Ten fresh, hidratat si luminos cu noua gama de masti 7th Heaven Renew You

by - sâmbătă, august 10, 2019

Hello, beauties!
Din seria ce mai testăm pentru un ten frumos fac parte și măștile din colecția Renew You by 7th Heaven
7th Heaven a lansat de curând 4 măști noi printre care regăsim și 3 măști infuzate cu aur de 24 K. Pentru cele care n-ați surprins noua colecție în supermarket-uri și magazine, dar curioase să le încercați, vă invit să participați la concursul lunii desfășurat în colaborare cu 7th Heaven România unde puteți încerca întreaga gamă de 4 măști. Însă, până dezvăluim câștigătoarea, vă invit să aflați cum mi s-a părut mie noua gamă și care este preferata mea din toate.



Noua colecție aduce în prim plan 4 măști hidratante care oferă tenului o pauză luxuriantă de relaxare. Seria de măști este ideală pentru revigorare, pentru fermitate și pentru a elimina urmele de oboseală. Dar să le luăm treptat și să aflăm care este acțiunea fiecăreia.

1. Masca textilă din bumbac
Această mască este de tip șervețel și este o mască ușor de aplicat, bogată în produs. Este o mască extrem de revigorantă și cu un parfum fin, divin, care lasă tenul hidratat, însă nu încărcat. În ceea ce mă privește aceasta m-a ajutat să-mi minimizez porii și să ofer tenului elasticitate fără a supra încarca tenul. Am observat în cazul ei și proprietăți calmante, tenul meu fiind sensibil și cu tendință acneică, datorită vitaminelor hrănitoare din compoziție. În plic există foarte mult produs, motiv pentru care excesul de lichid l-am păstrat și l-am aplicat încă 3-4 zile. 


2. Patch-urile pentru zona ochilor
Din seria mini măștilor care reduc aspectul ochilor obosiți cât și zonele inflamate din jurul ohhilor se rescriu aceste patch-uri concentrate cu Q10 și extracte vegetale din semințe de soia. Acestea revigorează de asemenea zona din jurul ochilor, fiind o soluție avansată și hrănitoare pentru ochii obosiți. Face o treabă excelentă cu rezultate vizibile încă de la prima aplicare, înlocuind castravetele și alte remedii tradiționale.


3. Masca intens hidratantă cu aminoacizi și aur de 24K
O altă mască de tip șervețel, însă realizată din două părți este și cea pe bază de aur și aminoacizi esențiali în materie de hidratare intensivă. Este o mască intens hidratantă și hrănitoare pe care o recomand tenului uscat. Plicul conține extrem de mult produs, motiv pentru care masca tinde să se "așeze" mai greu. Recomand să scurgeți puțin din lichidul în exces pentru a evita alunecarea ei și scurgerile de lichid. Pielea este mai fermă după aplicarea ei, iar aminoacizii care se fixează în piele tind să înlocuiască la baza pielii punctele negre, pe cele de grăsime, cât și puroiul din coșuri, motiv pentru care inițial am observat pori mai dilatați și apariția a câteva coșuri micuțe. Le-am stors fin și ulterior am observat că porii s-au diminuat vizibil, locul coșurilor fiind vindecat complet, pielea tenului devenind mai curată, mai fermă și mai elastică.

4. Masca din hidrogel cu cărbune și fructe de pădure
Am obiceiul de a păstra ce-i mai bun la sfârșit, iar masca aceasta este cea mai bună mască din câte am încercat vreodată. De la concept și până la efect, mi se pare cea mai bună alegere pentru persoanele cu ten normal, cu ușoare tendințe de îngrășare/deshidratare periodică.
Este tot de tipul șervețel, din două părți, însă este realizată din hidrogel, adică un fel de material de tip silicon care o face ușor de potrivit și adaptat indiferent de mărimea feței. De altfel este prima mască pe care o pot potrivi pe fața mea foarte mică și care nu alunecă.
La capitolul revigorare este excelentă, fiind ideală pentru zilele toride în care tenul are nevoie de un bust revigorant. Lasă tenul foarte fresh, catifelat, hidratat, nelipicios sau gras. Totodată minimizează porii, reduce roșeața, stările de iritare și ajuta la diminuarea imperfecțiunilor.


Așadar, în concluzie, noua gamă vine cu soluții de îngrijire pentru fiecare nevoie și problemă a tenului. Consider că cei de la 7th Heaven au depășit orice imaginație în materie de îngrijire. Voi le-ați încercat? 

You May Also Like

0 comments