Spring is in the air - Trying On Vintage Dresses in DressLily

Buna, draga mea. Astăzi am pentru voi o postare speciala legată de cele mai recente achiziții din ultima vreme, respectiv despre achizițiile mai mult sau mai puțin vestimentare de pe Dresslily.

Cu ocazia lansării a colecției de primăvară, respectiv a sumedenie de rochii vintage ce a acaparat site-ul și de inspirație din seria Miss Maissel am avut oportunitatea de a încerca trei noi astfel de rochii.
Mi-ar fi plăcut să le port și să revin ca de alte dăți cu otfituri cât mai inedite însă, din păcate, niciuna din aceste rochii nu mi se potrivesc. Vă las de știre totul despre Dresslily în filmulețul de mai jos.


Rochii de inspirație vintage de pe Dresslily

Dresslily este un magazin chinezesc cu diverse și printre multitudinea de produse se regăsesc și astfel de modele inspirate din anii 80'.
Eu am ales trei rochii simpatice care, așa cum vă spuneam, nu mi se potrivesc din cauza mărimilor. Am ales o rochie albastră cu imprimeu de Crăciun, în mărimea M, una neagră de inspirație retro, tot mărimea M și o rochie roșu-burgundiu în mărimea S.

Rochiile alese:
1. Rochie cu reni: https://bit.ly/2Y4yBjQ
2. Rochie vintage rosie: https://bit.ly/2HxIe4r
3. Baloane rose gold: https://bit.ly/2TKIofp

Problema mea cu acest stil este legată de faptul că ele sunt lucrate după un alt tipar față de cel al hainelor obișnuite, adică mai larg. Dacă purtați în mod normal S, mărimea XS s-ar putea să vă fie bună. Dar pentru o mai bună acurațete a cumpărăturilor vă recomand să vă măsurați și să consultați tabelul de mărimi. Recomand aceste rochii în special persoanelor voluptoase și care poartă tocuri, căci stilul este în mod evident unul romantic care se asortează mai bine la tocuri. Eu nu port de fel nici tocuri, în afara ședințelor foto, iar lungimea și mărimea este inadecvată pentru mine.
Acestea au avut și dimensiunile în mărimi americane după care m-am ghidat să le iau cât mai mici. Se pare că nu a funcționat.
Din păcate comanda a ajuns la poșta vamală în termen de circa două săptămâni, unde am fost nevoită să plătesc și taxe.

Totuși, dacă vă plac aceste rochii sau ați găsit ceva drăguț la Dresslily, vă pun la dispoziție codul DLSPRING pe care îl putetp utiliza drept discount de 20% al comenzii voastre. Nu uitați să-l introduceți înainte de Checkout, în câmpul dedicat codurilor de reducere.

Comentarii

Postări populare