SanoVita - Bunătăți sănătoase, pe alese.

by - marți, aprilie 30, 2019

Hristos a înviat!
Dacă v-ați săturat de bunătăți tradiționale și simțiți nevoia de ceva mai ușor, invitatul culinar de astăzi este cât se poate de sănătos - SanoVita.


Cu siguranță o mare parte dintre voi deja ați încercat produselor savuroase, atât ca atare, cât și în preparate delicioase. La ei găsiți peste 1500 produse alimentare și bunătăți la preț de producător, care vă vor permite să încercați gusturi noi, cu arome fel de fel.
Ei au fost invitații mei speciali la evenimentul din martie, Bucovina Beauty Spring, iar astăzi vă voi spune ce noutăți am încercat de la ei și ce vă recomand în perioada aceasta de detoxifiere, după Paște.

SanoVita - Bunătăți sănătoase, pe alese.

Primul produs pe care mi-am dorit să-l încerc cu nerăbdare este berea cu ghimbir. Sticluța este atât de elegantă, iar faptul că nu conține deloc alcool o face ideală pentru oricine, în special pentru șoferi.
Cu toate că nu sunt fan bere fără alcool, această este diferită și chiar mi-a plăcut.
Are un gust fin dar înțepător în același timp, ușor acidulat și puțin condimentat. Merge perfect ca elixir de reîmprospătare sau cu preparate tradiționale.

Un alt produs care mi-a plăcut a fost pateul de linte roșie. Este practic o cremă de linte, deloc sărată ( un mare plus pentru mine), fiind ușor de introdus în mese copioase, ușoare și sănătoase. Nu consum de fel nici alimente sărate, nici condimentate, iar pateul de linte îmi oferă libertate pentru a-mi creea o gustare excelentă.


Rondelele de orez glazurate cu ciocolată sunt ideale pentru micul dejun sau drept gustare între mese, fie la drum. Sunt crocante, au aroma pură de ciocolată și nu conțin aditivi.
Cât despre semințele de chia și mix-ul de grâu cu tărâțe, ele sunt perfecte pentru dimineți ușoare și cu proprietăți digestive, alături de fructe și nu numai.

Voi preferați acest stil de viață sănătos cu SanoVita?

You May Also Like

0 comments