#ExperiențaTopCloset - Piese vestimentare pentru orice ocazie, la prețuri accesibile, pe topcloset.ro

 


Ziua bună, fete și oameni dragi!

Știți că ador să iau parte la experiențe noi, mai ales când vine vorba de modă sau frumusețe (ca orice altă femeie, bănuiesc). Cu puțin timp în urmă am primit o nouă provocare și un nou voucher de cumpărături, iar răspunsul afirmativ avea să mă facă să cunosc o nouă experiență de shopping cu un magazin românesc - Top Closet

N-aș putea zice că e recent pe piață. Însă, în mod cert știu sigur că n-am mai auzit de ei până la momentul plasării primei comenzi. Și, cumva, chiar îmi pare rău de asta, deși comanda mea a fost una cu urcușuri și coborâșuri.


După ce o săptămână am visat zi și noapte la o geacă de blugi (pentru că la ei am văzut cele mai superbe geci din denim), mi-a ieșit în cale o rochie efectiv de prințese, pe ultima sută de metri. Evident, mi-a fost destul de dificil să trec pe lângă ea având toate acele detalii care îmi definesc stilul în ultimii ani. Sondajul de pe Instastory a fost o confirmare că nu am găsit-o întâmplător și că nu trebuie s-o trec cu vederea. Mai apoi am ochit și o pereche de blugi scurți simpatici, cu imprimeu Mikey. Din păcate, ulterior am aflat că nu sunt pe stoc. O doamnă extrem de drăguță, neimplicată în programul #ExperiențaTopCloset, m-a contactat atât personal, cât și telefonic, să mă anunțe acest lucru. Am ales ulterior o fustă de blugi, item care lipsea de altfel din colecție și a cărui croi merita încercat. Pe lângă voucher am cheltuit așa dar încă aproximativ jumătate din voucher (în care a intrat și transportul de 17 lei, care este gratuit la comenzi de peste 300 de lei). 


De altfel, am avut un moment de neatenție completă, astfel că am greșit adresa de e-mail din cont și nu am primit confirmarea plasării comenzii (nimeni nu poate ghici în stele datele de contact, iar aceste operațiuni sunt în general automatizate de către un server). Însă, am putut verifica în contul meu statusul comenzii, iar doamna a fost la fel de drăguță încât a preluat ea inițiativa și mi-a corectat adresa de email. Astfel, la expedierea acesteia am primit mailul mult așteptat (în spam), dar și notificare de la firma de curierat cu AWB-ul aferent. Comanda a durat aproximativ o săptămână dat fiind acele mici modificări de rigoare (cu verificarea stocurilor și a modelelor disponibile, care mi-a trimis inclusiv poze pe WhatsApp), dar în mod normal se livrează în 2-3 zile lucrătoare (zic ei). 

Dacă vă atrage ceva atenția puteți beneficia de 10% reducere folosind codul aleksuta, până pe data de 10.08.



#ExperiențaTopCloset - Rochia cu pliseuri și fusta din denim

Cu toate că-mi plac rochiile maxi extrem de mult, colecția mea nu e una atât de mare pe cât mi-aș fi dorit. Iar când am văzut rochia de damă cu imprimeu floral Raven, m-am îndrăgostit instantaneu. Bineînțeles, nu e singurul model sau singura culoare/combinație disponibilă (acest model a fost sufletul meu pereche). 


Rochia este un adevărat buchet de flori care plutește în jurul corpului cu fiecare purtare. La partea superioară vine cu un decolteu în V generos și o serie de volănașe micuțe, cu pliseuri, în contrast cu partea inferioară, de-a lungul umerilor și a mâinilor. Lungimea este perfectă, până la gleznă, pe când numeroase alte rochii maxi pe care le am/le-am avut erau uriașe în lungime și necesitau modificări (sau încă necesită în continuare și nu le pot purta pentru că n-am ajuns cu ele la croitor). 


Este din poliester, dar știți deja că pe mine nu mă deranjează acest aspect (neavând intoleranțe la materiale sintetice), mai ales când e vorba de o piesă atât de frumoasă, colorată și de efect. Partea mea favorită e că nu trebuie călcată și nu se șifonează, scăpând în acest mod de o grijă majoră (multe dintre piesele mele sunt extrem de dificil de călcat și îmi dau bătăi de cap). Pliseurile îi oferă acel plus de volum, chiar dacă este realizată dintr-un singur strat de material. Însă, nu e deloc transparentă și nu lasă ce nu trebuie la vedere, exceptând decolteul generos ce poate fi ajustat cu o agrafă la nevoie. 

Aș spune că e cu mult mai frumoasă decât în fotografii, dar acestea o reprezintă așa cum e ea, și că e perfectă pentru o persoană colorată, pentru o zi plină de eleganță, feminitate și voie bună, dar inclusiv pentru o ocazie (accesorizată ca atare). 







Fusta e la extrema opusă dacă e să vorbim de design, fiind o piesă basic cu care efectiv nicio femeie n-are cum să dea greș din punct de vedere a versatilității. Nu e nici prea scurtă, nici prea lungă și prezintă inclusiv buzunare (un detaliu mereu pe placul meu). Aceasta e realizată din 100% bumbac, fiind ușor grosuță, cu structură aș putea zice. Fermoarul e pe deplin funcțional, la fel ca și butoni care ajută la fixarea în talie, dar fermoarul e și un accesoriu care schimbă banala fustă de damă din denim


Deși pentru ea mi-ar mai trebui ceva forme ca să fiu sinceră, nu-mi displace deloc cum se așează (cel mai probabil mi-ar fi trebuit o mărime mai mică, dar nu știu dacă ar fi fost de acord și șoldurile mele care se lățesc constant). Dar cu o curea în talie se rezolvă din acest aspect și îi ofer o accesorizare mai interesantă, iar ținuta simplă devine una casual și pe placul meu. 

Am încercat să mă măsor înainte de a alege cele două piese în mărimea S. Consultând tabelul de mărimi, știam deja că îmi vor fi ușor mari, mai lejere, lucru care s-a și întâmplat de altfel. Însă, nu aș putea spune că sunt exagerat de mari și, în mod cert, mărimea corespunde negreșit cu ceea ce știam noi odinioară (cel puțin în cazul acestor piese). Per ansamblu nu le pot reproșa absolut nimic și sunt extrem de încântată de alegerile făcute. 



Plusuri și minusuri în #ExperiențaTopCloset

Experiența personală de cumpărături a decurs extrem de facil și nu a nimic de comentat în privința asta. Totuși, cred că pot fi aduse o serie de îmbunătățiri site-ului prin optimizarea acestuia. 

Când vine vorba de piesele colorate sau cu imprimeuri diverse, în filtrele de căutare sunt prezentate culorile, nu și modelul/imprimeul în sine. De exemplu, rochia aleasă de mine era disponibilă pe mai multe culori și cu imprimeu floral diferit. Am intuit (și bine) că paleta de culoare a selecției face referire la culoarea de bază a rochiei sau la fundal (nu la flori), comandând și primind astfel exact ceea ce mi-am dorit. Însă, am văzut și imprimeuri la care era dificil să-mi dau seama ce model aș alege. De altfel, apăsând pe culoarea respectivă, nu apare fotografia produsului cu pricina, o alternativă care ar putea simplifica de asemenea procesul de selecție. Însă, bineînțeles, dacă aveți nelămuriri, la serviciul suport cu clienții veți regăsi acea doamnă drăguță, gata să vă ajute oricând. 

Un alt mic dezavantaj a fost cel că nu am găsit toate produsele existente dând o căutare generală și un click pe "Toate produsele". Analizând fiecare categorie de produse în parte am surprins numeroase produse noi care nu mi-au apărut inițial. Dacă vreți să vedeți absolut toate produsele disponibile, în prezent, recomand să analizați specific acele categorii care vă interesează. 

De asemenea, secțiunea de "Contul meu" este disponibilă la partea inferioară a paginii, prin care se poate analiza istoricul comenzii, să se revizuiască datele de contact etc. Un mic omuleț cu rolul conectării în cont sau al creării unui cont nou, fie o astfel de secțiune, la partea superioară, cred că ar favoriza/simplifica de asemenea contactul cu utilizatorii noi.

Un lucru care mi s-ar fi părut mai practic pentru propria persoană ar fi fost opțiunea de a plăti diferența rămasă cu cardul bancar, evitând deplasările la bănci/bancomate. În prezent, plata se poate efectua ramburs, la sosirea curierului.

În rest, portofoliul este foarte vast, prețurile decente și accesibile oricui (mai ales pe partea de rochii de ocazie), modelele sunt moderne și variate, la modă, pentru toate gusturile. Garantat voi comanda de la ei și în viitor, mai ales ținând cont de această experiență. Puteți verifica și pagina lor de Facebook unde veți găsi inclusiv fotografii ale clienților care au comandat de la ei (și poate chiar veți avea ocazia de a descoperi cum se așează produsele favorite). 

Voi ați comandat de la Top Closet sau o veți face în viitorul apropiat? Care este magazinul vostru preferat de articole vestimentare?




Xoxo

Comentarii

Postări populare