Dacă ar fi să alegi un parfum romantic, care ar fi acela?

by - vineri, ianuarie 28, 2022

Se apropie cu pași repezi luna dragostei. Și, fie că aveți un partener cu care vreți să dați frâu liber sentimentelor de iubire, fie că vă doriți să vă puneți pe voi înșivă pe primul plan și să vă arătați dragostea față de sinele vostru, cu un parfum nou, nimeni nu poate greși vreodată. Dacă ar fi să alegeți un parfum care exprimă sentimentele voastre, care ar fi acela?

V-am pregătit câteva selecții care m-au impresionat de-a lungul timpului și care s-ar putea potrivi excelent contextului menționat, dar și câteva sugestii care se află pe wishlistul meu și pe care, de asemenea, le puteți avea în vedere.

Impresii și wishlist parfumat pe 2022


Unul dintre cele mai populare parfumuri pentru femei din ultimii ani, cu care și voi ați putea impresiona adeptele sexului feminin este acest Scandal parfum. Sunt ferm convinsă că mulți dintre voi deja l-ați încercat cel puțin o dată într-o parfumerie, fie se regăsește deja și pe lista voastră de dorințe. Este un parfum dulce, destul de puternic, pe care eu personal l-aș prefera în sezoanele de tranziție sau cele reci. În general, mie îmi plac parfumurile foarte tari și chiar ușor masculine, iar acesta este printre puținele parfumuri florale care consider că merită a fi luate în vizor. Printre esențele de bază ale acestuia sunt acordurile de miere care, mi se par pur și simplu speciale și diferite într-un parfum de zi. De aceea reflect inclusiv la varianta Scandal By Night care se presupune a fi o versiune mai intensă a acestuia.

Sursa: notino.ro

Un alt parfum ce s-ar putea transforma într-o emblemă este Pacco Rabanne Olympea. L-am descoperit într-o cutie cu mostre de la Notino și mi-a părut extrem de rău că nu l-am testat mai devreme. Chiar dacă la prima vedere pare a fi un parfum minimalist, notele de crin, vanilie, îmbrăcate cu prospețimea mandarinelor rafinate de notele de ambră și cașmir, cât și designul strucitor care avocă putere, curaj și feminitate, îl pot transforma cu succes într-o armă a seducției sau într-un elixir emblematic al unei femei moderne. Mie personal mi se pare potrivit atât pentru zi, cât și pentru seară, în funcție de gusturile personale ale fiecărei purtătoare. Este garantat un parfum demn de încercat și unul după care râvnesc de ceva vreme. 


Sursa: notino.ro

Și în cele din urmă, o ultimă dorință pe lista mea este dată de parfumurile Montale. Dacă până acum v-am vorbit doar de parfumuri uzuale de firmă, de data aceasta este vorba de un parfum de nișă. Nu dețin nicio astfel de esență însă, am auzit atât de multe lucruri favorabile despre acest brand, încât îmi doresc ca în 2022 să am posibilitatea de a încerca cel puțin unul din colecția menționată. O sugestie ar putea fi Montale Aoud Sense care, cucerește pe oricine dacă e să analizăm ambalajul înainte de toate. Sticla elegantă din aluminiu s-ar prezenta excelent pe orice măsuță de toaletă. Sunteți de acord? Dar nu e mai prejos nici dacă analizăm notele unde, observăm combinația de note florale și fructate cu cele condimentate, alături de acordurile lemnoase. Fiind un parfum unisex, el se poate dovedi a fi o investiție excelentă pentru cupluri, mai ales daca alegeți să-l faceți cadou de Ziua Îndrăgostiților, Dragobete etc.

Bineînțeles, pe lista mea de dorințe și preferințe în materie de parfumuri se află mult mai multe opțiuni. Iar toate acestea se găsesc în magazinele fizice Notino, respectiv în cel online. Le puteți oferi cadou ca atare, fie să le completați împreună cu o loțiune de corp din aceeași colecție. Iar dacă bugetul vă permite, veți găsi inclusiv promoții și opțiuni variate de produse de machiaj pentru doamne și produse de îngrijire pentru domni. 

Voi v-ați făcut lista cu parfumurile pe care vi le doriți în 2022 sau cele pe care vreți să le faceți cadou? Dacă aveți sugestii, le aștept în conentarii. 

You May Also Like

0 comments