Noua gamă de produse de vară cu particule strălucitoare, de la Nala



De curând, cei de la Nala au lansat noua lor gamă de produse de vară, cu particule strălucitoare. Nu mai încercasem niciun produs de la Nala, în ciuda faptului că le-am văzut promovate pe internet, de către persoane obișnuite sau de către influenceri. Am primit multe recomandări pentru produsele de îngrijire, iar o postare publicată pe Facebook, despre un așa zis scrub magic, de vară, mi-a stârnit curiozitatea și mai tare. Așa că mi-am făcut curaj să plasez prima comandă la ei pe site (pentru că nu au insulițe la mine în oraș, așa cum se găsesc în marile orașe) profitând în același timp de reducerea de 50 lei la crearea unui cont nou pe site șia efectuarea unei comenzi de minim 150 lei (ofertă încă valabilă pentru clienții noi). La această sumă am beneficiat și de transport gratuit, așa că a fost cuantumul ideal pentru a încerca câte un produs din noua gamă și chiar peste. Pentru cine are deja cont la Nala, luna asta se oferă o reducere de 20% la numeroase produse. Așadar, dacă vă tentează să încercați ceva, cred că e momentul potrivit.

Primele impresii despre noua gamă de vară, cu particule strălucitoare, de la Nala România



Noua gamă a fost gândită special pentru a evidenția corpul în perioada caldă. Iar un val de sclipici pentru întreg corpul, mai ales pe o piele bronzată, poate fi plusul de care orice femeie are nevoie pentru a se simți răsfățată.
Deși sunt foarte multe branduri care astăzi se axează pe produse bio, eco sau organice, ce îmi place la Nala și lucrul pe care l- am descoperit încă de la primul contact, e că au o mulțime de arome cu iz natural. Adică, în cazul acestui prim contact și al gamei de vară, scrub-ul cu cafea și banane mă duce cu gândul efectiv la mirosul acela de cafea proaspătă și banane proaspăt decojite, spray-ul de păr la citrice,, la fel ca și uleiul de corp și celelalte produse achiziționate din alte game mai vechi (un deodorant solid și o bombă de baie, ambele cu iz floral). 
Despre efecte, vorbim în ceea ce urmează. 

  • Exfoliantul de corp cu zaț de cafea, banane și particule stralucitoare



Inițial credeam că acest exfoliant este precum cel făcut în casă, ca alte exfoliant încercate până acum. Însă, este un scrub uscat, realizat din particule extrem de fine și blânde cu pielea. Particulele nu sunt nicicum grunjoase și agresive cu pielea.
Datorită formulei uscate, exfoliantul se aplică pe pielea umedă, dar utilizarea de produs trebuie făcută cu atenție pentru a evita să se piardă produs. Scrub-ul conține numeroase particule strălucitoare și de dimensiuni mici care, odată masat pe piele, vor înveli pielea corpului într-o strălucire intensă. Pentru că am pielea albă, mi-a fost extrem de dificil să pot fotografia sau să filmez cum s-a văzut după (imaginați-vă că acel "nor" de sclipici de la aplicare s-a împregnat pe piele). Pielea mi-a rămas extrem de catifelată și moale, plăcută la atingere, extrem de luminoasă, motiv pentru care n-am mai simțit nevoia să aplic extra alte produse pentru hidratare. Sunt în a 4-a zi de la exfoliere și încă mai am sclipici pe corp, într-o cantitate mică și vizibil doar la o lumină puternică sau la expunerea la soare. Persoana care a povestit pe Facebook în postare despre acest exfoliant și-ar fi dorit după aplicare să mai îndepărteze din el și a menționat că a încercat să mai îndepărteze din el cu ulei, loțiune demachiantă etc. dar nu a reușit să elimine o cantitate foarte mare (iar efectul a fost mult mai vizibil pe pielea ei, pentru că avea pielea bronzată). 

Exfoliantul se prezintă in această formă deoarece a suferit un mic impact cu apa și a fost "inundat" 😅

Eu n-am simțit nevoia să fac acest lucru pentru că îmi plăcea efectul de zână strălucitoare, dar am putut observa că, treptat, s-a scurs din sclipici și pe haine, pe corp. Nu m-a deranjat acest lucru personal, dar poate pentru voi are relevanță. Pot afirma însă că este un sclipici și un exfoliant cu efecte vizibile destul de intense, în funcție de specificul pielii. Am mai aplicat periodic și spray cu SPF pentru ieșirile din casă, am mai spălat diferite porțiuni ale corpului și încă există câteva particule pe corp. 

  • Uleiul de corp cu banană și ciocolată 



În ceea ce privește uleiul de corp strălucitor, din aceeași gamă, am putut observa că sunt mai multe arome. Eu am ales una în tandem cu scrub-ul. Țineți cont că la experiența inițială nu am folosit acest ulei, ci separat, înainte de a efectua exfolierea. Arome sunt variate, dar m-am gândit că pe acesta l-aș putea folosi chiar și în asociere cu exfoliantul, pentru a păstra sau a intensifica strălucirea. 



Uleiul de corp este extrem de hrănitor și de asemenea, bogat în particule strălucitoare. Se menține destul de bine pe corp, doar că mi-a oferit impresia că acesta se duce mai ușor la contactul cu apa sau cu produsele de îngrijire. 
De asemenea, la prima aplicare, eu am aplicat ulterior și un spray cu SPF și acid hialuronic. Utilizând ambele produse fără o diferență prea mare de timp între ele mi s-a părut că pielea rămâne mult prea uleioasă și că efectul strălucitor se estompează. Așa că vă recomand să lăsați timp de acțiune între cele două soluții, la nevoie, cu atât mai mult dacă aveți pielea normală și nu vă doriți o senzațieao grasă. 
Ca formulă, uleiul este relativ ușor, catifelează foarte bine pielea și la fel ca și la scrub, vă veți alege cu o piele strălucitoare timp de câteva ore. 



  • Spray-ul de păr cu sare de mare și particule strălucitoare

Conceptul spray-ului de păr mi s-a părut mult prea interesant ca să nu vreau să-l încerc. Plus că, vara, nu strică pe lângă un corp strălucitor și un păr în contrast. 
Ce nu știam inițial și am aflat după, e că acest spray și-a dorit inclusiv să aibă un efect de fixare al buclelor lejere.



Chiar îmi căutam un produs de păr pentru fixarea buclelor, pentru a evita ca acestea să se lase foarte mult și părul să se îndrepte pe alocuri sau în linii mari, cu necesitatea de a-l stiliza la fiecare ieșire din cauză, din cauza contactului cu umiditatea. 
Mecanismul de pulverizare e similar ca la orice alt spray de păr sau de corp, astfel că odată ce ajunge pe păr, acesta va avea o ușoară senzație de umed. Eu mi-am făcut precum în mod obișnuit, o serie de bucle mai definite. M-a dezamăgit ușor faptul că, la aplicarea spray-ului, acestea s-au transformat fix în acele bucle lejere, care se poartă vara. Cu toate astea, efectul de bucle lejere care chiar s-a păstrat până în prezent, mi-a plăcut cum s-au așezat. De asemenea, îmi place și că spray-ul nu încarcă părul și nu îl usucă (lucru pe care eu îl caut la orice produs de stilizare de păr, din cauza procesărilor și a uscaciunii părului meu). 



Așadar, dacă vreți un spray care să transforme buclele definite în bucle lejere sau care să fixeze și să stilizeze părul ce a fost împletit în codițe sau prin în coc, acesta poate fi o alegere bună. Cât despre sclipici, acesta este foarte vizibil în flacon. Nu mă pot pronunța cât de intens se vede asupra părului, dar cert e că, pe mâini, aveam o cantitate destul de generoasă și de dimensiuni la fel de fine. 



În concluzie, noua linie de produse de îngrijire cu particule strălucitoare, de la Nala, este o gamă hidratantă, cu o textură fină și plăcută, care este bogată în milioane de particule fine și strălucitoare de sclipici. Produsele nu lasă pielea unsuroasă, lipicioasă sau părul gras, nu usucă, iar efectul strălucitor este unul intens. Parfumurile sunt fine, ideale pentru persoanele care nu caută acele parfumuri copleșitoare ce se pot resimți greoi la căldură sau pe parcursul sezonului cald. 

Voi ați încercat produsele NALA? Dar noua gamă? Ceva recomandări? 



***Impresiile sunt 100% sincere și sunt create din inițiativă proprie, postarea și produsele nefiind sponsorizate de Nala (ci achiziționate din banii proprii). 

Comentarii

Postări populare