Natural și sănătos cu Dellos și Aloe Vera Zero

by - marți, aprilie 02, 2019

După cum ar zice și bloggerul Daniel Botea, un bun prieten pe care am avut ocazia să-l cunosc offline de mai multe ori, astăzi vorbim despre porția de sănătate și un regim sănătos, alături de Dellos, partener oficial Bucovina Beauty, ediția de primăvară.
Evenimentul a fost un adevărat succes și m-am bucurat nespus de mult sa revăd o parte din fetele de la edițiile anterioare, cât și să cunosc altele noi.


Sponsorul Dellos, de care sunt convinsă că mulți/multe ați auzit, ne-a oferit în dat un pachet generos, dar și delicios și sănătos în același timp după cum îi spune și numele. Și m-a nimerit la fix cu sucurile delicioase, necarbogazoase și cu fructele exotice, singurele fructe pe care le mai consum deseori după problema cu gastrita.

Dellos și alimentația sănătoasă.

Sucurile Dellos sunt preferatele mele! Ele nu-mi provoacă aciditate la stomac și nu-mi fac rău. Prima dată le-am descoperit la mama mea, în versiunea de 2,5 litri, mai apoi, mulțumită de gust, am început să le cumpăr și eu din magazine, supermarketuri și hipermarketuri.


Până acum încercasem doar varianta clasică Dellos cu Aloe Vera, care este și preferatul meu, dar și pe cea cu rodie.
De data aceasta am încercat și varianta cu 0 zahăr care este la fel de gustoasă, doar ceva mai puțin dulce. Sucul conține 33% pulpă de fruct și minim 19% vitamine care susțin organismul în lupta cu virozele, astenia de primăvară. Totodată ajută și la creșterea imunității iar conținutul de vitamina C este suficient încât să nu-mi provoace probleme gastrice ca alte băuturi.


Ieri, la o întâlnire de familie am încercat și varianta cu mango și cocos care este la fel de delicioasă și ușoară. Mă bucur că datorită Dellos am și două doze de 0,24 l ideale de luat la drum și două sticle de 0,5 l, la fel de compacte pentru geanta mea de drum zilnic.
Sucurile sunt sațioase iar gustul este formidabil. Dacă nu le-ați încercat, nu știți ce pierdeți!


Pe lângă regimul meu slab în grăsimi, prăjeli, alimente condimentate și neprocesate am adăugat aseară și feliile coapte și suculente de mango. De-a dreptul delicios!
Alături de mișcarea zilnică, de regimul alimentar "la sânge" și de bunătățile primite pe care le savurez din plin, îmi construiesc zilnic ceea ce pot numi un stil de viață sănătos și energic care-mi oferă starea de bine de care orice organism are nevoie.

You May Also Like

1 comments