Maite Kelly - Colecția Bonprix pentru grăsuțe, adaptabilă pentru slăbuțe.

by - marți, septembrie 03, 2019

Bună, draga mea!
Astăzi vorbim despre ultima piesă Bonprix pe care am adăugat-o în comandă la sfârșit de vară. Este pufos, comod și ideal pentru sezoanele ce vor urma, iar culoarea lui roz-pastel mă duce instantaneu cu gândul la vată de zahăr sau gogoși instagramabile.


E vorba despre un pulover supra dimensionat, pufos din cale-afară, mai mare cu vreo 4-5 mărimi, dar pe care îl voi purta cu drag în sfera lucrurilor oversized, adică genul acela de îmbrăcăminte largă care creează o ținută confortabilă modernă și perfectă. L-am ales pentru că era la reduceri și pentru culoarea sa, dar și pentru detaliile de la mâneci care m-au cucerit pe loc. Este un pulover simplu, dar orientandu-mă către fâșiile mari de satin de la mâneci cred că e o piesă absolut senzațională și jucăușă pentru gusturile mele.


Puloverul face parte din colecția Maite Kelly, colecția unei artiste creeate special pentru femeile și fetele plinuțe, cu forme. E o colecție jucăușă, modernă și drăgălașă pentru astfel de doamne și domnișoare, care le oferă o notă aparte de eleganță și modernism. Nu m-am putut abține să nu descopăr întreaga colecție care mi se pare foarte unică și simpatică.


Puloverul roz Maite Kelly are mânecile 3/4 și este un pulover vătuit, foarte pufos și călduros. Este o piesă foarte feminină care poate fi îmbinat cu ușurință în zeci de ținute, mai casual și mai elegante.
Și cum din punct de vedere calendaristic toamna a început, nu va trece foarte mult timp până temperaturile se vor domoli și va fi necesar să dăm un refresh complet garderobei actuale. Așadar, dacă sunteți adeptele stilului larg, fie vă aflați în sfera cu forme plinuțe, vă recomand să aruncați un ochi și peste colecția Maite Kelly și respectiv peste moda de toamnă-iarnă de la Bonprix, unde veți găsi piese frumoase și moderne, calitative, la prețuri bune.




You May Also Like

2 comments

  1. Apoi scuza-ma, tie ce nu-ti sta bine, oare? Iti vine super misto puloverul, te avantajează. Iar culoarea e asa bombonicioasa.

    RăspundețiȘtergere