugetat să cheltui o avere pe un parfum pe care l-ai putea găsi la un preț mai mic și care să aibă același miros, poate un ambalaj izbitor de similar, aceeași persistență, dar la un preț sub 100 lei.

Din acest punct de vedere, pot spune că viața mea s-a schimbat odată cu apariția replicilor și a parfumurilor remake.

Ce trebuie să știi despre parfumurile remake

De curând am primit primul meu parfum remake de la Sara Cosmetics. Am fost foarte entuziasmată căci, experiență cu replicile a fost una care mi-a demonstrat că pot avea un parfum de calitate, ce se emană printr-o persistență ridicată, la un preț accesibil.
Am ales varianta de parfum remake Si de la Giorgio Armani, un parfum foarte popular la momentul actual.


Am început să-l analizez în detaliu și să-l testez timp de câteva zile și acum putem vorbi dacă aceste parfumuri de la Sara Cosmetics sunt o alegere potrivită.

  1. Ambalajul coincide cu cel original. Pănă la cel mai mic detaliu, atât cutia, cât și sticla. Au un design cochet, realizat din materiale de calitate. Nici n-ai spune la prima impresie că e un parfum sub 100 lei.
  2. Mirosul parfumului se resimte prin cutie.
  3. Parfumul este izbitor de similar ca esențe cu originalul. Este un parfum de zi, ușor dulceag, floral, potrivit atât pentru doamne, cât și pentru domnișoare. Emană multă eleganță și prospețime.
  4. Calitatea acestuia, respectiv persistență, are o durată minimă de 8 ore, în funcție de pH-ul pielii. Cum spuneam adineaori, am avut parfumuri peste 300 lei care aveau aceeași persistență. De ce aș investi mai mult pentru aceeași calitate? Pe pielea mea pretențioasă, parfumul persistă 8-10 ore, un timp foarte ridicat.

Aș putea fără nicio problemă să aleg un parfum remake de la Sara Cosmetics pentru a-l oferi cadou sau pentru a mă răsfăța cu esențele preferate fără a cheltui un buget exorbitant, având în vedere că aceste parfumuri au toate caracteristicile unui parfum de calitate.
În plus, la momentul actual, au o ofertă foarte bună, respectiv două parfumuri la doar 100 lei.

Voi le-ați încercat? Dacă nu, încă nu e prea târziu.

Comentarii

Postări populare