Sugestii de produse cosmetice și rimeluri accesibile, rezistente la apă

 În timp ce fetele care vor merge la mare și care sunt pasionate de make-up, chiar și de cel Basic, natural, vor alege să meargă la sigur cu produse cosmetice waterproof, alte fete își doresc zi de zi să se bucure de asta.


Dincolo de problema mea cu șalazionul (unul de care am scăpat prin tratament specializat și altul încă prezent, care în mod teoretic nu-mi permite utilizarea machiajului - dar pe care-l folosesc cu atenție, cel puțin la nivel minim, asumat), rutină mea generală e una mai specială. Am dezvoltat o sensibilitate aparte, la ochi, odată cu statul îndelungat la domiciliu, și lipsa contactului cu mediul extern, motiv pentru care la majoritatea expunerilor, în special atunci când există adieri ușoare, ochii îmi lăcrimează. Asta înseamnă bineînțeles că, pentru un machiaj reușit și impecabil, am nevoie de produse rezistente la apă. Iar această nevoie cu siguranță se resimte deseori și în cazul vostru, nu doar când mergeți la mare sau la piscină, ci și atunci când călătoriți îndelungat sau când participați la evenimente. De altfel, nu sunt genul de om care umblă în permanență cu produse demachiante și de machiaj, după mine, pentru retușuri. Și cel mai probabil nu sunt singura. Așa că produsele waterproof sunt binevenite în colecția oricărei femei, mai ales dacă au și un preț bun. Am acceptat provocarea de vară a celor de la Notino și vin la voi cu câteva sugestii/impresii, vizavi de astfel de produse de machiaj pentru care și voi puteți opta.



Machiaj waterproof, accesibil, pentru ten și ochi

Rimelul și fondul de ten sunt produse de machiaj ce nu lipsesc de pe tenul meu, de fiecare dată când am contact cu exteriorul. În speță, sunt produse de la care tenul meu are așteptări (cu atât mai mult lăcrimarea ochilor în contact cu factorii de mediu). Fie că sunteți în căutarea unui fond de ten rezistent la apă sau o mascara de acest tip, iată câteva produse pe care le-am supus la teste. 


  • Fond de ten rezistent la apă 

Nu cred că există o persoană de pe planetă care să nu fi auzit sau să nu fi încercat fondul de ten de la Catrice. În ultimii ani, tenul meu a suferit numeroase schimbări astfel că, dacă anterior aveam un ten normal, acum tenul meu este unul mixt, cu tendințe de deshidratare în zona T și unul sensibil, cu tendință acneică. 


Catrice HD a fost printre primele fonduri de ten achiziționate, încă din vremea când aveam tenul normal. Acum parcă nu se mai așează la fel de bine și prefer versiunea All Mat însă, anterior, eram extrem de încântată de performanțele lui. Îl purtam ore întregi, pe vreme extrem de caldă, iar el încă era acolo după ore în șir (cu toate că transpiram, îmi atingeam tenul; poate lucea pe alocuri din cauza acestor factori). Este totuși un fond de ten destul de rezistent, cu o acoperire medie și foarte bună, un finish care se completează cu pielea și îi oferă o luminozitate și un aspect natural. Îl recomand pentru tenul normal, poate chiar și cel mixt (aplicat cu un prime de calitate, pe un ten hidratat corespunzător) și poate cu un fixer bun. 


Prețul lui este accesibil, ca și restul produselor Catrice, iar formula este vegană (nu mi-a iritat tenul niciodată).

  • Mascara waterproof

Pe partea de mascara am făcut noi experimente și am introdus în colecție două variante noi, unde scopul meu a fost să găsesc cel puțin un rimel rezistent la apă și de ce nu, cu o durabilitate grozavă, dar și la un preț accesibil pentru oricine. 


Unul dintre ele este tot de la Catrice, Lift Up. Am auzit foarte multe lucruri bune despre varianta pe roșu, așa că mi-am zis, înainte de toate, să-i dau o șansă acestei versiuni. Periuța este destul de mare și groasă, dar cu perii micuți și deși, lucru care mi se pare că face aplicarea puțin mai anevoioasa pentru genele micuțe sau pentru colțul interior al ochiului. Această mascara separă foarte bine genele și le definește, dar nu are un efect masiv de curbare, respectiv alungire, a genelor. 


Poate fi aleasa ideală dacă nu căutați un efect de gene false absolut, dacă nu vă doriți o mascara care să încarce genele, dacă aveți nevoie de o mascara subtilă, cu un aspect natural. Cât despre rezistența la apă, afirm faptul că a început să se transfere pe pleoapa inferioară în momentul în care au început ochii să-mi lăcrimeze (acest lucru s-a întâmplat o singură dată pe parcursul celor 3 purtări/teste). În rest, nu s-a întins, scurs etc. Țineți însă cont că este totuși posibil că compoziția secrețiilor lacrimale să fie cu totul alta față de cea a apei propriu-zise (nu am cunoștințe în acest sens) și să contribuie la transferul acestei mascara. Și nu e deloc dificil de îndepărtat cu orice demachiant. Așadar, dacă și voi aveți probleme cu lăcrimatul, probabil nu e cea mai bună opțiune.


O surpriză majoră a fost mascara de la Wet n Wild Lash Renegade a cărui cost la Notino e puțin peste 20 lei. Ce m-a atras la ea a fost bineînțeles aspectul diferit, ciudat, de ansamblu. 

Peria are o formă ciudată, dar din nou, cu perii destul de deși. Datorită terminației mai groase de la capătul periei aplicarea în colțul intern este ușor mai dificilă. 


De asemenea, am observat că este o mascara ce necesită foarte multă atenție la aplicare, iar pleoapele nu trebuie închise/mișcate imediat sau cel puțin 30 secunde-1 minut după aplicare (recomand o aplicare lentă, atentă), pentru a evita ca rimelul să se transfere la partea superioară, imediat peste gene, pe pleoapa superioară sau în zona inferioară ochilor. Odată aplicată și uscată, performanțele ei sunt grozave. A rezistat impecabil la fiecare purtare, ore în șir, inclusiv de dimineață până seara. Oferă și un volum generos genelor (un aspect mai natural dintr-un strat și volum maxim atunci când este aplicată de 2 ori), le separă destul de bine, iar pe parcursul purtării nu se simt genele grele, încărcate. 


Dacă vă căutați o mascara ieftină, rezistentă la transfer, la apă, și cu efect de alungire, poate fi o alegere perfectă. Așa cum era de așteptat, îndepărtarea ei e mai dificilă, conform rezistenței. Am încercat cel puțin 4 produse demachiante consecutiv la prima utilizare (inclusive Clinique Take The Day Off, și abia dacă s-a urnit din loc; cel mai bun rezultat l-am avut în asociere cu apa micelară "neagră", de la Nivea). Așadar, acest produs m-a fascinat și e unul dintre favoritele mele din prezent.


Voi ce cosmetice rezistente la apă/transfer cunoașteți? 

Comentarii

Postări populare