Ieftin si bun. Impresii Sano Maxima. Tu ce detergent alegi pentru rufele tale?

by - luni, iulie 15, 2019

Inca de mic copil am remarcat alaturi de parinti o sensibilitate aparte la detergentii de rufe. Foarte mult timp am ramas fidela unor marci fidele, asta pentru ca orice noua gama avea sa-si puna amprenta asupra pielii mele printr-o iritatie de toata frumusetea.


Insa, cum mama a fost dintotdeauna un as in bucatarie a descoperit la un magazin de produse pentru casa marca Sano, o marca plina cu produse pentru casa, haine, chiar si produse de ingrijire, sub emblema Sano Romania si Carelline. 

De curand, intr-una dintre diminetile acelea frumoase, imi suna telefonul si ma anunta ca am de primit un colet destul de generos. Nu aveam nicio idee referitoare la surpriza parfumata. Si am facut cunostinta in acea zi pentru prima data cu noua gama Sano Maxima Perfume Collection cu un parfum floral intens. Aceasta noua gama cuprinde atat detergenti accesibili pentru hainele adultilor, cat si pentru copii.


In minunatul colet se aflau 3 tipuri de balsamuri si o punga de detergent pudra, ale caror parfum se resimtea chiar si prin ambalaj. Si astfel am acceptat provocarea Sano de a descrie care parfum mi se potriveste cel mai bine si la ce ma duce cu gandul.

Impresii Sano Maxima. Eficient si ieftin?

Voi incepe cu detergentul pudra care este ideal atat pentru spalarea manuala, cat si pentru cea prin intermediul masinii de spalat. Mi se pare o solutie foarte buna pentru ca are o putere de curatare foarte buna si care este foarte versatila. Astfel, pot oricand prin intermediul unui singur detergent, fie sa spal cateva haine manual, fie sa adaug tor necesarul in masina. Nu mai e nevoie de zeci de tipuri de detergenti cand pot folosi doar unul singur. Si lasa rufele extrem de curate, fara a degrada tesaturile. 


Trecand la balsamuri am fost tentata la prima impresie sa-mi aleg parfumul preferat. Insa adevarul mi s-a aratat abia dupa ce le-am testat la propriu. 
Pot spune că-mi plac absolut toate si nu doar mie, cat si familiei mele pretentioase. Cele trei variante au un parfum fresh-floral foarte placut, deloc greu. 
Dupa ce am spalat hainele cu fiecare varianta in parte am observat ca toate lasa tesaturile extrem de moi si delicate cu pielea. Nici urma de o alergie. 
Noua tehnologie cu un parfum intens mi-a demonstrat ca hainele mele pot avea un parfum intens si placut pentru zile in sir. Casa intreaga s-a imbracat in prospetime si parfum cu fiecare utilizare. Nu stiam de unde sa iau tot acel parfum frumos, dupa care mi-am amintit ca am spalat rufe cu noul Sano Maxima Perfume Collection ce-mi ofera un parfum intens. Parfumul se mentine chiar si o saptamana si/sau pana la viitoarea spalare. Cu greu am destins rufele curate de cele murdare cand toate miroseau la fel de bine. 


Desi initial am fost tentata sa spun ca preferatele mele sunt variantele pe albastru si roz-somon, in cele din urma alegerea mea este Sano Maxima cu flori roz. Acesta are un parfum mai intens si profund. Ma duce cu gandul la prima vacanta la mare cand simturile imi erau fermecate de un parfum anume, unul scump, pe care mi l-am cumparat pentru prima data dintr-o parfumerie de prestigiu. A fost primul parfum scump din colectia mea si cel mai iubit dintre toate. 


Asadar, da! Pot recomanda cu mana pe inima noua colectie Sano Maxima care este extrem de eficienta in curatarea delicata a rufelor de orice tip, cat si triumfatoare in cucerirea simturilor olfactive cu cele mai placute si intense parfumuri.
Voi le-ati incercat!? Care este aroma care va defineste cel mai bine si la ce va duce cu gandul? 

You May Also Like

0 comments