Neuro Power: De sărbători fii mai liniștit și bucură-te că ești auzit!

by - joi, decembrie 20, 2018

Titlul de mai sus pare să fie unul abstract. Dar nu, nu este! A fi liniștit în prag de sărbători pare de domeniul viselor. Agitație, pregătiri și entuziasm, pentru ca totul să fie pregătit ca la carte pentru musafiri, să încheiem anul așa cum trebuie, fără datorii și resentimente, cu o masă îmbelșugată și cu casa îmbrăcată în străie de sărbătoare. Te regăsești? Deseori și eu!
Ayurmed a dat startul unei noi campanii de testare împreună cu cei de la Brander și s-au gândit să mă invite să iau parte la ea. În perioada asta e indicat un astfel de ajutor anti-stres - Neuro Power, pe care mi l-au trimis de îndată. Așadar, el este invitatul special de astăzi.


Pe tot parcursul anului ți-am povestit de bunică-mea "adoptivă". De fapt e bunica prietenului meu, dar o consider ca și bunica mea. Cu ea am împărțit în tot acest an fel și fel de suplimente și specialități de miere. S-a bucurat enorm de fiecare dată.
Încă de când am primit invitația m-am gândit la ea, pentru că bunica avea să fie cea care avea să încerce acest supliment alimentar din plante indiene, cu rol terapeutic.

Probleme neurologice? Le tratează Neuro Power!

Luna aceasta se face un an de când umblăm cu ea pe la fel și fel de medici, însă fără niciun rezultat. Ne-am trezit dintr-o dată că nu mai are glas, că nu poate respira corespunzător, că i se taie respirația fără un motiv întemeiat și rămâne fără aer chiar și când bea apă. Nici mesele sale nu mai erau ca odinioară. Mari dificultăți la înghițit, nod în gât și lipsa vocii. Mai bine de un an ne-am chinuit să o "citim pe buze", căci nu mai putea fi înțeleasă aproape deloc.
În vară ni s-a recomandat să o vadă și un neurolog, după ce nici-o analiză din cele efectuate (cardiologie, pneumologie, etc) nu au stabilit un diagnostic. Pentru doctorii pe care acesta i-a frecventat, afecțiunea sa rămâne un mister.
Se bănuiește a fi ceva pe sistemul nervos.

Prin vară m-am decis să-i contactez și pe cei de la Ayurmed, în speranța că, doctorii homeopați de la ei ne vor oferi un răspuns și/sau un tratament eficient. Am fi dus-o noi în capitală, la sediul acestora, însă starea ei de sănătate nu-i permite deplasarea pe distanțe atât de lungi.
Le-am trimis toate analizele și cei de la Ayurmed ne-au recomandat un tratament, însă am sperat că vom avea un verdict chiar și după zeci de alte analize, motiv pentru care am început cura cu acest supliment Neuro Power și cu siropul Memo On, la început de decembrie.

Impresii Neuro Power. Calea către înțelegere.

Bunica a mai avut pe parcurs suplimente de la doctor și vitamine pentru sistemul nervos. Însă nicio schimbare. Ne-am zis totuși să încercăm și acest supliment căci, față de restul tratamentelor chimicăloase, el nu ar avea ce rău să facă, fiind un complex exclusiv din plante.


La câteva zile după administrarea acestui tratament pentru sistemul nervos și a siropului Memo On, toată lumea a început să ne sune și să ne întrebe ce s-a întâmplat cu ea și ce medicamente i-am dat. Acel "toată lumea" a fost reprezentat bineînțeles, de rude. La început ne-am speriat crezând că i-au făcut rău însă, finalul ne-a făcut mai fericiți ca niciodată. Bunica nu mai răbufnea în plâns de fiecare dată când nu era înțeleasă. Și asta pentru că, după aproape un an, și-a recăpătat o parte din voce, se poate face înțeleasă, nu mai are mereu acel nod în gât, nu mai obosește la fel de repede, mănâncă mai bine și senzația de sufocare s-a redus considerabil. Pentru prima dată în viață m-am bucurat că am putut ajuta la înfăptuirea unui mic miracol și că, prin darul vorbirii ce capătă contur, bunica se simte mai liniștită. Marea ei teama era că i se va face rău și nimeni nu ar fi auzit-o strigând după ajutor. Mă întreb zilnic ce am așteptat, de ce nu i-am oferit acest tratament mai devreme. Dar mai bine mai târziu, decât niciodată.

În prezent continuă tratamentul și sperăm să se simtă din ce în ce mai bine. Deja mi-a transmis să-i mai cumpăr o cutie, ceea ce vom face, după ce termină flaconul primit în teste, cu 100 de tablete.
De aceea spuneam la început că simplu fapt că ne putem face auziți, ar trebui să fie un motiv de bucurie.

Beneficiile Neuro Power.

Pe lângă minunea de a pune voce pe buzele tuturor, Neuro Power are și alte întrebuințări. Neuro Power este indicat și pentru a diminua stările de suprasolicitare psihică, agitație, care se resimt de multe ori și în afara perioadei de sărbători.
Suplimentul Neuro Power conține un complex din 5 plante indiene care ajută la transmiterea informațiilor sistemului nervos către organele interne (creier, membre, etc.), ajutând totodată la îmbunătățirea circulației sângelui, stimularea capacității de memorare și concentrare și la menținerea sănătății celulelor nervoase. Știai că în corpul uman există aproximativ 100 miliarde de neuroni (elementele de bază ale sistemului nervos)? Știai că viciile, precum consumul de cafea, alcool, tutun, stresul în exces și înaintarea în vârstă duce la scăderea acestora, respectiv moartea neuronilor? Așa se explică capacitatea redusă de memorare și concentrare sau chiar și slăbiciunea fizică și psihică.


Pentru un sistem nervos sănătos se recomandă să fim mai liniștiți, să ne facem timp pentru recreere, hobby, să facem sport și să oferim o atenție deosebită și alimentației. Este bine să reducem viciile sau să le eliminăm complet, să optăm pentru un mediu de lucru mai prietenos și mai puțin stresant, să citim cărți sau să ascultăm muzică, fel și fel de activități pe care le considerăm relaxante.

Fără o bună funcționare a sistemului nervos nimic nu ar fi posibil, nici măcar un simplu gest, un pas. Și asta pentru că sistemul nervos este cel mai complex sistem al corpului uman, fiind alcătuit din sistemul nervos central și sistemul nervos periferic, ce coordonează întreaga activitate a creierului și a corpului.

Dacă și tu suferi de afecțiuni ale sistemului nervos sau te simți prea agitat și anticipezi stările de nervozitate din perioada sărbătorilor, apelează cu încredere la acest supliment alimentar - Neuro Power, care aduce liniște și stabilitate sistemului nervos și menține organismul sănătos.

You May Also Like

0 comments