Care-i treaba cu inspirația și cu trendurile vestimentare?

Văd cu precădere că s-au readus la viață tendințele vechi, cu accent pe versatilitate. În mod cert, moda nu e un joc de ruletă la care dai cu banul, ci mai de grabă are în spate o serie de emoții, o scânteie de moment care atrage atenția specialiștilor ce călătoresc lumea în lung și-n lat, urmând ca cele mai interesante piese și concepte să devină virale în Social Media. 

Așa ajung tendințele la noi, unele dovedindu-se a fi mici capricii personale și alegeri impulsive, în timp ce altele reușesc cu adevărat să reflecte personalitatea purtatorului și se transformă în investiții practice. Chiar dacă haina nu-l face pe om, în mod cert reușește să reflecte emoții și adevăratul eu interior, lucru în care m-am regăsit dintotdeauna. Practic, tendințele materie de articole vestimentare si accesorii sunt un punct de mijloc între cerere, cercetare și ofertă. 



Dar ce ne inspiră pe noi? 

Deseori am văzut moda drept o artă vizuală, la fel ca și rețelele de socializare. Ochiul este adaptat să treacă prin filtrul său tot ceea ce vede, la fel ca și mintea. Iar inspirația este pretutindeni. Dar, cu precădere în zilele noastre, o vom găsi în oameni și în lucruri. 

Fiecare zi la cafea este pentru mine un moment de inspirație, un timp în care iau pulsul societății prin intermediul online-ului și care ulterior mă face să privesc mai atent în jurul meu. Mă inspir de la animalele din jur care prind putere chiar și atunci când sunt neajutorate, de la care mă învăț să-mi găsesc curajul de a trece prin situațiile ce par anevoioase. Răsfoiesc reviste și bloguri pentru a-mi găsi inspirația din viața personală și creativitatea pentru cea profesională. Mă inspir de la artiști și pasionați de frumos care se exprimă prin artă, pentru a oferi artă la rândul meu, prin hobby-urile pe care le practic. 

Rochie Guess | Geacă de piele Balfern Biker | Poșetă de piele Answear | Lab Botine Essential Medicine


Inspirația în modă - un șir de mărgele pe care-l împărțim cu toți cei din jur

Aș putea vorbi despre modă o eternitate, dar și despre lucrurile care mă inspiră să fiu eu, prin stilul personal pe care-l aleg de zi cu zi. Și iată de unde îmi iau inspirația. 

Mă inspir din seriale și filme

Cred că orice persoană și-a găsit inspirația cel puțin o dată în filmele și serialele preferate urmând ca, ulterior, să caute în magazine piesele care le-au atras atenția. Și eu mă aflu în această categorie. Chiar dacă în majoritatea filmelor se poartă ținute cu clasă, la comandă, sunt și secvențe în care accentul cade pe normalitate și la care s-ar putea găsi cu ușurință piese cel puțin similare. 

De exemplu, dincolo de intrigi, iubiri neîmpărtășite între diferite clase sociale și putere, nu ai cum să treci cu vederea ținutele elegante și moderne din serialul Dinasty care, pentru cei mai mulți dintre noi, se dovedesc a fi o inspirație excelentă la ocazii sau în situații deosebite. Tinerii dornici să-și descopere propria personalitate vestimentară pot găsi inspiratie și în Chilling Adventures of Sabrina unde, inspirația este vastă și se împarte între ținute adolescentine simple care pun caracterul în evidență, și ținute excentrice, retro sau ținute ieșite din comun. 

Rochie Elisabetta Franchi | Sacou Pinko


Mă inspir din Social Media

Social Media este locul de unde mă inspir cel mai frecvent. Și e cu și fără poate, locul din care ne inspirăm noi toți. Este suficient să descoperi un profil care să treacă cu brio de filtrele personale ca să vezi persoana din spatele contului drept o oglindă care ți-ai dori să reflecte înapoi. 

Aici găsesc inspirație pe diferite teme și mă încurajează la rândul meu să fiu mai creativă și să încerc lucruri noi, chiar și când vine vorba de stilul vestimentar.

Mă inspir de la marile branduri

Lumea se împarte în două categorii - cea care trăiește alături de branduri și cea care se inspiră de la ele. Prefer să fiu din cea de-a doua categorie, dar cu siguranță nu voi zice pas atunci când voi găsi ceva pe placul meu și care, se va încadra în bugetul disponibil. Așa cum nu pun preț pe haină, ci pe om, la fel n-aș putea spune că am un brand favorit, ci cu precădere anumite piese la capitolul vestimentație și accesorii. Nu mă axez pe trenduri sau pe o anumită paletă de culoare, ci aleg în funcție de preferințe. 


Brand: Patrizia Pepe

Mă inspir din magazinele online

Cea mai bună inspirație pe care am găsit-o vreodată vine din partea magazinelor online. În timp ce, în magazinele fizice găsesc deseori articole mult prea banale sau uzuale pentru gusturile mele, in magazinele online mă pot bucura de o varietate mai largă. Chiar și prețurile sunt mai bune și, aici îmi e mai ușor să găsesc acele piese la care m-am lăsat inspirată din filme sau din profilele de Social Media. 

De exemplu, pe https://answear.ro/ știu că găsesc tot ce am nevoie - de la articole care sunt cu adevărat o necesitate, până la piese de brand, articole care se inspiră și din tendințele actuale, dar și din publicații celebre sau filme, din tot ceea ce devine popular în masă, la scară largă. 

Geacă Rossignol

Că tot vine iarna, deja am pus ochii pe o geaca cu puf Rossignol. Dintotdeauna am visat să pot fi și eu acea doamnă elegantă, fardată și la șapte ace, chiar și în sezonul rece. Dar am descoperit că, acest lucru se potrivește doamnelor care dispun 24/7 de o mașină, celor care cu adevărat au un anumit statut în societate sau o meserie care impune o ținută aleasă, nu celor care ies din casă exclusiv pentru studii, cumpărături, mici ieșiri. Așa că am decis să mă rezum la confort unde, o geacă din puf este o opțiune excelentă pentru sezonul rece, datorită izolării termice perfecte. Am găsit-o pe https://answear.ro/h/geci-de-puf.html unde și tu poți găsi un model care să te încânte. 

Și pentru că sunt o mare fană a pantalonilor de piele, n-am putut ezita să vizionez și această categorie https://answear.ro/h/pantaloni-piele.html unde se găsesc numeroase modele, stiluri și culori, pentru zeci de ținute ce pot fi abordate indiferent de sezon. Pantalonii de piele se completează excelent la un pulover tricotat și cu o pereche de botine, dar și la o bluză elegantă și/sau un sacou. 


Pulover basic Medicine | Pantaloni de piele AllSaints | Palton Haily's | Geanta Tommy Hilfiger


Desigur, acestea sunt doar o parte din selecțiile pe care le poți găsi pe Answear, un magazin pe care sigur îl cunoști datorită renumelui de pe piață, prin faptul că aici găsești peste 400 mărci de la cele mai renumite branduri din lume, cu articole și prețuri pentru oricine. Dar aici știi că poți comanda produsele favorite acasă cu livrare în 48 ore atunci când plasezi comanda până în ora 16:00, pe care să le probezi în fața oglindei și să păstrezi doar ce-ți place și ce ți se potrivește cel mai bine. 

Mă inspiră și mișcarea Answear Club, un club dedicat pasionaților de modă care nu trebuie să facă compromisuri atunci când aleg să se inspire din diferite lucruri la rândul lor și să-și îmbogățească garderoba. Zilele aniversare și fiecare comandă aduc puncte care pot fi transformate în reduceri suplimentare, pe lângă ofertele deja existente periodic. 

Mă inspir din Lifespiration


Și pentru că îmi plac provocările creative, mă pot folosi toate inspirațiile de până acum și din provocarea lansată de Answear, pentru a fi vocea Lifespiration sau pentru a mă lăsa purtată de val și a căuta inspirație chiar și în lucrurile în care n-aș fi bănuit niciodată că se poate afla sursa mea de creativitate. Concursul de creație vizuală Lifespiration pune la bătaie vouchere de cumpărături în magazinul tău favorit (Answear) și un premiu cash generos de 5000 lei cu care, de exemplu, ți-ai putea construi ținuta favorită la comandă, din filmul preferat. Nu trebuie decât să faci același lucru pe care il faci de zi cu zi - să te lași inspirat și să-i inspiri și pe alții la rândul tău, imortalizând lucrurile care dau startul creativității tale, și să postezi creația ta foto sau video pe pagina de Instagram, cu hashtag-urile campaniei.

Tu de unde-ți iei inspirația?

Articol scris pentru SuperBlog 2021.

Comentarii

Postări populare