Cadouri utile de sărbători de la Decathlon

by - miercuri, noiembrie 25, 2020

 Voi v-ați gândit ce puneți pe listă cadourilor de sărbători? Dacă aveți un buget redus, cu siguranță veți opta pentru articole practice pe care, de ce nu, să le folosiți și în anii ce urmează.

Trebuie să recunosc că lista mea de cadouri e destul de generoasă. Pe câteva am avut grijă să le bifez înainte, la altele încă reflectez pentru că nu vreau să iau o decizie greșită.

Și la momentul oportun am aflat că cei de la Decathlon au dat startul promoțiilor de Crăciun cu o serie de articole numai bune pentru această vreme și pentru ceea ce va urma. Iată ce cuprind noile secțiuni și care sunt cele mai bune idei de cadouri sportive care mi-au atras atentia si la care puteți apela și voi.

Cadouri de Crăciun pentru femei

Orice femeie va simți nevoia în acest sezon să apeleze mai mult ca niciodată la o serie de articole călduroase și/sau la accesorii practice. Iar la Decathlon găsim astfel de articole și accesorii de calitate la prețuri extrem de bune, care se pot transforma în cadouri pentru femei foarte practice. 


De exemplu, eu am pus ochii pe o pereche de ghete de la Quechua, niște ghete ideale pentru drumeții, mers pe munte, gheață și zăpadă. Sunt îmblănite, ceea ce înseamnă că vor fi călduroase și utile, iar talpa antiaderentă îmi va oferi stabilitate oriunde voi merge în vreme de iarnă, preîntâmpinând în acest mod și posibilele accidente. 
Aceste ghete vor merge perfect cu o geacă impermeabilă de la același brand, care nu lasă crivățul să pătrundă la piele. Sunt o persoană foarte friguroasă, iar dacă sau femeile din viața voastră sunt la fel, o astfel de geacă ar putea reduce numărul straturilor și să ne ajute să ne simțim mai confortabil.



Cadouri de Crăciun pentru Bărbați 

Am de ceva vreme pe listă și achiziția unor cadouri pentru bărbați, iar ce mi-aș dori în mod special e o pereche durabilă de ghete cu aceleași proprietăți ca cele găsite anterior pentru damă. 
Mi-au atras atenția perechea de bocanci de la Quechua care au aceleași caracteristici de care putem beneficia și noi. Designul lor mi se pare foarte practic, simplu dar versatil, ideal pentru nevoile sale. 
El pune foarte mult accentul pe confort și calitate, iar acești bocanci par a fi perfecți. 



Atenția mi-a fost atrasă și de o bluză termică care este foarte ieftină, dar pe care ar putea s-o folosească oricând ca sa-i țină corpului de cald, mai ales că temperaturile sunt în scădere. O astfel de bluză mi se pare perfectă chiar și pentru mine.  


Cadouri pentru copii

Copilașii se mențin în continuare extrem de activi chiar și cu școala online. Și pentru că e și sezonul virozelor, mai mult ca niciodată trebuie să avem grijă la vestimentația lor de exterior. Și dacă tot v-am oferit astfel de sugestii până acum, vom continua cu aceeași sferă și pentru copii.


Din sfera de cadouri pentru copii am zărit un combinezon foarte practic pentru sporturile de iarnă, dar care mi se pare util și pentru zilele în care vor ieși afară, la joacă. Dețin un astfel de combinezon de interior, așa că îmi pot imagina cât e de practic pentru copii și pentru exterior. 
Combinezonul este impermeabil, astfel că ține de cald și nu-i permite copilului să se ude sau să se murdărească pe hainele care au contact cu pielea.
Se poate asorta cu ușurință cu ghetuțele de iarnă care oferă confort chiar și la -6 grade Celsius, datorită conceptului de creație ce favorizează respirația piciorului, cu proprietăți termice totodată. Se va bucura de căldură, stabilitate și confort, cu o investiție minimă.



Cadourile sportive sunt ideale atât la interior, cât și la exterior, în vacanțe, plimbări sau la cumpărături, conceptul lor axându-se pe calitate și pe durabilitate. 
Voi ce cadouri practice aveți pe listă pentru toți cei dragi?

You May Also Like

0 comments