Am fost la mare cu KFC! Iată noul meniu de vară!

by - miercuri, septembrie 04, 2019


Vara asta n-am fost nicăieri, poate doar la mică depărtare de casă, în niciun caz la mare. Dar intuitiv din titlu, poate v-ați prins de faptul că cei de la KFC România au lansat meniuri noi de vară care induc starea de relaxare și de voie bună.

Vestea s-a împărțit repede căci au derulat o campanie de testare alături de BUZZStore, alături de care am putut să fac cunoștință cu cele trei noi preparate de vară.
Astăzi vă povestesc despre cum a fost experiența mea și a celor mai buni prieteni, ce mi-a plăcut și ce nu.



Noul meniu de vară de la KFC. 

Preparatele văratice de la KFC se desting în 3 sortimente diferite: Crispy box, Summer Twister și Holiday Burger.
Eu am savurat întreaga selecție alături de doi prieteni, respectiv prietenul meu și mama acestuia, pe care i-am scos în oraș la o porție de relaxare, în Roman Center Value. Cum ni s-a părut?


În primul rând, subiectiv vorbind, sortimentele sunt în ansamblu picante, fapt ce nu ne-a plăcut. Ne-ar fi plăcut să existe pentru toate cele trei variante opțiunea de nepicant. Noi nu suntem fani picant, dar acest lucru consider că este subiectiv și că gusturile nu se discută. Inițial mi-am ales varianta de Crispy, adică bucăți de piept de pui învelite în fulgi de porumb, alături de o porție mică de cartofi. La gust meniul este excelent, proaspăt și aromat, însă mult prea picant, motiv pentru care am făcut schimb cu prietenul meu pe Holiday Burger. Același lucru îl spune și mama prietenului meu care a optat pentru cea mai atipică shaorma, adică Summer Twister.



Summer Twister este o combinație extrem de interesantă datorită combinației de bucăți de pui, brânză feta, baby spanac și legume. Pe lângă gustul picant nu mi-a plăcut faptul că acest preparat se prezenta în proporție de un sfert lipie goală, dar am observat că acest lucru nu este universal valabil. Depinde, bănuiesc, de mărimea lipiei și de cantitatea catalogată de amestec de umplutură. Însă făcând excepție de picant, în ansamblu a fost foarte ușor și savuros, o combinație inedită, ideală pentru o masă ușoară, sațioasă în proporție de circa 80%. Pentru cei care aveți un apetit foarte mare trebuie să știți că pentru câțiva lei în plus puteți opta pentru un meniu complet, cu bautură și cartofi. 

Preferatul meu, cel pe care l-am recumpărat și zilele trecute este Holiday Burger. Deși am ales varianta nepicant, acesta tinde totuși să fie ușor picant, însă nimic deranjant. Și spun asta deoarece sunt o fire ce resimte cu ușurință aromele, chiar și pe cele mai fine.
Însă acest burger este de-a dreptul senzațional și mi-a incantat simțurile prin combinația dulce-acrișoară dată de castraveții murați, feliile de ardei copți, brânză Ceddar și carnea proaspătă de pui. E un deliciu!
Sunt fan brânză de calitate, cât și fan al combinațiilor unice, iar aici pot spune că totul este perfect. 


În speță, noile meniuri chiar sunt combinații fresh la bază, preperate care te duc cu gândul la vacanță. Dacă sunteți fani picant vă vor plăcea la nebunie, în caz contrar, dacă nu sunteți fani picant, însa vă plac aromele diferite, recomand să încercați măcar o dată acel burger. Nu veți regreta! Voi le-ați încercat? Cum vi s-au părut?

#buzzkfcsummer

You May Also Like

0 comments