Ținută în culorile toamnei, de la Bonprix


 Bine v-am regăsit, dragelor!

Sunt ferm convinsâ că v-ați obișnuit să vă arăt periodic ținute și idei de a îmbina diferite piese vestimentare, iar articolul de astăzi, după cum puteți observa, nu este o excepție.

Dacă în mod obișnuit îmi plac piesele puțin mai diferite care mă ajută prin unicitatea lor să ies din comun, în această perioadă am realizat că, cei mai mulți dintre voi probabil ați alege piese mai simple, mai ales ținând cont de problemele actuale. Așa că am ales și eu de această dată să pun nevoile și versatilitatea în prim plan, alegând articole clasice, ce pot fi purtate oricând și în zeci de moduri, dar frumoase prin simplitatea lor aparentă.


Ținuta de toamnă, de la Bonprix

Comanda mea s-a rezumat la 5 piese cu un buget de aproximativ 300 lei. Multe dintre ele au fost sub 100 lei, iar posibilitățile de ținute sunt infinite.


Ca de exemplu, unul dintre articolele mele favorite din această comandă sunt acești colanți cu funcție termo. Culoarea aceasta este superbă, deși inițial văzusem o nuanță de bej mai rece. Nu regret nicio secundă că i-am ales, colanții fiind de nelipsit din garderoba mea, în special când vine vorba de vreme rece. Spre uimirea mea sunt perfecți din toate punctele de vedere. Dacă unele perechi de colanți au tendința de a fi mai largi în anumite zone sau să lase la vedere ce nu trebuie, ei îmbracă perfect picioarele și posteriorul ca și cum ar fi o pereche de pantaloni slim-fit. Materialul nu este foarte gros, dar dispune de căptușeală, fiind ideali pentru sezoanele de tranziție sau chiar și pentru temperaturile mai reduse (alături de o pereche de ciorapi).


Alături de ei am adăugat și un cardigan pufos sau o jachetă tricotată, într-o nuanță de bej. Trebuie să recunosc că mi-a fost extrem de dificil de ales, lista mea de dorințe fiind alcătuită din peste 34 de produse care mi-au atras atenția (au foarte multe lucruri frumoase, pentru toate gusturile). Aici am făcut un mic compromis alegând mărimea 36/38 (pentru că nu era mărime mai mică în stoc), dar mă bucur să văd că, deși e un cardigan practic oversized pe care nu l-aș fi ales în mod obișnuit, este extrem de călduros și moale. Iar cu o curea în talie se vede extrem de bine. Nici nu mai trebuie să menționez cât de simplu e de îmbinat și la câte ocazii uzuale poate fi purtat (birou, ieșiri în oraș, plimbări etc.).





Așa cum menționam și în articolele trecute, după experiența cu accesoriile Bonprix din vară mi-am dorit să experimentez mai mult și acest sector. Așa că am ochit și câteva genți dintre care și geanta de umăr bej-migală. Mi se pare pur și simplu perfectă, ca și culoare, spațiu de depozitare, calitatea ei care nu duce nicicum în categoria unei genți uzuale și ieftine (cum a și fost de altfel), ci mai de grabă către un model premium. Spun asta și din cauza faptului că cei de la Bonprix pun foarte mare accent pe modul în care expediază gențile. 




Ea, de exemplu, a fost învăluită de-a lungul liniei frontale, în folie protectoare, la fel ca și cureaua. Pe deasupra, cei de la Bonprix au adăugat-o și într-un săculeț, pe lângă punga de ambalare. Pentru câteva secunde mi s-a părut inclusiv că duce spre modelele de la Chloe. Iată, o opțiune similară, la un preț înzecit mai bun.

Și nu în cele din urmă, de foarte mult timp mi-am dorit curele nou. Stau foarte prost la acest capitol (având una, maxim 2 pe care le port constant), așa că m-am bucurat ca un copil mic să găsesc cele două curele deosebite, de asemenea, versatile și ele. Ambele par de asemenea de o calitate foarte bună. 



N-aș putea spune că am o favorită, ambele având acel detaliu centrat frumos prin care se poate preschimba orice ținută banală, în ceva deosebit. Cu siguranță mă voi bucura de ele câțiva ani buni de acum în colo.

Ca prin urmare, mă bucur că am decis să fiu responsabilă, să renunț la ideea unor piese dificil de îmbinat sau de purtat și care sfârșeau uitate printre rafturi, alegând lucruri cu adevărat practice și confortabile de care mă pot bucura oricând.


În cazul în care și voi aveți nevoie de piese noi, de sezon, vă recomand să aruncați un ochi și peste portofoliul Bonprix unde veți găsi numeroase lucruri frumoase, dar și promoții bune. Vouă ce v-a atras atenția?






Comentarii

Postări populare