Din pasiune pentru pielea ta, de la natură. Viva Natura, gama completa de îngrijire a corpului.

by - joi, ianuarie 17, 2019

Bună, draga mea! Sau chiar dragul meu, pentru că, nu-i așa că nu doar o doamnă/domnișoară ar trebui să aleagă atent produsele de îngrijire?
Nu văd nimic greșit în asta. Dimpotrivă! Până și sexul masculin se confruntă cu probleme și sensibilități, iar găsirea remediilor perfecte, care să fie accesibile și care să acopere nevoile fiecăruia există pentru toată lumea.


Anul trecut am avut mai multă grijă de nevoile corpului meu și, pentru a face asta, m-am folosit de remedii naturale. Anul acesta mi-am dorit să fac asta și mai mult, motiv pentru care am început anul alături de astfel de remedii, pe care le am astăzi alături de mine. Mai mult sau mai puțin ironic, ele sunt concepute de un bărbat pe nume Leonard Răduț care se pare că știe foarte bine formula optimă pentru produsele de îngrijire. Am mai testat și în trecut o serie de produse pentru păr, iar astăzi vorbim și despre cele de îngrijire a corpului și a tenului.

Din pasiune pentru îngrijirea perfectă a corpului s-a născut VivaNatura.

Leonard Răduț a găsit formula perfectă ce conține peste 90% ingrediente naturale și un conținut minim de conservanți, într-o linie completă de îngrijire, românească, ce acoperă nevoile corpului, pe care o denumim în ansamblu VivaNatura.
Produsele sunt super accesibile și blânde cu pielea sau părul. Găsești la ei tot ce-ți trece prin minte, mai mult sau mai puțin. Dar hai să vorbim despre ce am mai testat, pentru că ele sunt foarte nerăbdătoare să afle dacă s-au ridicat la înălțimea așteptărilor și a nevoilor mele.

Impresii VivaNatura - Gama 100% românească pentru corpul tau.

  • Loțiunea purificatoare cu grapefruit și salvie
Am zis să încep cu produsul meu favorit, adică așa cum bine vedeți, cu această loțiune tonică. Are un miros foarte plăcut și fin, nu țipător precum alte produse de îngrijire din plante.
Dar nu de asta a devenit preferata mea, ci pentru că face minuni cu tenul ce are tendință acneică.


Este practic un tonner ultra revigorant ce curăță tenul până la ultima urmă de poluare. Totodată are un efect antiinflamator și face o echipă extraordinară cu acidul BHA și crema mea reechilibrantă. În doar trei zile tenul meu cu tendință acneică a devenit curat ca o piele de bebeluș. Roșeața pielii s-a diminuat, coșurile au dispărut ca prin minune iar senzația de usturime asociată acidului nu se resimte atunci când folosesc această loțiune purifiantă în prealabil. Am devenit cei mai buni prieteni.
  • Crema demachiantă "fără lacrimi" cu migdale și argint 
Touche! Unde ai mai văzut damă de noapte care să se bucure de un ritual complet de înfrumusețare fix așa, "fără lacrimi"? Sigur că da! Chiar există, dar trebuie să știi unde să cauți. Nici această cremă demachiantă nu e mai prejos!


Are o textură de poveste, cremoasă, dar nu grasă și nu este agresivă în niciun fel. Curăță pielea delicat și totodată nu provoacă iritații ochilor sensibili. Iar ochii mei sunt destui de sensibili ținând cont de cât lucrez la calculator și de problemele ochilor mei care se rezolvă doar cu o operație.

  • Crema hidratantă pentru ten uscat cu ulei de cocos și migdale
Având în vedere că tenul meu este ușor deshidratat am hotărât să o pasez la cineva care are adevărate probleme cu uscăciunea pielii, adică mamei soacre. Am fost însă foarte curioasă de textura ei, fiind convinsă că are o textură foarte grasă și hrănitoare.
Surpriza a fost ieșită din comun.


Dimpotrivă, crema este chiar foarte fină, o textură ușoară și plăcută ce personal îmi place să o folosesc. Cu toate acestea, se absoarbe imediat de tenul uscat fără să-i lase o peliculă grasă sau un luciu gras, inestetic. Are și un parfum fin, plăcut.

  • Gelul de duș cu lavandă și ceai verde
A sosit vremea să vorbim și despre lucruri mai general valabile, dacă tenul și părul au atâta personalitate încât s-ar putea scrie o rețetă personalizată pentru fiecare. E drept, nici pielea nu e aceeași la toți, dar cred că de-a lungul tinereții mele am găsit mult mai ușor soluții pentru ea.
Unii asociază lavanda cu scene macabre datorită mirosului din unele soluții de îngrijire. Adevărul e că am întâlnit și eu astfel de produse de îngrijire, însă aici nu e cazul.  Acest gel de duș e o combinație fresh și revigorantă.

Hm...o rețetă revigorantă? Asta mă duce cu gândul la acele geluri de duș cu mentă. Personal mie nu-mi place acel parfum și nu am întâlnit senzația de răcorire la acest gen de geluri de duș.
Dar gelul de duș de la VivaNatura e perfect. Pe lângă toate acestea, hidratează pielea in profunzime, lăsând-o foarte fină. Nici la gradul de curățare n-am ce să-i reproșez. Totodată nu stau bine cu sensibilitatea nici când vine vorba de anumite geluri de duș, însă cu acesta nu am avut deloc probleme. O folosesc cu drag pentru ritualul meu de relaxare și mă ajută să-mi transform Baia într-un centru SPA.

Acestea fiind zise, cred că VivaNatura face o treabă excelentă și sper că în curând că voi mai povesti cu aceeași plăcere de astfel de experiențe despre alte produse de la ei.
Voi le-ați încercat?

You May Also Like

0 comments