A vinde sau a nu vinde pe Olx? Linia fierbinte revine.

by - sâmbătă, ianuarie 26, 2019

M-am saturat de-a lungul timpului să fac donații și să ma trezesc că ofer cu dragă inimă, altora, din lucrurile mele, pe care alții să le folosească la dormit sau la ocazii care sunt deplasate. Și nu, nu e vorba de haine ponosite sau demodate, de acum 15 ani, ci haine care poate deși au un stil mai diferit, costă bani, uneori grei. Așa că, mi s-a luat de donat. Prefer să le ofer la un concurs, să le reinventez sau de ce nu, că doar practică mai tot omul, să le pun pe site-urile de vânzări sau pe grupurile de pe Facebook dedicate.


Nu văd nimic greșit in asta. Dimpotrivă! Nu doar că-mi aerisesc garderoba și fac loc de altele noi, dar măcar nu le donez unor nerecunoscători care își bat joc de ele. Unii chiar se folosesc de pretextul că nu au condiții, pentru a primi donații care să le vândă. 
Și nu e de domeniul antichității că există multe site-uri pentru așa ceva. 
Olx s-a cam stricat și nu mai e un site obișnuit de vânzări-cumpărări. Acum n-ai decât o limită de câteva anunțuri gratuite per categorie. Dacă vrei să postezi mai mult plătești. În topuri de obicei se află iarăși anunțuri plătite, de obicei foarte scumpe, care de cele mai multe ori atrag doar vizualizări. E drept, nu ai certitudinea în niciun fel că investind bani în asta vei avea câștig de cauză, iar dacă produsele pe care le vinzi au o valoare mică, nici nu se merită să te complici.

Și totuși, fiind unul din renumite site-uri am încercat să-mi pun câteva produse la vânzare, articole purtate o dată doar la poze sau doar probate. 
În aceeași zi am postat și pe Publi24, in speranța că poate așa voi avea mai multe șanse.
De fel, la anunțurile mele, las și un număr de telefon pe care orice doritor îl poate apela. Mi se pare o chestie de seriozitate și corectitudine, poate chiar o comunicare mai eficientă pentru un om decis care vrea să fie sigur că produsul i se potrivește și că nu va fi luat de altcineva. Și mi s-a întâmplat să dau peste astfel de oameni ok, cu care, în urma apelului telefonic am incheiat "afacerea".

Ei bine, a doua zi dimineața, în jurul orei 10, mă sună un număr necunoscut mie și agendei telefonice. E drept, m-am învățat cam prost în ultima vreme și uit să salvez numerele în agendă. Dar și oamenii își mai schimbă numerele de telefon. Deci, putea fi oricine.
Răspund. La capătul celălalt de fir, un individ, aparent din Sibiu. Mă caută în legătură cu două rochii postate.
La început toate bine și frumoase. Mă întreabă dacă mai sunt disponibile și îi confirm. El zice că le vrea pentru niște fete, dar tonul său îmi zice că ar vrea să mă deplasez la Sibiu. Deja treaba îmi sună murdar, fie a un maniac sexual, fie a unul care o duce atât de bine încât nu are altceva de făcut decât să deranjeze oamenii. Că tare amuzant a mai fost....Da ce-am râs...! Ironic vorbind. Bănuiesc că nici nu s-a sinchisit să citească minimorumul ăla al locației mele și că trimit prin poștă. 
Mă ia apoi la întrebări gen mărime sâni, talie, fund. Pe semne vrea să pară și inteligent. Îi spun orientativ. Zic totuși că omul poate e chiar interesat și judec prea repede.
În continuare omul o fofilește și face o cotitură în "imperiul sexual", unde fetele pentru care dorește rochiile sunt "mega bune", cu fund de 110, bust de 100, silicoane, etc.". Bune, bune, zice el! Așa o fi, îi răspund.

Schimbă conversația la per tu și afirmă într-o interogație că sigur îmi doresc și eu așa ceva. Dezaprob cu toată ființa. Incredibil! Nu-i vine a crede că există femeie pe pământ nepompată și deloc dornică și interesată de apropierile unui pervers și de fanteziile operațiilor estetice. A nu se înțelege greșit! Nu am nimic cu nimeni și fiecare face cu corpul său fix ce-și dorește. Dar stilul de divă chiar nu mă prinde deloc și nu m-am visat nici în cele mai urâte coșmaruri cu "baloane".

Mă întreabă dacă ar fi bune pentru ele. îi spun că nu știu, deși n-aș crede la asemenea forme voluptoase. Mă ofer să-i măsor dacă acesta dorește. Văzând că nu-i reușește pasența, îmi mulțumește și mă înștiințează că o să revină el cu un telefon. Ba bine că n-a revenit! Lipsea să-mi dea întâlnire cine știe unde.

Am ajuns la concluzia că oricum o dai, tot nu-i bine, mai ales când există astfel de specimene care se cred foarte convingătoare și creative. Cu siguranță măcar voi gândi de 10 ori dacă să mai las un număr de telefon pe astfel de site-uri. Dacă dânsul a vrut să se amuze, i-a ieșit prost. Dacă era în căutare de fetițe de-o noapte, i-a ieșit prost. Oricum ar fi, e tragic că există asemenea persoane. Nu, nu țara e de vină când merge ceva prost. Ci speciile astea infeste care cred că pământul e numai a lor și că toți oamenii sunt naivi, o apă și-un pământ.

Așadar, fiți cu ochii în patru și reflectați asupra datelor pe care le lăsați când puneți un anunț la vânzare. 
Acestea fiind zise, spor la aerisit garderoba!


You May Also Like

1 comments

  1. mda...din pacate, uite ca exista si idioti de genul... eu nu am patit, am postat ceva hainute pe shedd, e o aplicatie pe mobil. si a fost ok, am dat cateva. pe olx nu am vandut decat telefoane, electronice...chestii de genul :D

    RăspundețiȘtergere