Sărbătorim centenarul cu dermatocosmetice românești - Pellamar

by - duminică, decembrie 02, 2018

Am făcut cunoștință cu Pellamar în urmă cu câțiva ani. Încercasem pe atunci loțiunea tonică, un remediu excelent pentru persoanele cu piele sensibilă, problematică, cu eczeme, psoriazis sau acnee.
La evenimentul Bucovina Beauty din Octombrie am primit trei noi produse care au intrat numai decât în rutina de îngrijire.


Despre Pellamar

Pellamar este un brand românesc de produse de îngrijire bazate pe extractul de nămol sapropelic, descoperit în urmă cu peste 200 ani, devenit astăzi un ingredient de bază în tratamentul unor numeroase afecțiuni ale pielii.


Astăzi el poartă numele de Pellamar, același cu brandul în sine, după ce, în 2010, a devenit un ingredient brevetat și o marcă înregistrată, de către doctorul Ionescu Călinești.
Produsele Pellamar conțin și alte extracte naturale precum minerale și săruri ce ajută la echilibrarea și tratamentul corespunzător al problemelor pielii.

Impresii Pellamar. Crema Biome, masca de față cu amino-acizi și cremă pentru bust și decolteu.

Cele trei produse s-au regăsit în în cadoul primit la eveniment. Le-am testat circa două săptămâni, alternând pe alocuri cu alte produse de îngrijire, în diferite momente ale zilei. Astăzi a venit timpul să vă spun și vouă impresiile mele și să aflați de ce recomand produsele Pellamar.

  • Crema echilibrată Biome pentru ten normal


Crema are o textură fină, ca o atingere de cașmir. Am preferat să o aplic pe ten seara, pentru a avea timp, peste noapte, să acționeze împotriva problemelor tenului meu.
La atingere, crema echilibrată Biome pare ușor grasă însă aplicată pe tenul meu normal-mixt, nu se simte senzația aceea grasă, încarcată. Are un efect intens de hidratare, motiv pentru care nu mai folosesc alte produse de hidratare în asociere cu ea. De asemenea am observat că calmează pielea, are efect antiinflamator asupra coșurilor și înhibă formarea unor noi monstruleți. A doua zi pielea este perfect hidratată, iar cojile din zona nasului datorate deshidratării tenului au dispărut. Pielea este luminoasă și mai uniformă.



Prin puterea aminoacizilor și a extractului de nămol terapeutic, masca pentru față este secretul pielii uscate, deshidratate, cu probleme, care are nevoie de un tonus calmant, de hidratare în profunzime și de eliminare a impurităților. Poate fi îndepărtată în două moduri, prin ștergerea delicată cu ajutorul unei dischete sau prin clătirea cu apă.
Eu o folosesc o dată-două ori pe săptămână și o îndepărtez prin clătire. Pentru tenurile foarte uscate recomand îndepărtarea ei cu ajutorul dischete, pentru că am observat că astfel se absoarbe o cantitate mai mare din ingredientele terapeutice și efectul hidratant este mai intens. După utilizare, pielea este catifelată, fină la atingere și roșeața, respectiv inflamațiile sunt diminuate considerabil.

  • Crema regenerată pentru bust și decolteu

Din toate produsele încercate, preferatul meu din toate produsele este această cremă regenerată pentru bust și decolteu, prima cremă pentru această zonă delicată pe care o încerc.
Ce am remarcat de la primele momente a fost parfumul floral extrem de plăcut și textura fină și cremoasă, asemeni unui lapte de corp cu o textură ceva mai densă.
Este necesară aplicarea unei cantități foarte mici de produs, de circa două boabe de mazăre, pentru a acoperi eficient întreaga zonă. Efectele acesteia pot fi remarcate începând cu a treia utilizare, cel puțin așa a fost în cazul meu.


În primul rând, crema regenerată pentru bust și decolteu este intens hidratanta însă, datorită puterii rapide de absorbție, aceasta nu se transferă pe haine și nu lasă impresia de piele grasă, încărcată.
Pe parcursul utilizării ei, deși nu am probleme în ceea ce privește aspectul sânilor am observat totuși o îmbunătățire considerabilă.
Crema are un efect de lifting asupra sânilor, făcându-i mai fermi, mai ridicați și mai rotunzi. Acest lucru este foarte important în cazul persoanelor trecute de 30 ani, pentru persoanele supraponderale sau al mamelor, după sarcină și perioada îndelungată de alăptare. Aspectul sânilor este foarte important pentru noi, femeile, pentru că este un simbol al feminității și consolidează puterea de încredere în sine. O recomand cu căldură acestor persoane care se confruntă cu sâni lăsați, căci oferă o piele mai elastică.
Are acel efect similar cu operațiile de mărire a sânilor, doar că această cremă concentrează puterea ingredientelor din compoziție cu resursele naturale ale corpului, oferindu-ți un bust ferm, de invidiat, fără dureri și intervențiii chirurgicale costisitoare, gata să se etaleze în costumul de baie.


Dintre toate produsele de îngrijire încercate până în prezent, cele mai eficiente s-au dovedit a fi produsele dermatocosmetice. Dermatocosmeticele românești Pellamar sunt unele dintre ele și sunt mult mai accesibile decât alte produse de îngrijire, respectiv dermatocosmetice existente pe piață.

You May Also Like

0 comments