My Glam Shoes. Alege să fii glam în pantofii de marcă care te reprezintă!

by - miercuri, octombrie 09, 2019

"Dă-i unei femei pantofii potriviți și ea va cuceri lumea."

Marilyn Monroe

Ziua nunții, botezul celui mic, frumoasa aniversare sau prima dată pe covorul roșu al unui eveniment ce emană opulență, vor fi doar câteva dintre evenimentele în care femeia potrivită poate schimba totul prin atitudinea și stilul pe care il oferă ținuta și pantofii potriviți.
Întotdeauna pantofii m-au făcut să mă simt mai specială, desprinsă din poveștile pe care mi le înșira mama când eram doar un pui fraged de om și adormeam la poveștile cu prinți și prințese.


Câte dintre noi n-au făcut o dragoste la prima vedere din perechea potrivită de pantofi de lux ideali pentru un astfel de eveniment? Mi-am dorit de nenumărate ori să-mi etalezi picioarele subțiri și glezna de vis într-o pereche de Jimmy Choo, Valentino sau Sophia Webster, Louboutin, etc. așa cum fac vedetele de pe covorul roșu sau influencerii de top care-și permit să investească în astfel de accesorii.
Însă, bugetul nu a fost niciodată ca un buchet imens, astfel că visul meu se ascundea încet și trist într-o umbră pe care nu îndrăzneam s-o dau deoparte. 

Dar de curând am aflat că orice femeie merită să se simtă ca o prințesă în orice zi de o asemenea anvergură fără compromisuri  căci, pantofii visurilor noastre sunt acum la un click distanță și la  un buget redus - pantofi de închiriat My Glam Shoes

Etalează-ți personalitatea, stilul și glam-ul în perechea potrivită de pantofi! My Glam Shoes îți deschide calea!

Pantofii de lux ai marilor case de modă, acei pantofi care n-au încetat niciodată să-mi marcheze tinerețea și sufletul sunt mai aproape de mine. Acum se regăsesc într-un showroom cu un concept unic ce ne pune la dispoziție cele mai fascinante perechi de pantofi de mireasă sau sandale, la un buget accesibil pentru ziua noastră cea mare.


La My Glam Shoes România am regăsit o selecție inedită de pantofi de designer concepuți special pentru confortul nostru, cât și pentru frumusețea de nedescris a picioarelor desprinse din povești, prezentări de modă sau din filme de renume. Și, pentru că fiecare clipă contează, ne putem bucura de perechea preferată în diferite moduri. 

My Glam Shoes ne pune la dispoziție o colecție impresionantă de încălțăminte de marcă în showroom-ul din Cluj-Napoca, unde poți vizualiza și proba perechile favorite în baza unei programări în prealabil, la numărul de telefon 0757 676 803, pe Facebook sau Instagram.

Dacă ești la zeci de kilometri depărtare în țară, așa cum a fost și cazul meu, distanța nu e o provocare și/sau un impediment. Eu am accesat pagina online unde am descoperit modelul care mi se potrivește și detalii despre acesta - cea mai glam pereche de pantofi Jimmy Choo, îmbrăcată într-un finisaj strălucitor și cu o baretă elegantă și fină care mi-au pus glezna în evidență, confortabili la absolut, având acel toc de 13 cm și o platformă stabilă de 3 cm.
Am fost însă sceptică dacă mi se va potrivi mărimea, căci mereu am avut această problemă. M-am bucurat însă că i-am putut proba anticipat pentru un cost fix tur-retur. Am ținut cont și de indicațiile ghidului de măsurători care au fost extrem de precise și utile, motiv pentru care îți recomand și ție să-l consulți anticipat.


Odată ce i-am probat s-au transformat în dragoste la  prima vedere, așa că nu am stat pe gânduri. Nunta aduce cu sine multe costuri și cu siguranță știi la ce mă refer când zic că nu mi-aș fi permis să fac un astfel de compromis de peste 3000 de lei, pentru o pereche de pantofi pe care să-i port doar o dată. Am ales să-i închiriez de la My Glam Shoes pentru un preț de 10 ori mai mic, pe o durată de 4 zile (perioada minimă), timp în care picioarele mele s-au îndrăgostit de ei.
În ziua evenimentului am  pășit  către altar mai încrezătoare ca niciodată.


Bineînțeles, s-au făcut remarcați imediat de către nașă, de către domnișoarele de onoare și de către toți ceilalți invitați de prestigiu. Nu a trecut mult timp până să apară și întrebările, rugămințile supreme ale celor mai bune prietene privind un eventual împrumut. Astfel, povestea My Glam Shoes a ajuns mai departe și a transmis fericirea mea și doamnelor și domnișoarelor prezente la uniunea noastră.
Este un sentiment unic să radiezi în lumina reflectoarelor, să fii tu însuți și să te bucuri de fiecare clipă a momentului tău într-o astfel de zi, când atenția e centrată pe musafiri și pe detalii, astfel încât totul să fie perfect și memorabil. Așa a fost și la mine, dar am avut și adevărate momente de glorie în care am cucerit sala de petrecere prin mersul impunător, prin încrederea pe care mi-au conferit-o acești pantofi și prin modul în care mi-au scos în evidență fericirea.


Pantofii au fost perfect siguri și confortabili, fiind pantofi originali realizați din materiale premium, care s-au potrivit degajat personalității mele. Mai mult, perechea mea a fost dezinfectată anticipat cu tehnici moderne și respectiv prin tratamente UV și raze de argint, care asigură sănătatea picioarelor mele sensibile, așa  cum se procedează și pentru toate celelalte perechi de pantofi pentru mirese disponibile la ei.


Așadar, fie că alegi să te etalez încrezătoare într-o  pereche de pantofi de designer pentru prima dată la un eveniment memorabil și important pentru tine, la volanul unei mașini clasice sau de lux, fie că ești o împătimită a modei ce a cucerit deja lumea prin atitudinea pe care ți-o susțin o pereche de pantofi de elită, colecțiile My Glam Shoes te va face să te simți formidabilă de fiecare dată, fără compromisuri.




You May Also Like

0 comments