Primele impresii cu privire la gama profesională antiacnee Remary

by - marți, februarie 23, 2021

 Numărul persoanelor diagnosticate cu acnee în diferite forme este în creștere. Acneea poate avea mai multe cauze: alimentare, hormonale, iar deseori o rutină neadecvată de îngrijire sau utilizarea unor produse cosmetice de care se folosesc mai multe persoane poate duce la transferul bacteriilor agravând formele existente.


Ca multe alte probleme ale pielii, tratamentul împotriva acneei nu se raportează doar la utilizarea unei simple creme. Este foarte important să diagnosticăm tipul de acnee, să descoperim și să tratăm cauza cu o rutină completă și o alimentație cât mai sănătoasă. Nu există de altfel o rutină universal valabilă sau un tratament, acest lucru explicând cum de unele soluții oferite de medicul dermatolog nu dau roade în cazul unor persoane (medicul recomandă anumite produse de bază despre care are feedback sau pe care le cunoaște, fiind de datoria noastră, după caz, ca pe lângă produsele tratament recomandate să ne stabilim rutina de îngrijire și să lucrăm asupra factorilor care induc acneea în formele cele mai severe).

În cazul meu, acneea este atât pe fond hormonal, cât și alimentar (ciocolata), iar produsele adecvate de îngrijire mă pot ajuta să o țin sub control.


Timp de mai bine de o săptămână am testat două dintre produsele gamei profesionale Remary împotriva acneei, respectiv o soluție tonică și crema. Ambele conțin acid azelaic și extracte din plante. Astăzi vorbim despre primele impresii pe care mi le-au lăsat aceste produse pe parcursul perioadei de testare.

Primele impresii cu privire la gama profesională antiacnee Remary

  • Loțiunea tonică antiacnee profesională Remary

Așa cum vorbeam și cu alte ocazii, loțiunea tonică nu este un pas obligatoriu în rutina de îngrijire, însă este un pas ce poate oferi un plus. 

Cea mai indicată metodă de aplicare a loțiunii tonice este cu degetele, prin adăugarea unei cantități de produs în palmele curate și pe tenul demachiat și curățat în prealabil, cu tapotarea loțiunii pe ten. Această metodă de aplicare previne risipa de produs spre deosebire de atunci când aplicăm produsul cu o dischetă demachiantă.

Poate fi utilizată drept bază pentru o bună absorbție și acțiune a altor produse, cât și inclusiv drept tratament.

Ce face această loțiune tonică profesională antiacnee Remary?


Loțiunea controlează excesul de sebum, fapt pe care l-am sesizat încă de la prima aplicare. Uneori am folosit-o ca atare, cu crema profesională, dar au fost și ocazii în care tenul meu a simțit nevoia unui plus de hidratare și am asociat-o și cu un ser hidratant potrivit tenului meu. Atunci când am aplicat serul pe tenul proaspăt umezit cu loțiune profesională antiacnee Remary, acesta s-a păstrat hidratat și mai mult timp. Loțiunea oferă un luciu subtil care se diminuează pe parcurs, oferind o luminozitate naturală pielii.

Am resimțit ușoare furnicături timp de câteva secunde după aplicare, lucru efect normal în cazul soluțiilor active care chiar au un efect asupra pielii (nu este normal când senzația durează minute în șir, iar la final pielea este foarte roșie sau apare un disconfort major). Loțiunea mi-a calmat coșurile deja prezente pe ten și a prevenit dezvoltarea bacteriilor, ducând la formarea unor alte coșuri mari și dureroase, vizibile sau sub piele, așa cum îmi apar mie. De asemenea, pentru că eu am ales să o aplic cu o dischetă, după utilizare am observat și faptul că pe aceasta rămâneau ușoare impurități, datorită efectului de îndepărtare a celulelor moarte. Trebuie să știți că aplicată pe coșuri care au fost stoarse, produce o ușoară senzație de usturime, fiind cu precădere de evitat aplicarea ei în acest context. Prezența uleiurilor esențiale este extrem de evidentă la aplicare, nefiind recomandată persoanelor care au intoleranță la acestea sau care nu suportă parfumurile. În analiza ingredientelor nu am găsit în conținut alcool denat sau parfum, mirosul fiind redat exclusiv de ingredientele din compoziție (cel puțin din prisma cunoștințelor puține pe care le am vizavi de analiza ingredientelor; vă recomand să analizați și voi lista înainte de a decide dacă doriți să o încercați și dacă aveți mai multe cunoștințe în domeniu). 

  • Crema tratament împotriva acneei și a coșurilor 

Crema antiacneică profesională Remary s-a remarcat în primul rând prin textura ei fină care oferă o absorbție rapidă în piele. Și aceasta are un miros destul de intens datorită conținutului de extracte naturale, care personal pe mine nu m-a deranjat și nu m-a afectat în niciun fel.

Având tenul mixt, crema oferă pielii mele exact hidratarea de care am nevoie, nici prea mult, nici prea puțin, iar atunci când tenul este extrem de deshidratat suplimente cu serul de care aminteam adineori, tenul căpătând un aspect umed pentru o perioadă mai îndelungată de timp. În acest fel, pe parcursul utilizării acestor produse nu am mai avut acea problemă a cojițelor inestetice din zona nasului.


Aminteam încă de la început că acneea mea are fond hormonal (înainte și în timpul acelei perioade a lunii), cât și alimentar (atunci când consum ciocolată). Din păcate, testarea produselor m-a prins fix în această perioadă. Iar un mare minus al meu e că nu pot trece cu vederea un coș inflamat și/sau dureros. Însă, folosind cele două produse, coșurile stoarse s-au retras extrem de repede, rămânând un punct micuț drept "dovadă", punct care în maxim 3-4 zile avea să fie o poveste din trecut. Coșurile aflate în dezvoltare s-au restrâns sub forma unor punguțe extrem de mici pe care am putut să le storc cu ușurință (anterior erau foarte mari și vizibile) fără a-mi umple fața masiv de semne și coșuri (nu că aș duce lipsă de semne, cam ce se poate observa în poze fiind marea majoritate).


Astfel, dacă anticipat această perioadă era chiar o oroare, pe perioada testării celor două produse m-am bucurat de un ten mai curat, fără exces semnificativ de sebum și un luciu deranjant, cât și fără coșuri dureroase care să se înmulțească rapid, fapt ce afirmă în cazul meu că produsele sunt eficiente atât pentru a menține acneea sub control, cât și pentru tratarea ei.


Voi ați încercat produse proesionale pentru tratamentul acneei? Cum a fost experiența voastră cu ele? 

You May Also Like

1 comments

  1. Multumesc lui Dumnezeu nu am avut niciodata probleme cu acneea.Sper nici sa nu am vreodată

    RăspundețiȘtergere