Importanța unui mobilier de calitate în educație.

by - miercuri, martie 20, 2019

Mobilierul bun, trece primejdia rea! E de la sine inteles si vedem cu ochii nostri cat de importanta este alegerea unui mobilier de calitate in caminele noastre. Cu precadere vorbim de cerinte superioare atunci cand vine vorba de educatie si de mobilierul din scoli si gradinite, acolo unde se aduna zilnic un colectiv numeros de copii.
Luni a fost sedinta cu parintii, la scoala Anastasiei, fata cea mare. Eu, o mama responsabila, bineinteles ca mi-am aranjat timpul in asa fel incat sa pot ajunge si sa ma interesez de soarta si nevoile copilului meu. Ma asteptam sa se puna problema fondului clasei, ca de fiecare data la inceput de an. Peste 20 parinti, cat pentru fiecare copil in parte, mirati din cale-afara, am facut ochii mari cat cepele atunci cand am auzit suma propusa. In fiecare an se cer bani pentru mobilierul clasei care, aparent este degradat si necorespunzator pentru un studiu adecvat si pentru sanatatea copiilor. Cu acest lucru suntem cu totii de acord insa, anual, o investitie cu doua zerouri pentru mobilier suna de-a dreptul fantastic. Pentru noi, parintii, o astfel de suma este un soc, mai ales ca este vorba de o suma anuala care, pe timp ce trece, pare sa creasca tot mai mult.


In acest an am decis sa fiu si sefa comitetului de parinti si mi-am expus clar si fara eschivoc, parerea legata de aceasta situatie nu intocmai normala in conditiile in care in clasa invata mai multe grupe de elevi si, conform spuselor lui Cuza "Orice copil are dreptul la educatie in mod gratuit". Fondul clasei pare de cele mai multe ori o afacere care nu justifica pe deplin conditiile create asadar, alaturi de ceilalti parinti am decis pe baza experientei anterioare de la gradinita lui Maia, fata cea mica, sa strangem noi banii si sa ne ocupam de tot ceea ce inseamna achizitia de mobilier scolar de calitate.
Am apelat la Mobman, acelasi producator de mobilier specializat si de inalta calitate pentru scoli si gradinite la care am apelat si pentru gradinita fetei mici. Au trecut mai bine de doi ani de la achizitia acelui mobilier gradinita care este impecabil, doi ani de cand nu s-a mai pus problema unui fond al clasei destinat mobilierului si a decorului adecvat din punct de vedere educational.


Mobman - Mobilier de calitate pentru educatie de nota 10+.

Pe cei de la Mobman i-am intalnit in cadrul unui targ de expozanti de amploare, acolo unde mai multi dintre cei prezenti au adus in discutie potrivirea perfecta dintre nevoile copiilor lor, ale cadrului didactic si al randamentului scolar. Nu-mi place sa trag cu urechea, dar pur si simplu, complet intamplator, numele Mobman mi s-a intiparit pe corzile auditive. Ajunsa acasa de la acel targ am inceput de indata sa ma interesez de ei si asa am ajuns sa-i descopar mai in detaliu, prin intermediul unui simplu click.
Mobman este despre o echipa de parinti care au o in permanenta o legatura si cunostinte vaste despre tot ceea ce inseamna mediul educational si necesitatile copiilor in educatie. La ei gasim tot ceea ce inseamna mobilier: de la seturi de banci cu scaune, la tabla, vestiare, dulapuri sau paturi pentru gradinitele cu program prelungit. Pe scurt de toate, pentru orice sector din educatie.


Mobilierul lor este realizat din materiale de o calitate superioara precum pal, fiind finisat perfect in colturi astfel incat sa nu prezinte un pericol de sanatate pentru copiii si/sau educatoare/invatatoare. Totodata, scaunele si bancile prezinta si o talpa speciala antiderapanta ce previne zgarierea parchetului si o usoara manevrare a mobilierului in sala de clasa.
Fiecare piesa de mobilier vine insotita de un certificat de garantie, avand totodata si un drept de retur de 30 zile in cazul in care produsele nu sunt conforme. In cazul mobilierului comandat pentru gradinita lui Maia nu s-a pus problema unui retur sau a unor defecte de mobilier.
Mentenanta produselor este extrem de usoara, nefiind necesara o intretinere speciala. In plus, mobilierul se curata foarte usor si are o rezistenta foarte ridicata, ceea ce inseamna ca este durabil si adecvat chiar si copiilor mai energici. De asemenea, sezutul scaunelor este realizat din mai multe straturi de materie prima, usor curbat, imbracat in material, astfel incat acesta sa fie confortabil si sa nu prezinte un disconfort pentru cei mici.


Asadar, in concluzie, recomand Mobman pentru:
- seriozitate;
- proptitudine si siguranta in livrarea prin curier;
- portofoliul vast de mobilier educational ce ofera confort si care sprijina sanatatea micutilor;
- pentru preturile accesibile, de pana la 3 ori mai mici decat in cazul altor furnizori;
- pentru designul atent creeat, cu finisaje perfecte si sigure, din materiale rezistente;
- pentru usurinta in plasarea unei comenzi si disponibilitatea variata a solutiilor de plata;
- pentru numele de prestigiu care este renumit in comunitatea din care fac parte si pentru experienta vasta din domeniu.

Recomand Mobman pentru mobilierul de calitate realizat conform cu standardele nationale de calitate si sanatate, cat si pentru rezistenta si sprijinul oferit copiilor pentru o educatie adecvata, de nota 10+.

You May Also Like

0 comments