Ținute vii și sclipitoare, în accesorii Pîna Calin îmbrăcate.

by - vineri, mai 24, 2019

Pe lângă atâta vreme bună, parcă toate se adună! Și parcă se lasă cu mai multă imaginație și bună dispoziție. La final de săptămână lucrătoare vă aduc din nou zâmbetul pe buze cu ținute vii și sclipitoare.
Dacă multă vreme am fost adepta stilului elegant, cât mai elegant, acum am început să optez pentru cel aparent simplu.
Asta pentru că am descoperit că atunci când alegi o ținută simplă și mizezi pe accesorii speciale, rezultatul final va fi întotdeauna unul excelent.


Atât în stilul casual, cât și în cele office, rucsacul Pina Calin este o adevărată bijuterie care-ți încântă atât privirile, cât și ținuta.
E greșit să consideri că rucsacele sunt adeptele stilului sport, așa cum am crezut și eu până să descopăr colecțiile de la Pina. Acum radiez de fericire numai când mă trezesc și văd ghiozdanul acolo, pregătit de un nou drum.

Gama de rucsace, genți și accesorii Pîna Calin

Pina Calin este un brand românesc apărut recent pe piață și care are o gamă destul de vastă de genți, rucsace și accesorii unicate. Nu vei găsi în niciun alt loc produse mai deosebite, mai calitative și la un preț atât de bun.


Am căutat mai bine de doi ani la rând un rucsac încăpător, nici genul acela de rucsac de munte, dar nici cel tip poșetă, dar modelele din sutele de magazine fizice și din cele online des frecventate nu m-au convins. Totul până la Pina Calin și rucsăcelul minune.
Rucsacul are o dimensiune perfectă și este extrem de bine compartimentat. Are compartimente atât la exterior (buzunarul și cele două laterale), cât și la interior. Este extrem de spațios, fapt ce-l face ideal atât pentru o studentă ca mine (sau elevă), cât și pentru o super-mămică sau o femeie cu drumuri frecvente de-a lungul unui job încărcat.


Eleganța rucsacului este dată de paietele reversibile care îți oferă simultan două variante de culori, după bunul plac. Eu am ales versiunea de turcoiz cu mov pentru că aceasta mi-a plăcut extrem de mult. Dar n-aș putea spune că celelalte modele mi-au displăcut. Ba chiar am mai ochit un alt rucsac pe care musai doresc să mi-l adaug la colecție.
De paiete mi-a fost cel mai teamă, mai ales din pricina faptului că sunt și reversibile. Am avut câteva articole cu paiete care nu au rezistat prea bine, însă rucsacul Pina Calin este atât de bine creeat încât nu cade nici măcar una. Și este atât de relaxant să te joci cu ele și să-ți personalizezi rucsacul după ținută și după propriul plac!

Ținutele office și cele elegante au acum un numitor comun - rucsacul Pina Calin.

Cu rucsacul Pina Calin îmi este mai ușor să fiu creativă și să îmbin piese basic. Deja l-am integrat într-o serie vastă, de la ținute pur office, la ținute office-elegante și extrem de elegante.


Rezultatul a fost întotdeauna același - o ținută demnă de privirile celor din jur. Ba chiar doamnele din marile lanțuri de magazine m-au oprit să-mi admire rucsacul minute în șir și să mă întrebe de unde l-am achiziționat. Acum știți și voi - Pina Calin.
Așadar, vă recomand să dați deoparte prejudecățile și să vă introduceți în garderobă astfel de produse unicat, care vă vor exprima personalitatea printr-un aer special, elegant, dar care în același timp vor căpăta întreaga admirație.



You May Also Like

0 comments