Cainii sunt mai fericiti cu Purina Dentalife!

by - miercuri, iulie 10, 2019

V-am povestit de curand, in repetate danduri, despre pasiunea mea fata de animale, acele fiinte necuvantatoare care ne fac viata incredibila din toate punctele de vedere.


Odata ce ai ales sa fii parinte a unui astfel de animal vei avea nevoie de multa responsabilitate, pentru ca va necesita multa grija si atentie.
Un focus deosebit va trebui sa aloci si hranei animalutului tau, caci de ea depinde dezvoltarea armonioasa a animalutului tau.


Nu rasfat doar pisicile care sunt animalele mele preferate, ci si cainii, care au o rutina de ingrijire si o alimentatie la fel de meticuloasa. Prin campania derulata de BuzzStore si Purina Romania am pus in centrul atentiei si catelusii familiei mele, cei mai buni prieteni ai omului din toate timpurile.
Catelusii, Lessie si Jack s-au bucurat nespus de mult ca au fost cei care au primit atentie desavarsita in toata campania de testare.
Spre testare am primit 3 cutii a cate cinci pungi de batoane Dentalife destinate ingrijirii lor dentare si gingivale, precum si pentru cea a prietenilor mei care detin un caine drept animal de companie.


Impresii despre batoanele Dentalife de la Purina.

Batoanele se prezinta in pungi a cate 5 batoane fiecare, cel putin pe segmentul meu de greutate, respectiv 8-12 kg. Exista 3 variante, atat pentru cateii de talie mica, medie, cat si pentru caini mai mari si cu o greutate pe masura.
Batoanele primite de noi au o consistenta gumoasa, fiind usor de savurat de catre necuvantatori. Catelusii s-au indragostit pe loc de ele, inca de la primul baton, pe care l-au luat si l-au dus intr-un loc ferit unde sa-l savureze doar ei, feriti de ochii lumii. Cu toate astea am reusit sa-i surprind in cadre cat mai frumoase pentru a va arata si voua cat de fericiti au fost cand Purina a intrat in viata lor pentru prima data.


Portia zilnica este de un baton si detine in alcatuire o serie de vitamine si minerale care nu doar ca le mentine corpul sanatos si le ofera o gustare delicioasa, dar in acelasi timp le face ideale si pentru dresajul animalelor. Astfel am reusit sa ma apropii cat mai mult de ei si i-am invatat noi trucuri.
Motivul principal pentru care m-am inscris la campanie si pentru care recomand batoanele Purina este pentru efectul lor asupra danturii. Cainii tind sa muste aproape orice, dar nu-si pot curata dantura corespunzator, motiv pentru care ii ajuta recompensele Purina. Ele nu contin aditivi si aromatizanti artificiali, fiind extrem de sanatoase, fapt ce se deduce prin aspectul lor deloc sofisticat si printr-un miros deloc strident si suparator. Un singur baton pe zi ii ajuta sa-si curete dintii corespunzator prevenind astfel acumularile de tartru pe dinti si implicit degradarea danturii. Totodata am remarcat ca batoanele reduc mirosul neplacut al respiratiei catelusilor, ceea ce este un lucru frecvent intalnit si neplacut pentru posesorii de animale de companie.


Astfel, cu ajutorul batoanelor de la Purina, nu doar ca ajut cateii familiei sa aiba o dantura si gingii mai sanatoase, ci si un intreg organism mai puternic si mai energic.
Voi le-ati incercat? Ce parere are micutul vostru?


#buzzpurina #dentalife #curatadintiidinzonegreuaccesibile 


You May Also Like

0 comments