Frumoasă ca mama-natură și Bipha Ayurveda.

by - duminică, septembrie 22, 2019

Copil fiind, admiram doamnele și domnișoarele tot la fel de mult pe cât admiram păpușile. Erau atât de frumoase încât era imposibil să nu te farmece părul acela frumos aranjat, pielea curată, zambetul larg și ochii ca marea. Mama mi-a spus să nu-mi fac griji că, pe viitor, frumusețea mea va fi ca a lor și se va etala de la interior, către exterior. Pe vremea aceea nu erau multe de înțeles.
Dar acum înțeleg și văd pe zi ce trece influența a tot ceea ce consum și a tot ceea ce aleg să pun pe pielea mea.

Și sigur prin călătoriile tale, offline sau virtuale, ai dat cel puțin o dată peste cosmeticele naturale și te-ai întrebat cu ce se diferențiază ele de tot ceea ce găsești clasic pe piață. Chiar există produse naturale de îngrijire care să ajute orice femeie să se transforme în cea mai bună versiunea a ei? Sunt aceste produse naturale cheia frumuseții româncelor de pretutindeni? A fost și prima mea întrebare.

Inspirat din natură înseamnă fără produși chimici de sinteză, fără parabeni și toate acele ingrediente care au un grad scăzut de compatibilitate cu organismul. Și, din păcate, piața actuală este plină de așa ceva. Dar mă bucură că mai sunt și alți producători care aduc în prim plan un nou concept, cel de produse naturale de îngrijire și înfrumusețare, care să fie compatibile și cu pielea mea sensibilă.
Corpul în tot ansamblul său asimilează ce e natural și sănătos și transformă totul în stare de bine, în resurse vitale pentru trup și suflet, în frumusețe interioară și exterioară. Produsele ayurvedice fac parte din sfera produselor naturale, având la bază o rețetă selectă cu ingrediente de origine indiană, ideale atât pentru toate persoanele care vor o rutină de îngrijire sănătoasă, cât și pentru cei care suferă de anumite afecțiuni ale pielii sau au anumite sensibilități.
De aceea nu-mi lipsesc din trusa mea de înfrumusețare, nici la capitolul suplimente alimentare, dar nici din rutina de îngrijire.

Corp frumos și sănătos cu Bipha Ayurveda.


Bipha Ayurveda este un brand pe care l-am cunoscut recent, în căutarea unor noi produse naturale de îngrijire pentru rutina mea strictă de îngrijire a pielii sensibile. Și nu ai cum să treci cu vederea un brand atât de special. 
Compania este activă pe piață de peste 80 ani, însă în România este prezentă de doar câțiva ani.
Bipha Ayurveda se remarcă prin ingredientele de calitate superioară și printr-un portofoliu diversificat de produse de îngrijire pentru întregul corp. Vorbim despre uleiuri presate la rece, extracte virgine de plante din fructe, semințe, flori, etc. 0 parabeni și coloranți artificiali. Astfel, prin pasiune și dedicare, produsele de îngrijire ayurvedice produse de acest brand au ajuns să fie renumite în toată lumea, motiv pentru care fondatorul deține în prezent filiale deschise atât în Europa, cât și în Asia sau America.


Ce mi-a atras mie atenția? Pe lângă ingrendientele naturale, conceptul și deviza firmei este una foarte importantă. Este nu doar o companie orientată către oameni, ci și către mediu. Produsele lor sunt ambalate în materiale ecologice, ajutând la conservarea unui mediu mai sănătos și mai puțin poluat. În același timp, produsele lor nu sunt testate pe animale și acest lucru contează enorm pentru mine. Iubesc animalele și drept dovadă am două pisici și ajut de fiecare dată orice animal îmi iese în cale. Sunt extrem de implicată atunci când vine vorba de animale și chiar cred că în vremurile în care trăim ar trebui să ne pese mai mult și de celelalte viețuitoare ale lumii. Achiziționând și utilizând produsele Bipha am certitudinea că niciun animal nu trebuie să sufere ca să am eu parte de o sesiune desăvârșită de răsfăț.
Și nu în cele din urmă, produsele Bipha Ayurveda ajung pe piață numai după ce au fost certificate, adică după ce o echipă de specialiști acreditați analizează cu strictețe ingredientele, etichetele și supun unor teste rezultatul final, ca în cele din urmă toate aceste produse să fie certificate drept produse naturale ayurvedice, 100% sigure pentru orice utilizator, chiar și pentru mine sau pentru tine.


Și, în mod evident am găsit un produs care mi-a atras atenția în mod special și pe care mi l-aș dori pentru rutina mea completă de îngrijire - uleiul extravirgin de cocos Bipha Ayurveda, presat la rece.
Să-ți spun și de ce! Uleiul de cocos este renumit încă din cele mai străvechi timpuri pentru proprietățile sale antibacteriene, regenerante și pentru conținutul ridicat de vitamine esențiale pentru organism. Este un produs pe care l-am descoperit cu mulți ani în urmă și care a făcut mereu minuni pentru mine. El înglobează o sumedenie de produse de îngrijire într-unul singur și cu rezultate garantate, astfel încât am certitudinea că pielea mea sensibilă nu va reacționa urât și știu în același timp că-mi acopăr o serie de dorințe și nevoi vaste fără să cheltuiesc o avere.
Acest ulei de la Bipha Ayurveda este un ulei extras din fructul proaspăt, motiv pentru care se păstrează întru tocmai toate aceste proprietăți menționate anterior. Este un ulei ideal pentru zeci de nevoi din ritualul zilnic de îngrijire, cât și adjuvant în tratarea unor afecțiuni.

Este un excelent regenerant și calmant al rănilor și/sau al iritațiilor de piele, hrănește părul ars și/sau uscat, previne căderea acestuia și stimulează creșterea părului sănătos și puternic. Totodată poate fi folosit pentru a hidrata pielea uscată, pentru a preveni și/sau a calma iritațiile provocate de metodele tradiționale de epilare, cât și pentru a preveni arderea pielii în timpul expunerii la soare sau usturimea de după. Și sunt zeci de alte moduri suplimentare în care acest produs poate fi folosit, indiferent de vârstă sau sex.
Uleiul de cocos natural de la Bipha Ayurveda este un cumul de sănătate și frumusețe, inspirat de mama-natură. Sau cum ar spune mama e cheia mea de succes pentru a fi frumoasă de la interior către exterior și cea mai bună versiune a mea.

Tu care consideri că este produsul ayurvedic care te-ar ajuta să fii cea mai bună versiune a ta?

You May Also Like

0 comments