Cosmetice organice pentru ten? Alverde Anti-Stress Serum Primer. Partea întâi.

by - marți, mai 14, 2019

Deja nu mai este un secret că-mi place să încerc lucruri noi. Și de fel nu-mi place să investesc foarte mult în produsele pe care le încerc prima dată, de teamă că nu mi se vor potrivi, dar nici nu-mi schimb rutina prea frecvent, odată ce mi-am setat o rutină care funcționează. Totuși, se știe, nu-mi priește orice produs de îngrijire și/sau cosmetic și mă împac mai bine cu cele naturale sau cele din farmacii.


În urmă cu vreo două săptămâni mi se terminase primer-ul de la Nivea cu care m-am împăcat extrem de bine. Celălalt din colecție, acest primer de la Lambre, este și el pe terminate.
Am observat însă că primer-ul Nivea se împacă bine cu fondul de ten The Ordinary Serum Foundation, pe care îl folosesc de câteva luni încoace și care îmi place la nebunie, însă cel de la Lambre merge bine cu varianta mai densă - The Ordinary Coverage Foundation.

Așa că m-am gândit să-mi achiziționez un nou primer și, de ce nu, unul nou, accesibil, pe care nu l-am mai încercat. Am făcut o vizită la DM unde am descoperit brand-ul Alverde, pe care îl văzusem în treacăt și despre care am mai auzit povestindu-se pe alocuri. Am zis să-i dau o șansă și am ales Alverde Serum Primer, adică un primer lichid de tip ser, care vine la pachet cu o pompiță de dozare. Ce m-a atras la el e faptul că se intitulează a fi un primer organic, din extracte cât mai naturale și era și la reducere (undeva pe la 10-15 lei).


Dacă vă întrebați cum se comportă acest primer cu cele două versiuni de fond de ten, ei bine, încă nu mă pot pronunța. În prezent testez fondul de ten de la Gerovital care are mare potențial. Cu el l-am și îmbinat. Rolul primer-ului este de a hidrata tenul într-o oarecare măsură, de a face fondul de ten să se așeze mai uniform, ajută la consumarea unei cantități mai mici, păstrează machiajul mai mult timp și creează în același timp o peliculă suplimentară pentru acoperirea imperfecțiunilor. Nu o spun din prisma unui make-up artist, ci din cele observate pe parcurs, de când am început să folosesc astfel de produse.

La prima impresie primer-ul are o textură lichidă și plăcută. Se absoarbe ușor în piele, căreia îi oferă un mic plus de hidratare. Pentru câteva secunde am simțit o senzație ușor revigorantă, un ușor "gâdilici", dar nimic deranjant.
Are miros de vanilie, deci probabil conține uleiuri sau parfum, posibil și alcool. N-am reușit să descifrez exact ingredientele, dar cert e că nu mă deranjează nici parfumul fin, dar nici la nivel de piele, unde tenul meu este extrem de sensibil și reacționează imediat când nu-i place ceva.
Am putut remarca că machiajul s-a menținut impecabil mai bine de 8 ore, ceea ce mi se pare formidabil. Nu știu dacă primer-ul e de vină și/sau fondul de ten, dar am observat și o rezistență la transfer destul de mare. Nu am setat machiajul nici cu pudră și nici cu fixer. N-am înțeles totuși de ce este denumit un primer anti-stres. Chiar nu știu care-i scopul în acest sens și ce ar trebui să facă.
Până acum îmi place și cu siguranță îl voi folosi și cu celelalte fonduri de ten din colecție. Și dacă se va comporta la fel de bine, cu siguranță îl voi recumpăra. Vă țin la curent.

In addition, if you bought something on the Internet, and wonder when it will be delivered to your hand, then you can input tracking number on the site TrackRu to find out where the package is."

Urmează și partea doua în care vom vorbi și despre celălalt produs marca Alverde pe care l-am primit tot de la DM.
Zic totuși că n-ar strica să-i dați o șansă acestui primer, mai ales dacă-l găsiți în ofertă. Voi l-ați încercat?

You May Also Like

0 comments