5 motive pentru care să-ți achiziționezi o pereche de pantofi trekking de la Bonprix

Cel mai mare defect pe care îl avem noi, femeile, e că suntem mari consumatoare. Nu pierdem nicio ofertă în ciuda faptului că nu avem musai nevoie. Într-un final, când scoatem și punem garderoba la naftalină de la un sezon la altul, realizăm că avem multe lucruri care fie nu ne sunt de folos, fie nu ne mai cuprind, fie sunt noi cu etichetă și e dificil să le arunci, să le dăruiești. Iar speranța că le vom purta sau că ne vor cuprinde peste un an, doi, trei, se transmite în continuare.


Este o greșeală pe care o comitem și noi, influencerii, în special cei axați pe partea de modă, ca să vă aducem în prim plan ținute care să vă atragă atenția și să vă inspire în căutarea unor lucruri noi, unice. Dar adevărul e că multe dintre acele piese ajung teancuri uitate prin valize și șifoniere care nu le mai pot cuprinde la un moment dat.


Același lucru îl fac și eu deseori, dar anul acesta am realizat că sunt o cunsumatoare mult prea mare, așa că fie nu întru în magazinele fizice și nu cumpăr nimic, fie atunci când o fac prefer să stau 10 ore sau mai mult răsfoind un magazin online unde să găsesc lucruri necesare sau cu adevărat splendide și care să mă reprezinte.


Cu ultima comandă de la Bonprix am ales să spun stop consumerismului anost și să-mi aleg lucruri cu adevărat necesare, departe de modă și trend-uri. Așa am sesizat că de multe ori mi-am ales nu doar haine frumoase, dar fără a avea ocazii atât de multiple la care să le port, cât și papuci și astfel de pantofi. Iar picioarele mele sunt greu de mulțumit, căci am picioare late și degetele aproape ca nivel.
Așadar, pe lângă helanca și ghetele albe de care v-am vorbit anterior, mi-am achiziționat și prima pereche de pantofi trekking


Știu, nu arată spectaculos, în trend, etc. însă sunt absolut spectaculoși.
Mi-am luat cu o mărimea pe care o port în mod normal la astfel de încălțăminte închisă, adică cu o mărime mai mare față de încălțămintea de vară.
Și sunt cei mai ușori papuci pe care i-am avut vreodată. Nici nu-i simți în picioare, ceea ce înseamnă că nici picioarele nu mă mai dor atunci când merg la drum lung.
Nu-mi jenează piciorul absolut deloc, fiind prima pereche de încălțăminte care nu mi-a făcut nici măcar o beșică.


Talpa are o conformație ciudățică deoarece la bază ei sunt papuci de urcat pe munte. Pe mine mă ajută să nu alunec și să am mai multă stabilitate. De regulă sunt o împiedicată, așa că am nevoie de o pereche de papuci buni.
La exterior sunt alcătuiți din material textil și piele ecologică, iar la interior au material textil. De aceea sunt fix perechea aia de papuci pe care eu o s-o port fără să țin cont de sezon, de faptul că merg la munte sau la o plimbare. Mă interesează strict confortul pe care ei mi-l oferă, capitol la care excelează.


Dar știți voi că de regulă, după câteva purtări, încălțămintea începe să miroase urât din cauza transpirației? În cele două săptămâni de când i-am primit, i-am purtat de cel puțin 4-5 ori la drum lung și, deși vremea e urâtă și rece, piciorul tot poate transpira. Dar nu a fost cazul meu, nu cu aceastâ pereche de pantofi.
Și uite că deși nu se compară la aspect cu o pereche de cizmulițe sau cu o pereche elegantă de pantofi, iată că se pot integra cu ușurință în ținute casual destul de drăguțe și confortabile.


Voi ați cumpăra sau aveți în colecție o astfel de pantofi trekking?



Comentarii

Postări populare