De ce am ales proiecte de case mici

Din dorinta de a le oferi copiilor mai mult timp pentru joaca in aer liber, dar si pentru weekend-urile cu petreceri si gratare am decis ca ne vom muta la casa.
Avand un buget fix la dispozitie ne-a fost destul e greu sa gasim ceva care sa se plieze pe cerintele noastre.
Desi ne puteam rezuma la o suprafata de locuit si la o curte mai mica, cerinta principala era sa fie o casa noua, de preferat o casa la cheie. Acest lucru ne-a pus pe cautari timp de doua luni pana cand am ajuns pe site-ul celor de la eproiectecase.ro.



Site-ul acestei firme imobiliare dezvoltatoare de proiecte case mici ne-a oferit o sansa unica de a alege un proiect arhictectural de casa pe care sa il executam noi sau sau sa realizam casa direct cu firma.
Ideea de a cumpara proiecte de case mici ne-a suras mai ales dupa ce am vazut pretul. Nu am ezitat si am sunat la numarul afisat online pentru mai multe informatii.

Intr-un final am ales sa construim cu firma eproiectedecase.ro, iar acest lucru ne-a oferit proiectul de casa initial gratuit.

Modelul e casa ales de noi se numeste #12011, si este o locuinta numai buna pentru o familie formata din doi adulti si doi copii. Casa ofera o camera matrimoniala, un dormitor de copii, o baie complet utilata, o bucatarie, sufragerie si o camera de dressing. Avand o suprafata locuibila de 70.4 mp este o casa foarte economica mai ales pe timp de iarna, intrucat se incalzeste mult mai rapid decat o casa mai mare.

Aceasta casa reprezinta cea mai buna investitie pe care am facut-o pentru familia mea, deoarece are tot ce avem nevoie la un pret senzational care nu a depasit nici macar 40.000 euro.
Recomand proiecte de casa mici pentru a va realizara casa visurilor voastre!


Comentarii

Postări populare