Produse de machiaj ieftine și bune, de la Avon

 Bună, dragelor!

Cred că am observat toate că în industria de machiaj s-au produs numeroase schimbări în ultima vreme. Cu greu găsim astăzi produse de calitate, la un preț rezonabil. Dar bineînțeles, nu e imposibil.


M-am bucurat enorm de mult să văd că, prin ultima participare la campania organizată de BUZZStore în colaborare cu Avon Space România, am avut șansa de a descoperi două noi produse de machiaj care merită întreaga atenție. Hai să vă povestesc despre ele!

Produse de machiaj ieftine și bune, de la Avon

  • Fardul de pleoape Avon Power Stay

Dacă erați în căutarea unui fard de pleoape intens, rezistent la transfer și cu o textură plăcută la atingere, iată, cu un buget redus puteți beneficia de acest lucru. 



Fardul de ploape Avon Power Stay îndeplinește toate caracteristicile necesare menționate anterior, fiind ușor de manevrat. Din păcate, eu nu am reușit să-l folosesc pe post de fard, dar l-am folosit la conturarea liniei inferioare a pleoapelor și pe post de linie de tuș. Cel mai rypbabil necesită o îndemânare aparte din partea celor care știu să lucreze cu un astfel de fard sau poate fi utilizat drept o nuanță de accent în cadrul unui machiaj, de exemplu, în colțul extern al ochilor). 

S-a comportat excelent pe parcursul celor 10 ore cât a fost purtat și, ar fi rezistat și mai mult, dacă nu eram nevoită să mă demachiez.

  • Rujul semipermanent Avon Power Stay

Pe parcursul perioadei de testare, acest ruj a devenit favoritul meu din întreaga colecție de machiaj pe care o dețin. De ce? Motive sunt multiple.


De exemplu, textura. Rujul are acea textură lichidă precum cea a apei astfel încât nu se simte deloc pe buze, nici la aplicare, și nici pe parcursul zilei. Nu usucă deloc buzele, dar nici nu oferă efectul unui ruj hidratant și are un luciu foarte frumos (pe care l-ai găsi în mod obișnuit la cele cremoase). Însă, rezistența lui este formidabilă, peste 10 ore cu lejeritate unde, din nou, am fost nevoită să-l demachiez la finalul zilei, dar ar mai fi rezistat mult și bine. Am remarcat că se transferă extrem de greu și puțin, astfel că e rujul ideal de purtat oriunde și oricând. Iar nuanța este foarte frumoasă, un roz-burgundy, perfectă pentru sezonul rece. Mă bucur că se găsește și în alte nuanțe, așa că sigur îmi voi mai completa colecția cu acest ruj, și cu alte culori.


Periuța acestuia este sub formă unghiulară, ceea ce facilitează aplicarea. 

În același timp am comandat și o felicitare a cărui cost va fi donat pentru a susține femeile vulnerabile, lucru pe care vă încurajez și pe voi să-l faceți la preîntâmpina rea sărbătorilor care ar trebui să ne facă mai buni și mai darnici față de cei din jurul nostru. 

Dacă voi nu le-ați încercat, vă încurajez s-o faceți. Veți fi impresionate de raportul calitate-preț.




Comentarii

Postări populare